Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu kumppanisi -ketju

M49
20.01.2023 |

Nyt ei tarvitse säästellä sanojaan vaan voi vapaasti kehua kumppaniaan.
Aloitan itse: Vaimoni on lämmin, haluttava ja silmissäni seksikäs lähes 30 yhdessä vietetyn vuoden jälkeenkin. Hänellä on mukavannäköinen pyöreä peppu, kauniit rinnat ja herkässä oleva nätti hymy. Hän on myös empaattinen ihminen, hyvä ystävä, puoliso ja äiti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai muiltakin kehuja puolisolleen irtoaa? Kahden kesken ne on tietysti paras sanoa, mutta voi sitä julkisestikin kehua.

ap

Vierailija
2/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännän tekemä ruoka on taatusti tarpeeksi kypsää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihana, vaikka kiivas onkin. Komea kuin mikä ja maailman paras rakastaja! En ikinä oli parempaa voinut toivoa.

Yhdessä vuoskymmenet jo. Aina vaan himoan.

Vierailija
4/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokkini antaa minun olla oma höpsö itseni, siitä versoo se jotta minusta on ihana olla hänen kanssaan lähellä ja kaipaankin läheisyyttämme aina erossa ollessamme ja tuntuu jotta toisinpäin on sama. Haluttaa usein ja touhutaan päivittäin.

M55

Vierailija
5/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalla on hyvännäköinen pylly ja pyllyäkin, parempi pillu mitä on ollut minulla pantavana, ennen kaikkea hyvän makuinen, ei suolainen, eikä liian hapan. Rouva on myös tyylikäs ja edustava, aivan liian hyvä minulle, minkäs teet!

M59

Vierailija
6/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on hyvin perinteinen mies, vähän sellainen karhumainen. Hän on myös hyvällä tavalla vanhanaikainen: availee minulle ovia, auttaa takkia päälle (ja alusvaatteita pois 😉), maksaa ravintolassa. Ei puhu hirveästi mutta pussaa kyllä. Just minulle sopiva ja rakas.

N41

Vierailija
7/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on todellinen sielunkumppanini. Minulla on alusta lähtien ollut käsittämätttömän hyvä olla hänen lähellään. Ainut ihminen maailmassa joka lukenut minua kuin avointa kirjaa ja sai yksinäisen suden kesytettyä.  Ei ole koskaan tarvinnut riidellä tai väitellä ja pitänyt jalkani maassa. Aina ollut halukas ja hänen päärynä pyllynsä ja eläväinen lypsävä oravapillunsa vei myös kaluni sydämmen ikuisesti. Alle 20v mentiin kimppaan, eikä ole koskaan tullut edes mieleen, ettei oltaisi yhdessä hamaan loppuun asti. Yhdessä jo yli 45v. Luvattiin nuorina, että ollaan yhdessä 100 vuotiaiksi asti.  Sillä tiellä edelleen. 

Vierailija
8/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei ole feministi. Täydellinen nainen siis.

Vierailija
9/26 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan jokaista  panoani kuin ainoatani.  Vielä parinsadan naisenkin jälkeen jokaisesta uudesta löytyy joku kulma, josta voi hetkeksi innostua ja antaa kehuja. Näin yleisellä tasolla se ei enää onnistu.

Vierailija
10/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas ja kiihkeä vuosikymmenten jälkeenkin.

Vierailija
11/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä jo yli 45v. Luvattiin nuorina, että ollaan yhdessä 100 vuotiaiksi asti.  Sillä tiellä edelleen. 

Siinäpä tavoitetta itse kullekin!

ap

Vierailija
12/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on todellinen sielunkumppanini. Minulla on alusta lähtien ollut käsittämätttömän hyvä olla hänen lähellään. Ainut ihminen maailmassa joka lukenut minua kuin avointa kirjaa ja sai yksinäisen suden kesytettyä.  Ei ole koskaan tarvinnut riidellä tai väitellä ja pitänyt jalkani maassa. Aina ollut halukas ja hänen päärynä pyllynsä ja eläväinen lypsävä oravapillunsa vei myös kaluni sydämmen ikuisesti. Alle 20v mentiin kimppaan, eikä ole koskaan tullut edes mieleen, ettei oltaisi yhdessä hamaan loppuun asti. Yhdessä jo yli 45v. Luvattiin nuorina, että ollaan yhdessä 100 vuotiaiksi asti.  Sillä tiellä edelleen. 

