Hyviä vinkkejä! Yhdetkään farkut ei mahdu kiinni
Mikä on paras tapa? Jättää ylin nappi auki ja siihen kumilenkki? Pysyykö housut ylhäällä? Saan kyllä parit farkut ylös asti, mutta napitus ei onnistu.
Kommentit (21)
Menet vaatekauppaan ja ostat itsellesi oikean kokoiset farkut.
Ostat nappeja, ja ompelet ne reunaan kiinni.
Minulla paino vaihtelee, joten kaikissa farkuissa on monta nappia rivissä 😁
Jätä vaan auki ja kiinnitä jollakin lenksulla, hakaneula ei ole hyvä.
Voisin ommella liuskan farkkukangasta jatkopalaksi ja kiinnittää siihen lisänapin.
Olen vain juuri nyt tuhdimmassa kunnossa kuin ennen. En haluaisi ostaa uusia farkkuja, helposti jää sitten kilot karistamatta.
Ap.
Kierätyskeskukseen liian pienet vaatteet ja farkut. Osta sieltä halvalla uudet. Tai mene tokmman myymälät entinen tarjoustalo: Halvalla farkkuja ja kuminauha vyötäröllä miehille,naisille,kaiken kokoisille.
Jos housujen vyötärö jää paidan helman alle, eikä näy ja olet ompelutaitoinen: Irrota joustamaton vyötärökaitale ja korvaa se tuubiresorilla. Housut on mukavat istuessa, pysyy jalassa kävellessä ja ikävää tursuamisefektiä ei tapahdu
Kuminauhalenksu ja pitkä paita. Laihduta hyvä ihminen. Jo pari päivää ilman hiilihydraatteja niin vatsan turvotus on poissa ja housut mahtuu. Sitten jatkat vielä, että saat rasvavaraston pienenemään.
Tee niinkuin teinit aikoinaan kun piti saada ylikireät farkut kiinni: vedä ne kosteana jalkaan niin joustavat vähän
Kyllästyin kiristäviin farkkuihin ja ostin maailman parhaat Punto-housut.
https://www.lindex.com/fi/p/8169885-80-musta-korkeavyotaroiset-punto-le…
Näitä tilanteita varten on keksitty legginsit ja A linjaiset mekot.
Itse raskaana käytin ihan ponnaria. Se reikään vetosolmulla ja kiinni sitten nappiin. Toki oikean kokoiset farkut voisi olla mukavammat, mutta en itse ainakaan viitsinyt pariksi kuukaudeksi ostaa uusia.
Itse en tossa tilanteessa käyttänyt farkkuja. Käytin hameita. Sitten kalorilaskut kehiin. 3 viikon jälkeen sain farkut jalkaan asti (eivät siis jääneet enää reisistä kiinni), 5 viikon jälkeen sain ylös asti, ja 7 viikon jälkeen vetoketju ja ylänappi meni kiinni.
Voi leikata sellaiset viillot farkkujen yläreunaan
Vierailija kirjoitti:
Kierätyskeskukseen liian pienet vaatteet ja farkut. Osta sieltä halvalla uudet. Tai mene tokmman myymälät entinen tarjoustalo: Halvalla farkkuja ja kuminauha vyötäröllä miehille,naisille,kaiken kokoisille.
Tuo hyvä vinkki .kuninauhavyötärö on hyvä ei kiristä. Tyhmää tuskailla vanhojen farkkujen kanssa.
Olipa paljon tyhmiä kysymyksiä. Siinäpä sulla ap on miettimistä koko päiväksi.