Lääkäri kutsui uudelleen vastaanotolle, syöpä
Minulla todettiin syöpä ja lääkäri sanoi vastaanotolla, että tutkitaan vielä näytepalasta,voiko sen hoitaa pysähdyksiin lääkkeellä. Leikata ei voi. Sovittiin, että saan soittoajan, mitä kokeet osoittavat. Nyt tuli pikakutsu uudelleen kuitenkin vastaanotolle.
Nyt nousi järkky pelko, kun ei tullut e-reseptiä eikä asiaa voida hoitaa puhelimitse.
Kommentit (64)
Ap, miten syöpä hoidetaan pelkillä lääkkeilä?
Aloitus on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mulle vois varmaan sen huononkin uutisen soittaa. En edes haluaisi mennä paikan päälle kuulemaan. Se olisi liian stressaavaa.
Voimia ja siunausta sinulle ap.Mä ihmettelen, miksi se pitää mennä kuuntelemaan. Oli vielä niin vastenmielinen kirurgi. En halua mitään tuomiota kuulla livenä.
Ei siellä mitään tuomioita lueta, vaan lääkäri kertoo eri hoitovaihtoehdoista.
Kertooko?
A Radical & Controversial Approach To STARVING CANCER: The Two Root Causes | Dr. Thomas Seyfried
Vierailija kirjoitti:
Se nyt varmaan kuuluu protokollaan, että huonot uutiset kerrotaan kasvotusten.
Itse lukisin netistä mieluiten. Ja osaan käsitellä ja suodattaa uutisia. Riippuu niin henkilöstä. Sitten kun olisin miettinyt asiaa ja mitä on kysyttävää, menisin vastaanotolle.
Näin on ei pidä aloituksen teksi paikansa. Veti vakavan asian vaan hatusta.Olisin uskonut jos olisi kehkosyövästä kysymys. Se ei oreile enenkuin on jo siinä piste mitään ei voi tehdä.Tupakoiva sikon sai kehkosyöpä tiedon ja kuoli siitä 3 viikoa. Mitän ei tehtävissä. 2 ystävän akresivinine syöpä.eri ajat.Rinta poistetin,hoidot, 5 vuoden tarkistus. Toinen selvisi,On ollut terve jo 10v. toinen kuoli 6v.päästä