Sä Pate olet kyllä pikkunen puudeli. Täysin vaimosi vietävissä. Koskaan eikä ikinä yhtäkään riitaa, yhtään mistään. Tuo kertoo kyllä kaiken. Jos ei ikinä eikä koskaan yhtään riitaa, niin silloin toisella ei ole omia mielipiteitään. Ei koskaan eikä ikinä. Mutta olisikohan tässä se syy sun länkytyksiin täällä. Ainoa mesta, missä saat ilmaista mielipiteesi. Voi hyvinkin olla näin. Täällä kehuskelet olevasi jokin tosimies. Vuh vuh!

Lisäksi +30 kg lihavan naisen pylly ei ole enää mikään päärynä. Tiedän että nyt palstalaiset taas loukkaantuu. Mutta se pylly on ihan muuta kuin päärynä.

Born to be wild, paitsi kotona...

Vierailija
13/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä Pate olet kyllä pikkunen puudeli. Täysin vaimosi vietävissä. Koskaan eikä ikinä yhtäkään riitaa, yhtään mistään. Tuo kertoo kyllä kaiken. Jos ei ikinä eikä koskaan yhtään riitaa, niin silloin toisella ei ole omia mielipiteitään. Ei koskaan eikä ikinä. Mutta olisikohan tässä se syy sun länkytyksiin täällä. Ainoa mesta, missä saat ilmaista mielipiteesi. Voi hyvinkin olla näin. Täällä kehuskelet olevasi jokin tosimies. Vuh vuh!

Lisäksi +30 kg lihavan naisen pylly ei ole enää mikään päärynä. Tiedän että nyt palstalaiset taas loukkaantuu. Mutta se pylly on ihan muuta kuin päärynä.

No sinä se vain todistelet itse olevasi juuri sellainen kuin olen sanonut. Otan osaa.

Vierailija
14/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akalla on hyvä pil lu

Vierailija
15/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä se vain todistelet itse olevasi juuri sellainen kuin olen sanonut. Otan osaa.

Tunnetustihan sä olet aina oikeassa.

Vierailija
16/26 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja tarpeellinen ketju! En itse ole juuri nyt parisuhteessa, mutta kaikista ex-kumppaneista löytyy kehumisen aiheita. Yksi oli jumalaisen komea, toinen todella kätevä käsistään ja kolmas loistava rakastaja. Vielä kun saisi nämä ominaisuudet yhteen pakettiin :)

N44

Vierailija
17/26 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva antaan minunkin nukkua talossa sisällä, ja ruokaakin on pöydässä oikeastaan joka päivä.

Vierailija
18/26 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni osaa olla hiljaa

Vierailija
19/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai muiltakin kehuja puolisolleen irtoaa? Kahden kesken ne on tietysti paras sanoa, mutta voi sitä julkisestikin kehua.

ap

Itseasiassa en voi kehua kumppaniani sanoja säästelemättä hänelle itselleen, koska hän pitäisi sitä törkeänä ja esineellistävänä. Joten hänelle itselleen kehun häntä siten, että tiedän hänen arvostavan sitä.

Mutta näin vauvalaisille voin sanoa, että hänellä on aivan uskomattomat rinnat ja takamus. En koskaan väsy ihailemasta niitä ja hänen pillunsa on aina valmis, ei ole vielä tullut kuivuutta vastaan, kun sinne olen jotain työntänyt. Hän on myös niitä naisia, jotka saavat orgasmin todella helpolla ja se saa minutkin tuntemaan itseni maailman kovimmaksi panomieheksi, kun saan hänet tulemaan jokaisella kerralla.

Kaiken tämän päälle hän on todella hauskaa seuraa, ystävällinen ja ahkera. Tää onkin ainoa juttu, jonka voin kehua hänelle itselleen. Hän ei missään nimessä halua, että olisin hänen kanssaan, koska hän niin pirun kaunis ja loistava sängyssä. Mutta jos aivan rehellinen olen, niin tuo on hänen parhaat ominaisuutensa. Toki sitä tulee kehuttua kuinka jotain mitä hän teki seksin aikana oli aivan mahtavaa ja haluan sitä vain lisää. Mutta että kertoisin, että olen kaikkein eniten tyytyväinen hänen ulkonäköönsä ja seksitaitoihin olisi hänelle varmaan loukkaus ja sen tiedon pidän itselleni.  

Vierailija
20/26 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuassa ei mausteet ainakaan suuta polta, eikä värkkiä ole liialla paneskelulla kulutettu ainakaan minun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi