Lääkäri kutsui uudelleen vastaanotolle, syöpä
Minulla todettiin syöpä ja lääkäri sanoi vastaanotolla, että tutkitaan vielä näytepalasta,voiko sen hoitaa pysähdyksiin lääkkeellä. Leikata ei voi. Sovittiin, että saan soittoajan, mitä kokeet osoittavat. Nyt tuli pikakutsu uudelleen kuitenkin vastaanotolle.
Nyt nousi järkky pelko, kun ei tullut e-reseptiä eikä asiaa voida hoitaa puhelimitse.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mennä tuohon. Lääkäri varmaan kertoo, että aloitetaan lähtölaskenta kuolemaan.
Minä tiedän ilman lääkäriäkin että on lähtölaskenta kuolemaan ja mitään lääkäriä en siihen tarvitse.
Kyllä puhelin riittää, kun se oli sovittuna. Haluaisitko itse mennä erikseen uudestaan sairaalaan kuulemaan oikeen kasvotusten, että kuolet, ei ruveta hoitamaan?
Se nyt varmaan kuuluu protokollaan, että huonot uutiset kerrotaan kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Verikokeita pitää mennä ottamaan vastaanottoa
Olisiko tuo positiivinen merkki?
Rintasyöpien biologinen hoito on nykyisin tehokasta.
Nykyään suurin osa syöpäsairaista paranee
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi leikata?
Lääkäri sanoi, että leikkaus ja hoidot on niin rankat, etten tulisi kestämään niitä.
Kyllä aion häneltä nyt tuomiopäivänä kysyä, että mitä sitten tapahtuu, jos en kestä hoitoja, kuolen!
Ja jos ei hoideta, kuolen varmasti!
Kirurgit ei kyllä syövän hoitoja päätä, eikä kukaan yksittäinen lääkäri. Ei kuulosta nyt uskottavalle tämä. T. Rintasyövän sairastanut
Voimia ja kaikkea hyvää Sinulle Ap!
Rukoilen puolestasi💟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa syövissä otetaan aina verikokeet ennen uuden hoitojakson alkua. Oli se sitten sytostaattihoito tai sädehoito.
Epäilen aloitusta mauttomaksi provoksi.
Ei niitä lääkkeitä määrätä reseptillä noin vain, keskustellaan ensin vaihtoehdot ja käydään läpi sivuoireet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa syövissä otetaan aina verikokeet ennen uuden hoitojakson alkua. Oli se sitten sytostaattihoito tai sädehoito.
otetaanko, vaikka todettaisiin, ettei hoideta?
Vierailija kirjoitti:
Kirurgit ei kyllä syövän hoitoja päätä, eikä kukaan yksittäinen lääkäri. Ei kuulosta nyt uskottavalle tämä. T. Rintasyövän sairastanut
Miten niin ei kukaan yksittäinen lääkäri päätä? Kyllä syöpälääkärit päättävät yksinkin. Kokouksissa ei kaikkia potilaita käydä läpi, vain sellaiset tilanteet joissa ei ole selvää miten pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee sitten. Que sera, sera.
Se on ihan Bon Voyage.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee sitten. Que sera, sera.
Se on ihan Bon Voyage.
Katsoa huomista tarkoin
Jo 39 kommenttia typerään ja lapselliseen provoon.
Kaikki uutiset, myös hyvät, olen joutunut kuulemaan lääkärin vastaanotolla. Mielummin katsoisin asiat omakannasta. Sain hyviä uutisia viimeksi, syöpäni ei ole levinnyt ja voidaan nyt leikata, mutta yli kaksi viikkoa jouduin odottelemaan kuvauksesta lääkäriaikaan kuolemanpelossa, kun olisin siltä säästynyt jos kuvauslausunto olisi ollut minulle heti omakannassa näkyvissä sen valmistettua.