Uskotko Jumalaan?
Miten on?Uskotko sinä Jumalaan?
Uskotko että raamatun kertomukset ovat totta?
Kommentit (418)
Uskon, että on yksi suurempi lähde-energia, joka esiintyy monena eri jumalana.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on uskosta ihan sananmukaisesti johonkin mitä ei kongreettisesti edes välttämättä ole.
Ohjailee sitten ihmisten ajatusmaailmaa ja soditaan, tapetaan toisia. Minkä takia?
Onko joku saanut muuta palautetta Jumalilta uskonnosta riippumatta.
Jumala : älä tapa
Lusifeerus :tapa ja tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Allahiin - kaiken luojaan. Koraanista jokainen voi lukea totuuden. Uskottomat tulevat palamaan helvetin tulessa.
Koraanin on kirjoittanut itse perkeles vääräuskoisille
Kyllä uskon! Pitkään olin ns. tapakristitty, mutta nyt viime vuosina uskoni ok jälleen kirkastunut. Olen ikään kuin uudesti syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Allahiin - kaiken luojaan. Koraanista jokainen voi lukea totuuden. Uskottomat tulevat palamaan helvetin tulessa.
Jotka pyytävät Jeesukselta syntinsä anteeksi niin pääsevät taivaaseen Jeesus sanoi minä olen Tie Totuus ja Elämä eikä kukaan tule Isän (Jumalan) työ kuin minun kauttani Kaikki jotka eivät pyydää Jeesukselta syntinsä anteeksi niin eivät pääse Jumalan luo se on FAKTA
Usko Jeesukseen Kristukseen niin sinä pelastut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spiritual not religious.
Käytettävissä olevan todistusaineiston perusteella kaikki on yhtä lailla vailla pohjaa.
Todistusaineistoa on ihmiselämässä, sen kehityskaaressa. Jolla on korvat, se kuulkoon.
Yli 500 äänestäjää.55% uskoo Jumalaan.Tämä on yllättävän vähän.(-ap-).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on uskosta ihan sananmukaisesti johonkin mitä ei kongreettisesti edes välttämättä ole.
Ohjailee sitten ihmisten ajatusmaailmaa ja soditaan, tapetaan toisia. Minkä takia?
Onko joku saanut muuta palautetta Jumalilta uskonnosta riippumatta.
Jumala : älä tapa
Lusifeerus :tapa ja tuhoa.
Tuo ensin mainittu mielikuvitusolento tappoi sen satukirjan mukaan koko ihmiskunnan lukuun ottamatta yhtä perhettä. Tosi pro life.
Tänäänkin olen lähtenyt uuteen päivään Jumalan armoon ja apuun luottaen.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin olen lähtenyt uuteen päivään Jumalan armoon ja apuun luottaen.
Samoin täälläkin! Joka päivä uus armo ja Jumalan apu elämässä. Sitä on hyvä olla jotain mihin uskoo esim hyvyyteen ja mitä kannattaa. Se pitää ihmisen mierolla tiellä.
Jumalan armo ja apu siihen luotan tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaan uskoo vain mt-ongelmaiset.
Ja mt-ongelmaisilla on tuollaisia argumentteja.
Jumalan armo ja apu tänäänkin siihen luotan.
uuri poistettiin ketju nimella: Keskustelu - Jos pelastuminen helvetistä vaatii uskoa Jeesukseen, niin mistä sen tietää uskooko oikeaan Jeesukseen? | Aihe vapaa | Vauva.
Koska joku siellä kyseenalaisti kristinuskon. Vastaavasti muutamassa minuutissa poistettiin ainakin kolme muuta viestiketjua, joissa myös kyseenalaistettiin kristinuskoa. Myös toisinajattelijoita uhattiin tappaa.
Tämän viestiketjun poistaminen on vaikeampaa, mutta älkää olko huolissanne, kristityt. Selviätte tästä lopulta.
Johtopäätös. Kristinusko on julmempi kuin tuhat islamia.
Jälleen kerran, kristityt poistivat viestejä, jotka eivät sovi uskontoonne, minulla olisi ehdotus, että sinä ja koko yrityksesi/seurakuntasi poistaisitte kaikki viestit täältä, jotka eivät ole kristillisen sisällön mukaisia. Lisäksi, jos poistatte kaiken täältä, alatte poistaa ei-kristillistä sisältöä muista viestiketjuista ja muilta foorumeilta kokonaan. Ja jos poistatte kaikki suomalaisten viestit, niin sitten siirrytte Suomen ulkopuolisille foorumeille, kunnes kaikilta maailman ihmisiltä on riistetty Jumalan antama valinnanvapaus, jonka Jumala on heille antanut.
Vierailija kirjoitti:
uuri poistettiin ketju nimella: Keskustelu - Jos pelastuminen helvetistä vaatii uskoa Jeesukseen, niin mistä sen tietää uskooko oikeaan Jeesukseen? | Aihe vapaa | Vauva.
Koska joku siellä kyseenalaisti kristinuskon. Vastaavasti muutamassa minuutissa poistettiin ainakin kolme muuta viestiketjua, joissa myös kyseenalaistettiin kristinuskoa. Myös toisinajattelijoita uhattiin tappaa.
Tämän viestiketjun poistaminen on vaikeampaa, mutta älkää olko huolissanne, kristityt. Selviätte tästä lopulta.
Johtopäätös. Kristinusko on julmempi kuin tuhat islamia.Jälleen kerran, kristityt poistivat viestejä, jotka eivät sovi uskontoonne, minulla olisi ehdotus, että sinä ja koko yrityksesi/seurakuntasi poistaisitte kaikki viestit täältä, jotka eivät ole kristillisen sisällön mukaisia. Lisäksi, jos poistatte kaiken täältä, alatte poistaa ei-kristillistä sisältöä muista viestiketjuista ja muilta foorumeilta kokonaan. Ja jos poistatte kaikki suomalaisten viestit, niin sitten siirrytte Suomen ulkopuolisille foorumeille, kunnes kaikilta maailman ihmisiltä on riistetty Jumalan antama valinnanvapaus, jonka Jumala on heille antanut.
Ymmärrättekö, itseään kristityiksi tituleeraavat, että toimintanne on diktatorista ja henkistä väkivaltaa? Ymmärrättekö, että haluatte riistää ihmiskunnalta kaiken arvokkaimman lahjan - valinnanvapauden?
Kun muslimi tulee luoksesi miekka kädessään, osaat juosta karkuun. Mutta kun kristitty tulee ja puhuu rakkauden sanoja, kukaan ei voi edes epäillä, että hän on viemässä itsemääräämisoikeutesi ja valinnanvapautesi pois.
uskon sannaan. sanna on jumala. sanna jakaa miljardeja, hornetteja ja junia (ja tietenkin selfieitä)
Jeesus on Jumalan Poika. ja mikä ero on Jeesuksella ja Muhammedilla kumpikin kuoli mutta Jeesus nousi kuolleista kyllä Muhammedkin nousee mutta viimeiselle tuomiolle missä tuomarina on itse Jeesus Kristus