JUURI NYT! MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa
MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c78a954b-28fe-4cd9-9ddf-1a22da276…
Kommentit (230)
Pettääkö harkintakyky liian usein? Vähän yli kolmekymppinen antaa provosoivia lausuntoja. Mikä mahtaa olla taustalla?
Lausahtelee itsestäänselvyyksiä, kuten viimeksi Sveitsissä. Haluaa päästä esille keinolla millä hyvänsä.
Yhtä äkkiä toivoi, että ei keskityttäisi henkilöihin eikä miltä he näyttävät, vaan asioihin. No, mitä ne ovat hänen selfiensä, käsitellyt kuvansa joka paikassa. Hänen osallistumisensa kaikenlaisiin ohjelmiin. Turuilla ja toreilla on kiva ottaa valokuvia nuorison kanssa.
Johan sitä on moneen kertaan toivottu ja kirjoitettu, että mediakin keskittyisi kertomaan ja analysoimaan itse asioita eikä sitä ketkä politiikot ovat eri mieltä jne. Nyt sitten pääministerikin on ennen vaaleja tuosta lausahdellut. Eipä ole ennen kiinnostanut tai tullut mieleen.
Olisin onnellinen ja enemmän kuin onnellinen, jos ne EU-esdeepeeläiset todellakin ottaisivat meiltä Marinin pois hajottamasta Suomen poliittista ja talousilmapiiriä! Näkevät sitten kyllä melko pian, miksi Suomessa ei olla "oikein" innostuneita Marinista.
Se, että Marin saisi 30000 euroa palkkaa ei ainakaan minua millään tasolla häiritse, kunhan tuo vain on muualla kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuolla palkalla ei tarttis enää kansan piikkiin aamupaloja syödä
Ei mene perille, että pääministeri maksoi aamupalansa?
Kansan piikkiin mussutus loppui vasta siinä vaiheessa, kun jäi housut kintuissa siitä kiinni.
Jos on joutunut tilille aika monestakin toilailuista, niin voi vain spekuloida mitä kaikkea se tekee kansalaisten tietämättä. Taitava on delegoimaan vastuun vaikeista asioista toisille - Uniperin sotkuja joutui hoitamaan Tuppurainen. Siten Sanna voi liittää sen katastrofin Tuppuraisen tiliin, kun taas hänellä itsellään oli täysi jauhotus päällä -> lomailua Toscanan auringossa -> lomaltapaluulomailua kosteilla festarikierroksilla Suomessa jne.
Se ruoka asia selvitettiin. Oli annettu korkealta taholta väärä ohjeistus. Niiden mukaan toimi. Tarkstaeltessa huomattiin tämä virhe, ja Marin maksoi käyttämänsä edut takaisin.. Etkö lue mitään. Sinua näköjään suututtaa ihan valtavasti, kun Marin on myös maailmalla pidetty politikko. Ei se urputtamalla vauvapalstalle muuksi muutu. Kivaa päivää Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI TÄMÄ KETJU ON PYSTYSSÄ??????
Kaikki politiikkaketjuthan poistuvat täältä!!!!!
Miksi vain Marinia saa ylistää täällä??????
Kerro miksi sinua noin harmittaa, että maailma pitää ja kehuu häntä. Minä olen tosi ylpeä suomalaisena niin Hänestä, menestyneistä urhilioista, taiteiloista ym. ym.
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä Vauva on Putinin trollitehtaan hallinnassa ja moderoinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö harkintakyky liian usein? Vähän yli kolmekymppinen antaa provosoivia lausuntoja. Mikä mahtaa olla taustalla?
Lausahtelee itsestäänselvyyksiä, kuten viimeksi Sveitsissä. Haluaa päästä esille keinolla millä hyvänsä.
