Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljaiset hieromasauvat tai muut apuvälineet

40veemies
19.01.2023 |

Etsinnässä laadukas mutta hiljainen hieromasauva tai muu naisille soveltuva leikkikalu. Nykyinen sauva muistaakseni funfactoryn valmistama, suht hiljainen sekin mutta nyt haetaan jotain käytännössä äänetöntä. Onko kenelläkään suositella jotain lempituotteita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä tuotteiden myyjiin. Eiköhän he osaa auttaa asiassa.

Vierailija
2/19 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo ja flesu on hiljaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin keskenään.

Vierailija
4/19 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin keskenään.

Virtuaaliseksiä

Vierailija
5/19 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla hiljainen ?

Vierailija
6/19 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus olisi plussaa että leluja voisi huomaamattomasti käyttää vaikka päivisin lapset leikkii tai iltaisin teinit valvoo viereisessä huoneessa. Ruuhkavuodet tuo omat haasteensa aikatauluihin ja mielellään kaikki sopivat hetket haluaisi käyttää hyväksi.

Ap

Vierailija
7/19 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lush 3 etäohjattava vibra tai sitten Eurobe wand sauva. Nuo on käytössä ja tuota Lush 3:sta on käytetty ihan julkisissa paikoissa, se on tosi hiljainen.

Vierailija
8/19 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on  hot octobus kurve

Vierailija
9/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan elävä BBC! Suu laitetaan ilmastointiteipillä kiinni, ettei mölise lauetessaan!

Vierailija
10/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiaa ei voi kysellä myyjäliikkeestä? Jännittääkö liikaa?

Vierailija
11/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta en minä ainakaan kehtaisi kysellä. Osaa hävettää tällaiset jutut.

Vierailija
12/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta en minä ainakaan kehtaisi kysellä. Osaa hävettää tällaiset jutut.

Niinhän se on, että kaikenlainen nussiminen ja sekstailu on tosi tosi hävettävää!

Vierailija
13/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää verkkokaupan chat-ikkunassakin kysyä nimettömästi asiaa? Silloin pitäisi kyllä hävettää tänne kirjoittelukin.

Vierailija
14/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää verkkokaupan chat-ikkunassakin kysyä nimettömästi asiaa? Silloin pitäisi kyllä hävettää tänne kirjoittelukin.

Täällä on kaikki vapaaehtoisesti ilman rahallista korvausta ja osa semmoisia sekopäitä että hyvin sopii sekaan.

Vierailija
15/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ihan ymmärrettävää, että voi hävettää mutta tuskin liikkeen asiakaspalvelija muistelee päivän päätyttyä, että millaisia asiakaskontakteja päivän mittaan oli. Ennemmin ehkä ihmettelisi jos kukaan ei kysyisi mitään tuotteista päivän aikana. Verkkokaupan chat tai sähköposti toimii hyvin jos kuitenkin kasvokkain ylivoimaista tai paikkakunnalla ei ole kivijalkaliikettä.

Vierailija
16/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ihan ymmärrettävää, että voi hävettää mutta tuskin liikkeen asiakaspalvelija muistelee päivän päätyttyä, että millaisia asiakaskontakteja päivän mittaan oli. Ennemmin ehkä ihmettelisi jos kukaan ei kysyisi mitään tuotteista päivän aikana. Verkkokaupan chat tai sähköposti toimii hyvin jos kuitenkin kasvokkain ylivoimaista tai paikkakunnalla ei ole kivijalkaliikettä.

Sen voisin vielä lisätä, että kyllä myyjät tietää tai ainakin pitäisi tietää osan asiakkaista olevan ujompia.

Toisessa ääripäässä sitten tietysti voi tulla mieltymykset ja muut kerrotuksi täysin suodattamatta. :D

Erään liikkeen blogissa oli maininta, jonka mukaan heillä oli jopa järjestettävissä aukioloaikojen ulkopuolisia aikoja asiointiin tarvittaessa eli kyllä erilaiset asiakkaat varmasti alalla tuttuja. Jos ujona asiakkaana jostain syystä saisi huonoa asiakaspalvelua, niin silloin olisi kyllä myyjä väärässä paikassa töissä. Mutta en onneksi usko näin helposti käyvän. Kyselkää ihmeessä rohkeasti liikkeistä jos esimerkiksi täältä ei löydy sopivia suosituksia.

Vierailija
17/19 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä kysyä myyjäliikkeestä. Olen asioinut kivijalkaliikkeessäkin ja keskustellut myyjän kanssa mikä olisi sopiva tuote meidän senhetkiseen tarpeeseen. Hyvä tuote nykyinen on ollutkin, mutta surinan äänitaso on sellainen että rajoittaa meillä käyttöä. Hutiostoksia haluaisin välttää ja kovin isoa lelulaatikkoa ei ole tarkoitus kasata. Olen keskustelupalstoilta lukenut kommentteja muihinkin hankintoihin liittyen, niin miksi ei tähän.

Ajattelin että palstalta löytyisi kokemusta sekä rehellisiä mielipiteitä. Verkkokaupathan voi suositella juuri niitä tuotteita minkä myyminen on heille kannattavinta. Asiakasarvostelujakin on helppo kauppiaan itse tuotteisiin raapustaa halutessaan.

Kiitokset asiallisista vinkeistä.

Ap

Vierailija
18/19 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä on kyllä vaikea saada asiallisia vastauksia tai kommentteja mihkään. Lähinnä tota tyhjänpäivästä vänkäämistä tai vaihtoehtoisesti vituilua

Vierailija
19/19 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän noita kivjalkakauppoja ja täytyy myöntää, että kyllä siinä tulee vilkaistua selä taakse, ettei ketään tuttuja ole paikalla. Olis vaan noita huomaamattomia takaovia tämän alan liikkeisiin.  Mutta niin , kyllä tuo seksilelujen ääni pitäis olla jokseenki olematon.