Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastaat tähän kysymykseen (psykologinen testi)?

Vierailija
19.01.2023 |

Psykologisessa testissä on kohta:

"Olen vihainen jos oikeus vapauttaa syyllisen."

Oletko
A) samaa mieltä
B) eri mieltä
C) et osaa sanoa

Kommenteissa voit perustella vastaustasi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kartoittaa kuinka tuomitseva ja yksioikoinen henkilö on kyseessä.

Kysymys on epämääräinen. Jos henkilö on varmasti syyllinen, kyllähän normaali ihminen on vihainen jos syyllinen vapautetaan.

Mä oon varmaankin tollanen normaali ihminen! Yhteen aikaan kävin psykologia tapaamassa. Kerroin hänelle että mulla oli sellasia tapppamisajatuksia, että esim menisin supermarketiin, ostaisin sieltä kirveen ja sitten kadulla löisin sillä kirveellä kaikkia sattumanvaraisia vastaantulijoita. Tai että etsisin supermarketin hyllyltä vasaran, en ostaisi sitä vasaraa vaan menisin kassajonoon ja alkaisin sillä vasaralla hakata jonossa edellä olevaa asiakasta.

Psykologi sanoi että on hyvä että mulla on tollasia ajatuksia, koska muutoinhan mä sallisin ihmisten kohdella itseäni vaikka kuinka huonosti. Mä olin miettinyt että onko siinä jotain outoa tai kurjaa että tollasia juttuja on mun mielessä, mutta ei vaan se oli siis täysin normaalia että tollasia miettii.

Toisinaan mä olen myös miettinyt että ajaisin autolla päiväkodin pihaan ja yrittäisin ajaa kaikkien lasten yli. Tai että menisin bensakanisterin kanssa sairaalaan ja yrittäisin polttaa koko sairaalan. Varmaan nämäkin ajatukset on jotenkin hyvä juttu, en kyllä tiedä miten, en tiedä mitä hyvää niissä on, mutta varmasti juurikin tuollainen psykologi osaisi sen kertoa. Psykologithan nämä asiat tietää, ei mun tarvitse tietää. Kun psykologi sanoo että jokin asia on hyvä asia, niin se sitten on hyvä asia, niin se sitten on, ei mun tarvitse tietää miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän