Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Is: Kaisa loihti 5 eurolla tusina-Ikeasta katseenvangitsijan katso kuvat ennen ja jälkeen.

Vierailija
20.01.2023 |

Kaisa loihti 5 eurolla tusina-Ikeasta katseenvangitsijan katso kuvat ennen ja jälkeen
Pienellä nikkaroinnilla saa tusinakalusteet uuteen uskoon.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000009333180.html

"-Tykkään keksiä kierrätystavaroille hyötykäyttöä ja minulla on paljon diy-projekteja. Olen esimerkiksi tehnyt huuhteluainepulloista maljakkoja, Kaisa kertoo."

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisan saa pidettyä kiireisenä kun antaa sille jätskitikkuja ja liimapistoolin

-m

Vierailija
22/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa loihti kolmen euron rihkamalla 10 neliön vessattomasta lähiö-yksiöstä 15 huoneen kartanon tiluksineen ja hevostalleineen. Katso kuvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ne tikut vahata päältä vai helppo vaihtaa uuteen?

No jotain niille pitäisi tehdä, ettei näytä noin keskeneräiseltä. Joku saumausainekin pelastaisi edes vähän ja kyllä pintakin pitäisi edes käsitellä jollain maalilla tai lakalla.

Vierailija
24/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakeliittinen lankapuhelin...

Vierailija
25/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen jos hiois hienolla hiekkapaperilla tikut ja sitten 2 käsittelyä huonekaluöljyllä tai jos halutaan olla eko niin pellavaöljyllä ja aina parempi.

Vierailija
26/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo nyt niin pahat olleet mitä kommentit taas antavat ymmärtää. On se ihme kun ihan kaikki pitää lytätä ja haukkua, hienoahan tuo on että joku jaksaa askarrella ja keksiä :D Eikö se pääasia ole että itse sitten vielä peräti tekeleisiinsä tyytyminen. 

Vierailija
27/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran onneton luomus että olisin itse jättänyt laittamatta lehteen

Vierailija
28/28 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja kivan näköinen lipasto menty pilaamaan jäätelötikuilla?? Onko Kaisalla liikaa aikaa? Tuo "maljakko" myös aivan järkyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä