Viimeisillään raskaana oleva äiti stressaantunut ja kokoajan touhuaa kaikenlaista.
Kumpi todennäköisempää, vauva syntyy ennen vai jälkeen laskettua aikaa?
Kommentit (4)
Piti siivota, tehdä remppaa, laittaa kaikkee. Olin koko ajan tekemässä jotain kunnes viikolla 37+3 lorahti lapsivesi kesken tiskauksen ja sitten mentiin...
että viimesillä viikoilla aletaa siivoilee ja järjestelee tavaroita kuntoon ennen vauvan tuloa. Mutta ei se vauva kuitenkaan synny ennenkuin on valmis.. viimeset viikot kannattais levätä, mutta vaikeaahan se on, ei mulla ainakaa onnistu.
-itselläkin rv40+
vaan hirveetä paniikkia ja oikeeta stressiä saada uusi kämppä valmiiksi, ennen vauvan tuloa. Meillä on vielä remonttiakin kesken ja laatikoita purkamatta vaikka kuinka. Esikoista odottaessa otin toodella lunkisti ja oli paljon rennompaa, mutta silloin ei ollutkaan tällaista tilannetta..
Välillä pelkään, että syntyy just kohta. Välillä taas odotan, että syntyis jo, kun on todella tukala olla ja vaikea tehdä kaikkea, mitä pitäis..
Kaduttaa välillä koko hemmetin muutto..
rv 37+
Mulla on ollut joka kerta toi sama, että koti pitäis olla tiptop just silloin kun uusi vauva tulee kotiin! Vaikka IHAN OIKEESTI ei todellakaan tarvitse! Riittää kun on imuroitu ja pölyt pyyhitty ja vauvan tavarat ja vaatteet ja sänky kunnossa.
Tee nyt mitä teetkin mutta yritä tajuta ettei ole pakko saada kaikkea just nyt valmiiksi. Mennehän siihen vauvan hoitamiseen ens alkuun kaikki aika ja voimat mutta kyllä niitä laatikoita ehtii myöhemminkin purkaa vaikka pikku hiljaa. Tai sit voisit yks kaks kutsua kavereita kylään yhtaikaa, auttamaan saamaan kaiken kuntoon, siivoamaan ja järjestämään. Anna niiden tehdä IHAN KAIKKI! Itse voisit istua vain keinutuolissa ja puhella viisaita.