Onko tällä suhteella paremmat vai huonommat ajat edessä?
Tavattiin noin vuosi sitten ja paljon hyvää on tapahtunut. Läheisyyttä ja haluja on ja yhdessä pyritään olemaan paljon. Henkisellä tasolla kohtaamme hyvin ja keskustelut ovat antoisia. Pystymme oivaltamaan joitain samoja asioita ympäriltämme ja se luo yhteenkuuluvuutta.
Olen kokenut että olemme samantyylisiä ja vaikutamme pariskunnalta vaikka nainen on 5v minua vanhempi. Itse urheilen paljon ja nainenkin sanoi pitävänsä itseään kunnossa. Vaikka sairastelut selittävät jonkin verran asioita, niin todellisuudessa hän liikkuu hyvin vähän ja minusta se on alkanut näkymään hänen ulkonäössä selvästi.
Ymmärrän elämän reaaliteetit, mutta en ollut ajatellut että joutuisin näin aikaisessa vaiheessa mahdollisesti hyväksymään tuollaisen asian toisessa kun itse olen kuitenkin nuorekas enkä mikään setämies.
Suhde aiheuttaa minulle myös taloudellista painolastia, vaikkei tulot ole erityisen korkeat.
Välitän hänestä kyllä, mutta huolia tämä tilanne aiheuttaa mielelle. Ja itse kyllä ymmärtäisin puolisoni mahdollisia erohaluja tms. jos lopettaisin liikkumisen ja muuttuisin sohvaperunaksi.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Suhde aiheuttaa minulle myös taloudellista painolastia?
En nyt viitsisi avata tätä tarkemmin. Hän on työssäkäyvä, mutta omaisuutta ei ole kertynyt joten minä joudun kantamaan suhteessa isompaa vastuuta. En ajattele parisuhteessa niin että rahoja kuuluisi tarkkaan laskea. Mulla vaan on kokemusta sellaisistakin suhteista, joissa toiselle ei tarvitse niin paljoa olla tarjoamassa jos ollenkaan. Ap
Suhde aiheuttaa minulle myös taloudellista painolastia?