Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koti koiralle 2023

Vierailija
19.01.2023 |

En löytänyt ketjuja, joten päätin luoda sellaisen :) Nelosen kotia koiralle on itselleni hyvän mielen ohjelma, vaikka koirasta luopuminen on surullista. Jaksoista olisi ihana jutella. Mitä aatteita herää yms. Ainakin tämä kakkos kauden eka jakso oli ihan lämminhenkinen. Koirat saivat uudet hyvät kodit, missä hoksataan niiden tarpeet ja mitä haasteita kyseiset rodut tuovat mukanaan.

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista katsoa, kun koirista joudutaan luopumaan esim. Asuinpaikan muutoksen takia. Asun maalla omakotitalossa kaukana kaikesta, niin elämäntilanteen muuttuessa miettisin uuden kodin koirat edellä.

Työpaikankin olen valinnut niin, että saan tehdä vain 2-vuorotyötä 3-vuorotyön sijaan, että jää paukkuja enemmän koirille.

Jos koira sairastuu, silloin typistetään omista menoista eikä koiran menoista.

Koirat ei voi valita elinolojaan, joten ihmisen on mietittävä miten taata koiralle tasainen, ennustettava ja hyvä elämä.

Eri asia tietenkin sairastumiset yms. äkilliset ennustamattomat tapahtumat.

Vierailija
202/206 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia roudataan jotain kodittomia koiria ympäri maailmaa Suomeen.

Ja jos ongelmia niitten koirien kanssa tulee ne lähtee jakoon.Aivan hullun hommaa,ja muka ollaan niin koiraihmisiä.

Ei kai noi mitään raahattuja ole? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen ihan 100% koukussa Koti koiralle -ohjelmaan. Se on ihanan positiivinen ja kannustava ohjelma. Itse olen enemmän kissaihminen ja kotona on kaksi kissa. Siitä huolimatta tämä ihana koiraohjelma on ihan ehdoton lempparini.

Vierailija
204/206 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia roudataan jotain kodittomia koiria ympäri maailmaa Suomeen.

Ja jos ongelmia niitten koirien kanssa tulee ne lähtee jakoon.Aivan hullun hommaa,ja muka ollaan niin koiraihmisiä.

Ei kai noi mitään raahattuja ole? 

Joka jaksossa on muualta raahattuja. 

Vierailija
205/206 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa  formaattia on telkkarissa ainakin Australiasta ja Britanniasta. Tykkään enemmän tuosta Australian versiosta.

Vierailija
206/206 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt näkemään miten se vilkas Tessu sopeutui Pian kotiin, jolla oli ennestään kaksi koiraa.

Osaatteko kertoa