Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei kai fyysinen pettäminen nyt niin kauhea ole verrattuna

Vierailija
16.11.2006 |

psyykkiseen. Eli jotenkin ajattelen asiaa niin että seksi on - tosiaan pelkkää seksiä - eihän siihen kuulu tunnetta että ollaan kaksin sielukumppaneina. Sen takia en voi silleen sanoa että pelkkä pettäminen seksuaalisesti olisi niiiiin pahaa, paaaljon pahempaa on se jos mies himoitsee, unelmoi ja mielessä ajattelee toista. Ja olen kokenut pettämistä että en ole nainen joka ei tiedä mitään elämästä. Näin mun ajatusrata ainakin kulkee. Joskus tuntuu että itse seksiaktista tehdään liian suurta numeroa, monesti siinä on vielä alkoholia mukana kuvioissa - eli seksiakti 2 promillen humalassa ei todellakaan voi antaa kummallekaan paljon mitään. Mitäs sanotte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos " päiväunia" näitä laittaa täytäntöön, se ei enää ole hyväksyttävää.

Itse ainakin olen sellainen uneksija-tyyppi, ja ihastunkin helposti. Silti, en ole pettänyt miestäni koskaan. En lähtisi toisen kanssa sänkyyn missään olosuhteissa, jos pelissä ei olisi rakkautta. Ehkä olen poikkeuksellinen...

Vierailija
2/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin pettäminen koskee. Mutta myönnetään, jos mies kulkisi kotona pitkin nurkkia ikävöiden ja huokaillen jonkun toisen perään, se sattuisi viel enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin sitä mieltä, että puhtaasti fyysistä pettämistä ei ole olemassakaan. Se on aina tietoinen valinta (jos todellakin joutuu tilanteisiin, jossa on mahdotonta kontrolloida omia tekojaan, kuuluu holhouksen alaiseksi!) ja päätös. Lisäksi lähes aina siihen kuuluu valehtelua, peittelyä, toisen tunteiden vähättelyä yms, joten pelkästään fyysistä pettäminen ei voi olla koskaan.

Vierailija
4/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei loukkaisi kovinkaan paljon se, että mies pettäisi minua jossain pikkujouluissa ja juttu jäisi siihen. Eri asia sitten, jos mies olisi oikeasti rakastunut johonkin toiseen, ja tapailisi tätä salaa ja valehtelisi minulle jne.

Vierailija
5/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa!

Minulle on täysin absurdi ajatus, että haluaisin jotain miestä seksuaalisesti ilman mitään ihastuksen tunteita. Millaista se oikein on???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan