Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska sait viimeksi vierasta naista

Vierailija
18.01.2023 |

Kuten otsikko, koska sait vierasta naista viimeksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasta en halua panna mutta suihinotto loppuun vietynä vieraalta rouvalta välillä piristää elämää kummasti. Viimeksi viikko sitten kävin hänen luona. Nyksä ei jaksa ottaa poskeen mutta vaatii kyllä nuolemista usein niin täytyy hakea muualta. Suuseksi on mulle tärkeä asia antaa ja saada ja olen asiasta sanonut ja on puhuttu mutta naista ei silti innosta

M33

Vierailija
22/24 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla. Tämä vuosi on mennyt silleen, että viikoittain on päässyt "vieraissa" käymään.

Reissutyötä kun on tehnyt viimeiset 15 vuotta ja aina vanhempaa naista seksiseuraksi hakenut, niin yllättävän monta ystävää on matkan varrella kertynyt. Tällä hetkellä on viisi eri naista, joiden luona tulee vierailtua säännöllisesti. Kaikki tytöt 60+ vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten luonnonhelmassa aurinkolasit päässä tuli vierasta lykittyä. Muija sano että oli kiihoittavan näköistä kun näki itsensä ja maiseman laseistani kun nuolin ja panin häntä.

Itse laukesin lopulta pebaan takaapäin.

Vierailija
24/24 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu jotenkin piristävää kesällä metsässä kun painoi muijjaa kakkoseen niin ei tarvinnut kortonkeja mukana kuljetella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan