Is: Kaisa loihti 5 eurolla tusina-Ikeasta katseenvangitsijan katso kuvat ennen ja jälkeen.
Kaisa loihti 5 eurolla tusina-Ikeasta katseenvangitsijan katso kuvat ennen ja jälkeen
Pienellä nikkaroinnilla saa tusinakalusteet uuteen uskoon.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000009333180.html
"-Tykkään keksiä kierrätystavaroille hyötykäyttöä ja minulla on paljon diy-projekteja. Olen esimerkiksi tehnyt huuhteluainepulloista maljakkoja, Kaisa kertoo."
Kommentit (28)
Liisa loihti kolmen euron rihkamalla 10 neliön vessattomasta lähiö-yksiöstä 15 huoneen kartanon tiluksineen ja hevostalleineen. Katso kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ne tikut vahata päältä vai helppo vaihtaa uuteen?
No jotain niille pitäisi tehdä, ettei näytä noin keskeneräiseltä. Joku saumausainekin pelastaisi edes vähän ja kyllä pintakin pitäisi edes käsitellä jollain maalilla tai lakalla.
Pikkasen jos hiois hienolla hiekkapaperilla tikut ja sitten 2 käsittelyä huonekaluöljyllä tai jos halutaan olla eko niin pellavaöljyllä ja aina parempi.
No eihän nuo nyt niin pahat olleet mitä kommentit taas antavat ymmärtää. On se ihme kun ihan kaikki pitää lytätä ja haukkua, hienoahan tuo on että joku jaksaa askarrella ja keksiä :D Eikö se pääasia ole että itse sitten vielä peräti tekeleisiinsä tyytyminen.
sen verran onneton luomus että olisin itse jättänyt laittamatta lehteen
Hyvä ja kivan näköinen lipasto menty pilaamaan jäätelötikuilla?? Onko Kaisalla liikaa aikaa? Tuo "maljakko" myös aivan järkyttävä.
Kaisan saa pidettyä kiireisenä kun antaa sille jätskitikkuja ja liimapistoolin
-m