Yhtä äkkiä toivoi, että ei keskityttäisi henkilöihin eikä miltä he näyttävät, vaan asioihin. No, mitä ne ovat hänen selfiensä, käsitellyt kuvansa joka paikassa. Hänen osallistumisensa kaikenlaisiin ohjelmiin. Turuilla ja toreilla on kiva ottaa valokuvia nuorison kanssa.Johan sitä on moneen kertaan toivottu ja kirjoitettu, että mediakin keskittyisi kertomaan ja analysoimaan itse asioita eikä sitä ketkä politiikot ovat eri mieltä jne. Nyt sitten pääministerikin on ennen vaaleja tuosta lausahdellut. Eipä ole ennen kiinnostanut tai tullut mieleen.
Sannulilla pettää harkintakyky tämän tästä, johtunee ilon, valon ja hauskuuden kaipuusta.
Hahahaa! Oikeasti Jauho-Sannalla ei ole mitään mahiksia. Kas kun ei maailnan johtajaksi. Tai Universumin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi sinua noin harmittaa, että maailma pitää ja kehuu häntä. Minä olen tosi ylpeä suomalaisena niin Hänestä, menestyneistä urhilioista, taiteiloista ym. ym.
Siksi kun se ollut niin sysipaska pääministeri.
Valitettavasti kapasiteetti, osaaminen ja kokemus ei riitä. Ehkäpä siellä ei näitä ominaisuuksia hirveästi tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota mieluummin katselee kun aiempia.
Ei mene edes paria kuukautta kun EU:n johto ihmettelee miten ollaan tuhon partaalla. Sanna saisi senkin ajettua hyvin äkkiä metsään.
Nauratti oikein, kun eräässä haastattelussa Sannaa haastaltiin jossain ulkomailla. Toimittaja johdatteli, että sinähän et tykkää puhua itsestäsi, sukupuolestasi tai iästäsi. Sanna oli niin vaatimatonta. We dont have to. Suomessa tämmöinen puijaus ei menisi läpi. Sanna ei mistään niin paljon tykkää kuin huomiosta itselleen, esittää nuorta pissis-vaatteissa ja ottaa voimakkaasti muokattuja kuvia instaan noin keski-ikäisenä tänä vuonna 38-vuotta täyttävänä henkilönä. Näköjään EU:saa riittää, kun pullistelee Venäjälle ja antaa jyrkkiä lausuntoja. Välttämättä näin naapurina ei kannattaisi. Saulin diplomaattiset lausunnot ovat paljon turvallisempia ja . Suurinta viisautta on olla hiljainen, ei provosoida, koska yhteistä rajaa terroristivaltion kanssa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, siinä pestissä voi vaatia Suomea ottamaan 50 mrd euroa velkaa!
...ja joka helevetin kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota mieluummin katselee kun aiempia.
Olet joko lepakko tai tyhmä. Luultavasti molempia.
Pääministerin posti ei ole varsinaisesti mikään missi-kisa.
Suomelle ei ole aikaisemminkaan tiennyt hyvää, kun täällä on joku poliitiikko laittanut asioita uuteen järjestykseen ja sen jälkeen paennut Eurooppaan. Kotimaan suosio on syöty ja äänestäjien yllätykseksi on ollut uusi paikka odottamassa. Kun kotimaan suosio on syöty, mielestäni täytyisi pysyä poissa myös EU-politiikasta.
Miten saataisin äänestäjien tahto kuuluville? Minulle tämän on ollut hyvin läpinäkyvää alusta asti, mutta moni on ollut sokeutunut. En tahdo Sannaa päättäjäksi. Tulee liian kalliiksi jo Suomessa.
Luulemaan että tuohon virkaan tarvitaan muutakin kuin edustuksellinen olemus ja suosittu instatili. Pitäisi olla myös poliittista uskottavuutta puhumattakaan Kantista ottaa vastaan myös vaikeitakin poliittisia kysymyksiä mihin kaikkiin Sanna Marinilla ei ole kokemusta. Häntähän on käsitelty lehdistössä silkkihansikkain että vähänkin vaikeat kysymykset aiheuttavat "itku-potku" raivarit. Koko hänen suosionsa perustuu täysin "kauniit nuoret naisetkin voivat johtaa maata!" huolimatta kuinka hyvää työtä hän on oikeasti tehnyt.