Kuvailkaa mies, joka on mielestänne mieskarkki?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä laulamassa cha cha chaata
Käärijä on mieskarkki. Ja muut söpöt pikku ukot.
Kuvissa monikin on hieno. En vaan ehkä haluaisi tavata. Ola Rapace nuorena Wallandereissa, nyt taitaa sekin olla parrakas setämies. En muuten tajua partoja, jos on ollut jollain eräretkellä tai laitoshoidossa, ettei vaan ole saatu leikattua, on eri asia mutta että ihan vapaaehtoisesti antaa sängen kasvaa, hyi sentään.
Voisin lýödæ päin pläsiä ihmistä, joka käyttää sanaa "mieskarkki."
Oli miten oli, ei ole mitään yhtä juttua, että tällainen se on ja piste. On sexyä, kun mies osaa käsitellä minua. En osaa sitä sen paremmin selittää kuin että no, okei.
Olen nettideittipaikassa. Minulla on selkeät kriteerit kaikkien nähtävillä. Kriteereihin jollain tavalla sopimaton antaa minulle tykkäyksen ja minä hänelle (tietämättä, että hän ei sovi 100 % kriteereihin.)
Mies juttelee kanssani ja jossain vaiheessa selviää, ettei hän täytä ihan kaikkia vaatimuksiani. Siitä huolimatta hän on sellainen itsevarma eikä pyytele anteeksi, että on tuhlannut aikaani tmv. Huom. EI OLE VALEHDELLUT mitään missään vaiheessa.
Esim. Juuri kiinnostuin yhdestä tällaisesta, hän on venäläinen ja hänellä on teini. En tiennyt lapsesta heti, mutta siinä vaiheessa kun sain tietää, olin jo tykästynyt mielikuvaan miehestä jollain tavalla enkä edes harkinnut katoamistemppua. Mies tiesi vallan mainiosti tykkäyksen antaessaan, ettei sovi kriteereihini. Silti antoi tykkäyksen. Tuollainen vetoaa minuun. Fakta on nimittäin se, että minä en voi mitenkään löytää miestä, joka täyttää kaikki kriteerini. Joskus minut täytyy koukuttaa ensin ja sitten kertoa vaikka siitä teinilapsesta.
Yleisesti ottaen viehättävä mies on vähän tummempipiirteinen, normaalivartaloinen, ei tatuointeja, lyhyt tukka, osaa pukeutua. Eli ei kulje liian pienissä vaatteissa tai jossain hirveissä täysin yhteensopimattomissa komboissa. Olen aina tykästynyt enemmän miehiin, jotka pukeutuvat enemmän tummiin vaatteisiin. Riemunkirjava tyyli ei iske.
Matt Bomer
ja kyllä tiedän hänen olevan homo
Vierailija kirjoitti:
Voisin lýödæ päin pläsiä ihmistä, joka käyttää sanaa "mieskarkki."
Oli miten oli, ei ole mitään yhtä juttua, että tällainen se on ja piste. On sexyä, kun mies osaa käsitellä minua. En osaa sitä sen paremmin selittää kuin että no, okei.
Olen nettideittipaikassa. Minulla on selkeät kriteerit kaikkien nähtävillä. Kriteereihin jollain tavalla sopimaton antaa minulle tykkäyksen ja minä hänelle (tietämättä, että hän ei sovi 100 % kriteereihin.)
Mies juttelee kanssani ja jossain vaiheessa selviää, ettei hän täytä ihan kaikkia vaatimuksiani. Siitä huolimatta hän on sellainen itsevarma eikä pyytele anteeksi, että on tuhlannut aikaani tmv. Huom. EI OLE VALEHDELLUT mitään missään vaiheessa.
Esim. Juuri kiinnostuin yhdestä tällaisesta, hän on venäläinen ja hänellä on teini. En tiennyt lapsesta heti, mutta siinä vaiheessa kun sain tietää, olin jo tykästynyt mielikuvaan miehestä jol
Tietysti pitää olla puhdas ja siisti. Tuoksua hyvältä. Jokapäiväinen suihku on must.
Miksi kuvailla, kun valokuviakin on olemassa:
Vierailija kirjoitti:
Dominik Szoboszlai 🥰
En ole varmaan ikinä nähnyt niin upeaa ilmestystä, kuin hän on. Saattaa olla, että minusta tuli Liverpoolin fani
Nuori Marco Björs, joka ei siis ole makuuni tämä mieskarkkityyppi, vaikka olisi heterokin.
Mun mies. 46 v. Liikkuu paljon. Hoikka mutta lihaksikas. 182 cm eli mielestäni sopivan pitkä. Täydelliset mittasuhteet jne. Tumma ja karvainen (kuitenkin ihan alkuperäisasukki). Ihanat värit hänellä.
Välillä hankala luonne. Tasapainottaa kokonaisuutta. Kukaan ei ole täydellinen jne..
Lauri Tilkanen tietenkin!