Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu-miten muistaa, mitä kenenkin kanssa kirjoitellut?

Vierailija
20.01.2023 |

Kun useiden miesten kanssa kirjoittelee, niin menee sekaisin, eikä esim. muista onko jo jostain puhunut juuri tämän tyypin kanssa tai oliko tällä juuri ne kaksi lasta ja kissa vai yksi lapsi ja koira.

Pohdin vakavasti muistiinpanojen tekemistä. Vai miten muut olette asian ratkaisseet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noissa voi helposti mennä sekaisin, erityisesti jos pyrkii vastaamaan viesteihin heti.

Vierailija
22/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, vai karkkikaupassa 🤣 Ensin ulistaan, kun naiset ei vastaa miehille. Jos vastaa, niin sekin on väärin.

Ap

Kuulostat samalta kuin tän päivänen neitsyt nainen jota ei päästetä kahvia pidemmälle. Kaikelle on syynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies huomaa, jos nainen on multideittaajalortto. Silloin naista ei kiinnosta mies. Sama tietysti toisinpäin, jos mies deittailee monien naisten kanssa samaan aikaan, silloin ei yhteenkään naiseen kiinny ja nainen vaistoaa sen treffeillä.

Yksinkertaisesti energia puuttuu

Vierailija
24/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on tässä nyt oikein deittaileva mies ja minä, joka teen sen väärin. Ok.

Eli sinä sitten viestittelet vain yhden naisen kanssa. Sen ekan ilmeisesti, koska monelle ei voi viestejä laittaa. Mahtaa kestää kauan löytää se oikea tolla systeemillä. Mutta kerro toki vinkkisi, miten tätä kannattaa tehdä, ihan olen sitä rakkautta etsimässä.

Ap

Vierailija
25/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan auttaa se ettei ole täysin dementikko ja ihan oikeasti lukee mitä se toinen sinne kirjoittaa.

Vierailija
26/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli meillä on tässä nyt oikein deittaileva mies ja minä, joka teen sen väärin. Ok.

Eli sinä sitten viestittelet vain yhden naisen kanssa. Sen ekan ilmeisesti, koska monelle ei voi viestejä laittaa. Mahtaa kestää kauan löytää se oikea tolla systeemillä. Mutta kerro toki vinkkisi, miten tätä kannattaa tehdä, ihan olen sitä rakkautta etsimässä.

Ap

Onko sinulla oikeassakin elämässä 16 miestä joiden kanssa sinulla on säpinää ja joista valitset parhaan sitten päältä?

Vierailija
27/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sinulla oikeassakin elämässä 16 miestä joiden kanssa sinulla on säpinää ja joista valitset parhaan sitten päältä?

Eihän se ole sama ollenkaan. Täytyyhän sitä tutustua ensin, jotta tietää voiko sitä säpinää edes tulla. Ja miten muuten tutustua kuin viestittelemällä?

Vierailija
28/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sulla lista valmiina? Listauksen turvin käyt huomattavasti nopeammin läpi tarjolla olevia ehdokkaita. Listassa tulee lukea omat speksit (itsereflektointi!) ja miehen.

Vierailija
29/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jossain nettideittisivustolla tuli trollattua aikanaan n. 10-11 vuotta sitten. Silloin ainakin yllättävän moni mies vastaili ihan henkilökohtaisesta työsähköpostista, joka oli muotoa etunimi.sukunimi(at)yrityksennimi.fi.

Joskus teki mieli laittaa edelleenlähetyksellä firmojen asiakaspalautteeseen näistä tökeröimpiä viestejä. Ihan selvästi suhteessaoleville keski-ikäisille ukoille olisi kelvannut sakkoliha omalla nimellä lähetetyllä viestillä. Mutta sitten järki voitti ja ajattelin, ettei ole mun asia käräyttää ketään... Poliisille ne viestit siksi toiseksi ois varmaan pitänyt laittaa...

Vierailija
30/30 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi