Oletko varattuna hairahtanut johonkin pidempiaikaiseen ihastukseen ja pettynyt kun seksi ei ollutkaan mitä odotit?
Mulla olisi yksi mies, joka varmasti panisi jos antaisin. Olen häneen ihastunut.
En halua pettää, joten parempi pysyä hänestä kaukana.
Mutta pettymyskokemuksia kuulisin nyt mielelläni??? Huom. PettYmys. :D
Kommentit (6)
ei sitä koskaan tiedä. en muista .. oliko niita 5 tai 6 ennen kuin löysin sen oikean ....
Aina.
Kun kaksi ihmistä kohtaa.
Rakkauden taistelukentällä.
Aina.
Jää niistä se toinen sinne makaamaan..
( oletko se Sinä vai onko se joku muu ? )
No vaimo yritti tätä. Toisella kerralla kävi vähän huonommin ja sairaalareissu kun mies halusi enemmän kuin vaimo (ex) hslusi antaa.
No, mulla eräs businesstuttu oli minuun selvästi ihastunut 4v ajan mutta en edes miettinyt mitään sellaista sinä aikana kun hän mun asiakas oli. Muutama lemmekäs
Sitten kun olin lähdössä firmasta, ajauduimme eräiden juhlien jälkeen hotelliin ja tämä siis ihan minun aloitteesta. Hän oli toki aivan innolla mukana ja enemmän niin ettei uskonut että tämä todella nyt tapahtuu..
Itse seksiin kun päästiin niin se oli aivan kammottavan huonoa! Hänellä todella pieni penis mikä ei sinällään olisi ehkä ollut ongelma mutta ei saanut sitä seisomaan millään. Tosi vaivautunut tunnelma ja hän tuskaili kovaa ääneen. Yritettiin aikamme ja lähdin sitten vähin äänin kotiin, poistin tyypin kontakteistani ja oon yrittänyt unohtaa.. aivan kammottavaa ja tämä sinällään ihan mukava tuttavuus meni tästä pilalle pahasti.
Mulla kanssa ihastus, joka sitten himoitsi minua kovasti myös. Kerran hairahduin, ei mitään minulle, ihan panoa ja sillä siisti. Lähdinkesken pois. Ja hyvä niin. OLi muuten oman alansa ja kaikkien tuntemakin julkkis.
En, mutta yhden illan suhteissa ja seksissä uuden ihmisen kanssa hyvin harvoin saa kovin kummoisia elämyksiä. Jättäisin ne kaikki väliin, jos tänä päivänä saisin valita uudelleen.