Hiljaiset hieromasauvat tai muut apuvälineet
Etsinnässä laadukas mutta hiljainen hieromasauva tai muu naisille soveltuva leikkikalu. Nykyinen sauva muistaakseni funfactoryn valmistama, suht hiljainen sekin mutta nyt haetaan jotain käytännössä äänetöntä. Onko kenelläkään suositella jotain lempituotteita?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Dildo ja flesu on hiljaisia.
Varsinkin keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildo ja flesu on hiljaisia.
Varsinkin keskenään.
Virtuaaliseksiä
Hiljaisuus olisi plussaa että leluja voisi huomaamattomasti käyttää vaikka päivisin lapset leikkii tai iltaisin teinit valvoo viereisessä huoneessa. Ruuhkavuodet tuo omat haasteensa aikatauluihin ja mielellään kaikki sopivat hetket haluaisi käyttää hyväksi.
Ap
Lush 3 etäohjattava vibra tai sitten Eurobe wand sauva. Nuo on käytössä ja tuota Lush 3:sta on käytetty ihan julkisissa paikoissa, se on tosi hiljainen.
Mulla on ihan elävä BBC! Suu laitetaan ilmastointiteipillä kiinni, ettei mölise lauetessaan!
Miksi asiaa ei voi kysellä myyjäliikkeestä? Jännittääkö liikaa?
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta en minä ainakaan kehtaisi kysellä. Osaa hävettää tällaiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta en minä ainakaan kehtaisi kysellä. Osaa hävettää tällaiset jutut.
Niinhän se on, että kaikenlainen nussiminen ja sekstailu on tosi tosi hävettävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää verkkokaupan chat-ikkunassakin kysyä nimettömästi asiaa? Silloin pitäisi kyllä hävettää tänne kirjoittelukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää verkkokaupan chat-ikkunassakin kysyä nimettömästi asiaa? Silloin pitäisi kyllä hävettää tänne kirjoittelukin.
Täällä on kaikki vapaaehtoisesti ilman rahallista korvausta ja osa semmoisia sekopäitä että hyvin sopii sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan ymmärrettävää, että voi hävettää mutta tuskin liikkeen asiakaspalvelija muistelee päivän päätyttyä, että millaisia asiakaskontakteja päivän mittaan oli. Ennemmin ehkä ihmettelisi jos kukaan ei kysyisi mitään tuotteista päivän aikana. Verkkokaupan chat tai sähköposti toimii hyvin jos kuitenkin kasvokkain ylivoimaista tai paikkakunnalla ei ole kivijalkaliikettä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan ymmärrettävää, että voi hävettää mutta tuskin liikkeen asiakaspalvelija muistelee päivän päätyttyä, että millaisia asiakaskontakteja päivän mittaan oli. Ennemmin ehkä ihmettelisi jos kukaan ei kysyisi mitään tuotteista päivän aikana. Verkkokaupan chat tai sähköposti toimii hyvin jos kuitenkin kasvokkain ylivoimaista tai paikkakunnalla ei ole kivijalkaliikettä.
Sen voisin vielä lisätä, että kyllä myyjät tietää tai ainakin pitäisi tietää osan asiakkaista olevan ujompia.
Toisessa ääripäässä sitten tietysti voi tulla mieltymykset ja muut kerrotuksi täysin suodattamatta. :D
Erään liikkeen blogissa oli maininta, jonka mukaan heillä oli jopa järjestettävissä aukioloaikojen ulkopuolisia aikoja asiointiin tarvittaessa eli kyllä erilaiset asiakkaat varmasti alalla tuttuja. Jos ujona asiakkaana jostain syystä saisi huonoa asiakaspalvelua, niin silloin olisi kyllä myyjä väärässä paikassa töissä. Mutta en onneksi usko näin helposti käyvän. Kyselkää ihmeessä rohkeasti liikkeistä jos esimerkiksi täältä ei löydy sopivia suosituksia.
Ei hävetä kysyä myyjäliikkeestä. Olen asioinut kivijalkaliikkeessäkin ja keskustellut myyjän kanssa mikä olisi sopiva tuote meidän senhetkiseen tarpeeseen. Hyvä tuote nykyinen on ollutkin, mutta surinan äänitaso on sellainen että rajoittaa meillä käyttöä. Hutiostoksia haluaisin välttää ja kovin isoa lelulaatikkoa ei ole tarkoitus kasata. Olen keskustelupalstoilta lukenut kommentteja muihinkin hankintoihin liittyen, niin miksi ei tähän.
Ajattelin että palstalta löytyisi kokemusta sekä rehellisiä mielipiteitä. Verkkokaupathan voi suositella juuri niitä tuotteita minkä myyminen on heille kannattavinta. Asiakasarvostelujakin on helppo kauppiaan itse tuotteisiin raapustaa halutessaan.
Kiitokset asiallisista vinkeistä.
Ap
Täältä on kyllä vaikea saada asiallisia vastauksia tai kommentteja mihkään. Lähinnä tota tyhjänpäivästä vänkäämistä tai vaihtoehtoisesti vituilua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän noita kivjalkakauppoja ja täytyy myöntää, että kyllä siinä tulee vilkaistua selä taakse, ettei ketään tuttuja ole paikalla. Olis vaan noita huomaamattomia takaovia tämän alan liikkeisiin. Mutta niin , kyllä tuo seksilelujen ääni pitäis olla jokseenki olematon.
Ota yhteyttä tuotteiden myyjiin. Eiköhän he osaa auttaa asiassa.