Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita abeja, jotka ei osallistu penkkareihin?

Vierailija
18.01.2023 |

En jaksa sellaista hulinaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa on se pieni porukka, jotka eivät koskaan halua osallistua mihinkään. Ei mitään uutta auringon alla. Tosin ei teitä kukaan kaipaamaankaan jää.

Vierailija
2/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kaipausta tästä koulusta kaipaakaan. Kavereille kyllä kelpaan vaikka en ole kaikessa aina mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun poikani ei osallistu mihinkään. Luokaton lukio ja korona on superhuono yhdistelmä introvertille ja ujolle; ei ole ryhmäytynyt ollenkaan ja vapaa-ajan vain pelaa tietokoneella :(

Vierailija
4/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa kun poikani ei osallistu mihinkään. Luokaton lukio ja korona on superhuono yhdistelmä introvertille ja ujolle; ei ole ryhmäytynyt ollenkaan ja vapaa-ajan vain pelaa tietokoneella :(

Sama juttu meillä. Poikaa se ei näytä vaivaavan. Äitinä olen vähän huolissani miten menee jatkossa.

Vierailija
5/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lukion aiemmin käyneenä voin sanoa, että ei siinä kyllä mitään menetä, jos ei penkkareihin osallistu. Ei kannata miettiä asiaa sen enempää, eteenpäin vaan.

Vierailija
6/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö täällä muka lukioikäisiä kirjoittelemassa?

Vierailija
7/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aikoinani vuosikymmeniä sitten osallistunut. Olen jo eläkkeellä enkä edelleenkään ole keksinyt mitä olisin menettänyt.

Vierailija
8/8 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsingin lukioissa paljon vieraskielisiä?

Onko järjestyshäiriöitä, vai onko opiskelu sujuvaa kaikkien opiskelijoiden kesken, toimiiko yhteishenki?