Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Pitääkö ite maksaa lääkkeet
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Kaikki pitää itse maksaa WC paperin vaihto myös... No, jotaki oon kuullu että wc paperistaki pitää maksaa, siis oikeesti Anopi on hoivakodissa ja wc-paperia ei tarvitse maksaa, jos on kunnallisella paikalla, olipapaikan omistaja kuka hyvänsä. Lääkkeet maksetaan. Jatkan vielä. Ihmettelen toki lääkkeiden maksamista, mutta ainakin anopille tulee lasku joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Kaikki pitää itse maksaa WC paperin vaihto myös... No, jotaki oon kuullu että wc paperistaki pitää maksaa, siis oikeesti Anopi on hoivakodissa ja wc-paperia ei tarvitse maksaa, jos on kunnallisella paikalla, olipapaikan omistaja kuka hyvänsä. Lääkkeet maksetaan.
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Kaikki pitää itse maksaa WC paperin vaihto myös... No, jotaki oon kuullu että wc paperistaki pitää maksaa, siis oikeesti
Vierailija kirjoitti: Kaikki pitää itse maksaa WC paperin vaihto myös...
Kaikki pitää itse maksaa WC paperin vaihto myös...
No, jotaki oon kuullu että wc paperistaki pitää maksaa, siis oikeesti
Anopi on hoivakodissa ja wc-paperia ei tarvitse maksaa, jos on kunnallisella paikalla, olipapaikan omistaja kuka hyvänsä. Lääkkeet maksetaan.
Jatkan vielä. Ihmettelen toki lääkkeiden maksamista, mutta ainakin anopille tulee lasku joka kuukausi.
Mitä ihmeellistä siinä on, että ihminen maksaa itse lääkkeensä?
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi
Mitä ihmeellistä siinä on, että ihminen maksaa itse lääkkeensä?