No, mikä se Putinin "tärkeä ilmoitus" tänään on?
Vieläkö saamme odottaa vai joko pirskeet loppui ja oli pelkkää sanahelinää?
Kommentit (10)
Vatsa toimii taas normaalisti, pihkatappi lähti.
Putin ilmoittaa ampuneensa omin pikku kätösin Ukrainan sisäministerin alas?
Ehkä. EHKÄ tämä:
..OlipaKerran, putin ja poika sekä Koira:" putoin ei pidä beaglestani, Mollysta. Nyt minun on siis löydettävä hänelle uusi koti. Hän on puhdasrotuinen ja hänellä on hyvä tausta. Minulla on ollut hänet neljä vuotta. Hän tykkää pelata pelejä. Hän ei ole täysin sisäsiisti. Hänellä on myös pitkät hiukset, joten se vaatii hiukan töitä. Hän kuitenkin rakastaa kynsiensä hoitamista. Tykkää olla hereillä ja äänekäs yöllä, kun nukun. Nukkuu koko päivän, kun olen töissä. Hän syö vain kaikkein kalleinta ruokaa. Ei koskaan tervehdi iloisesti, kun tulee kotiin pitkän työpäivän jälkeen. Hän ei myöskään lohduta sinua ehdottomalla rakkaudella, kun olet surullinen. Hän ei pure, mutta voi olla helvetin ilkeä, ..( poika kirjoitti myynti-ilmoituksessa) ennen kuin päätti sen seuraavasti: Joten Onko kukaan kiinnostunut 70-vuotiaasta, itsekkäästä, ilkeästä, onnenonkija-diktaattorista? Tule hakemaan hänet pois, minä ja koirani haluamme löytää hänelle uuden kodin mahdollisimman pian! ..ja SenPituinen, se..
Oliko sinustakin: 'OIKEIN ? ..vai.. väärin?" Tai miten olisit ITSE ko.asiassa.. tehty? ;))
Ei sitten tullut mitään ilmoitusta. Joko aamuyön tunteina tekee yllätys iskun? Kuten tekivät Ukrainaan.
Putin ja Medvedev julkistivat kihlauksensa.
Putin halusi ilmoittaa ettei tänään tullutkaan paskat housuun vaan pääsi vessaan, mutta ei onnistunutkaan joten ilmoitusta saatte vielä odotella.
Vierailija kirjoitti:
Putin ja Medvedev julkistivat kihlauksensa.
Jokohan sulkisi av:n ja alkaisi nukkumaan kun näin huono heittokin sai nauramaan...
Ei se ehtinyt, bunkkeriin oli takaisin kiire.