Elämäni romahti tänään!
Kommentit (14)
kun tälläinen kokeneempi nainen kouluttaa pojastasi miehen... Hyvä tulevaisuus pojalla luvassa kun saa heti alusta alkaen kunnon ohjastusta seksitaitoihin, niillä taidolla on varmasti käyttöö. Ja kokeneempi leidi tuskin panettaa itseensä paksuks pelkästä huolimattomuudesta joten eihän tässä ole kuin hyviä puolia..
Sanoisin suoraan mielipiteeni asiasta. Jotain outoa naisessa on, kun nuorempaa poikaa vikittelee. Kohta sinusta varmaan tulee mummo, jos et tee asialle jotain.
hakee nuorelta nulikalta... eihän niiltä saa edes minkäänlaisia elatustukia köyhiltä opiskelijoilta.
täysi-ikäinen ottaa tuosta kaveristani itselleen vaimon. Kaveri on tosi imarreltu ja valitettavasti ruokkii myös pojan mielenkiintoa. Mutta minä olen tuostakin saletti että poika kyllästyy vanhempaan naiseen joskus ja se sitten siitä.
Olen seuraillut parikymppisen poikani naistoilailuja tässä muutaman vuoden ja tuntuu että meilläkin on vanhemmat naiset vähän suuremmassa huudossa. Yleensä " tyttöystävät" ovat iältään noin 30-40 vuotiaita, minua jopa vanhempia toisinaan. Ei sellainen suhde kauaa kestä.
18-vuotias lukiolaispoikani toi tänään kotiimme " tyttöystävänsä" . No ei siinä mitään, mutta tämä " tyttö" onkin jo 37-vuotias!!! Olin pyörtyä kun näin heidät! Kertoivat, että ikä on vain numero plaa plaa. En muista enää mitään, kun olen niin shokissa. Miksi joku vanha ämmä jahtaa poikaani??? En kestä enää. Se nainen ei edes ollut minkään näköinen! Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku Gabrielle Solis, mutta että tavallinen neljää kymmentä lähenevä muija! Aion tehdä kaikkeni erottaakseni sen naikkosen pojastani. Kertokaa myös te neuvoja!
Olen shokissa ja järkyttynyt!
Mutta teinit tuntien en menisi tuota suhdetta ehdoin tahdoin rikkomaan, poikasi kun voi tulistua yrityksistäsi ja siinä voi mennä vaikka välit kokonaan poikki.
Tutustu siihen " ämmään" ensin ennenkuin tuomitset.. ;)
... anna kokeilla vain. Kyllä monilla tuon ikäisillä pojilla on ollut Paljon vanhempia tyttöystäviä. Ole tyytyväinen että hä uskalsi/halusi tuoda naisen näytille sehän kertoo vain teidän hyvistä ja avoimista väleistä!!!
Lukiolaispojat ei välttämättä ikuisuuksia seurustele.
näkee 18-vuotiaassa POJASSA? Minä en ikinä pystyisi rakastumaan esim. poikani kavereihin, sen verran lapsellisia ovat. Minä ihmettelen, että mitä tämä nainen oikein pojassani näkee! Samoin myös ihmettelen miten poikani voi seurustella tuollaisen harpun kanssa!!!
ap
kun hällä alkaa biologinen kello lähestyä viimeisiä tunteja ennen keskiyötä. Minä esittäisin pojalle olevan todella onnellinen, kun on löytänyt " kivan tyttöystävän" ja muistuttaisin, että kondomia on aina syytä käyttää, vaikka olisi muutakin ehkäisyä käytössä.
Jos nyt rupeat riehumaan, niin poikasi on uhmalla varmaan kauemmin kimpassa naisen kanssa, kun mitä muuten olisi. Toivottavasti ei oo niin liero, että yrittää raskaaksi.
Nainen hakee kokematonta opetettavakseen ja saadakseen päteä kokeneisuudellaan.
No, molemmat pettyvät omalla tavallaa ja suhde (???) kuivuu kokoon aika pian. Max 3kk, sanoisin.
Todellinen yllätyshän ollanen on, mutta anna olla ja katsele rauhassa. Ei ne kauan yhdessä viihdy jos eivät sitten sattumalta ole juuri toisillensa sopivat!
Välien tulehtumista eniten kannattaa pelätä, eli jos " se nainen" juurikin tekee sen mitä pelätään ja hankkiutuu raskaaksi ja sitten onkin ero ja huonot välit niin pieni lapsihan siitä sitten eniten kärsii... Itselläni on 14-vuotias poika, ja pelkään kuollakseni mitä meille mahtaa " kissa tuoda sisään" tässä jonakin kauniina päivänä. Tämäkin tuska liittyy äitiyteen!
Vaikka kuinka vierastaisit niin vanhaa mimmiä pojallasi ja naista ehkä muistakin syistä niin älä vuodata tunteitasi pojallesi! Se vääristäisi teidän suhteenne. Osoita hänelle vain, että olet kiinnostunut hänen elämästään ja hänen ystävistään, äläkä ikinä anna hänen huomata, ettet kunnioita hänen valintojaan! Kyllä hän tilanteen korjaa piankin jos se todella on niin pielessä kuin me täällä uskomme!
Vietä laatuaikaa poikasi kanssa nyt kun häntä vielä näkee. Käykää paikoissa, laittakaa yhdessä ruokaa ja pelatkaa lautapeliä ja jutelkaa. Jos valinta osui " kypsempään" naiseen juttuseuran takia niin osoita, että sinäkin olet hyvää juttuseuraa, etkä ikinä hylkää poikaasi vaikka hän menisi naimisiin tusinan luuskan kanssa ja saisi pieniä luuskalapsiakin niiden kanssa! Elämä on niin kovin lyhyt, joskus yllättävänkin lyhyt...