Muita abeja, jotka ei osallistu penkkareihin?
Kommentit (8)
En kyllä kaipausta tästä koulusta kaipaakaan. Kavereille kyllä kelpaan vaikka en ole kaikessa aina mukana.
Mua harmittaa kun poikani ei osallistu mihinkään. Luokaton lukio ja korona on superhuono yhdistelmä introvertille ja ujolle; ei ole ryhmäytynyt ollenkaan ja vapaa-ajan vain pelaa tietokoneella :(
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kun poikani ei osallistu mihinkään. Luokaton lukio ja korona on superhuono yhdistelmä introvertille ja ujolle; ei ole ryhmäytynyt ollenkaan ja vapaa-ajan vain pelaa tietokoneella :(
Sama juttu meillä. Poikaa se ei näytä vaivaavan. Äitinä olen vähän huolissani miten menee jatkossa.
Itse lukion aiemmin käyneenä voin sanoa, että ei siinä kyllä mitään menetä, jos ei penkkareihin osallistu. Ei kannata miettiä asiaa sen enempää, eteenpäin vaan.
En minäkään aikoinani vuosikymmeniä sitten osallistunut. Olen jo eläkkeellä enkä edelleenkään ole keksinyt mitä olisin menettänyt.
Onko Helsingin lukioissa paljon vieraskielisiä?
Onko järjestyshäiriöitä, vai onko opiskelu sujuvaa kaikkien opiskelijoiden kesken, toimiiko yhteishenki?
Joka paikassa on se pieni porukka, jotka eivät koskaan halua osallistua mihinkään. Ei mitään uutta auringon alla. Tosin ei teitä kukaan kaipaamaankaan jää.