Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nielemisestä on tullut työläämpää. Tuntuu, että meinaan tukehtua helposti ja täytyy varoa nielaisua.

Vierailija
17.01.2023 |

Olen lyhyen ajan sisään meinannut jo kaksi kertaa tukehtua. En nyt aivan mutta ruoka on jäänyt kiinni kurkun alkuun ja pakko ollut rääkiä pois ruoka jotenkin suusta. Meinaa tapahtua alituiseen jos en ole tarkka miten suupalat nielasen. Vähänkin sitkeä takertuu kiinni ja joudun kakomaan.

Mitä hittoa tämä on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORONA, teeppä testi niin tiedät syyn. Itsellä kesti tuo 3 viikkoa kuumeen kanssa, jonka jälkeen hirvittävä flunssa ja yskä. Olin töistä pois 5 viikkoa

ps. ei ollut rokotuksia, mutta nyt on!

Vierailija
22/27 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi närästys / refluksi? Onko kyse siitä näkee helposti ostamalla Somacia parin viikon kuurin ja syömällä sen. Oireiden pitäisi alkaa helpottua sen aikana jos on kyse tästä eli mahahapon ärsyttämästä ruokatorvesta ja kurkusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sperma pitää niellä?

Vierailija
24/27 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmasti mies , koska naisilla harvoin on korkeita ferrejä, ainakaan ennen vaihdevuosia, 50-60v.

Nainen olen ja aina ollut runsaat kuukautiset, ekoista lähtien. Ferrit oli noin 30 parikymppisenä ja yritin tankata rautaa. Tapasin miehen ja otin kierukan, menkat loppu ja nyt ferrit kolmen vuoden jälkeen 135.

Ap

Vierailija
25/27 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ! <3

Ap

Vierailija
26/27 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eosinofiilinen ruokatorven tulehdus.

Vierailija
27/27 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdusarvot, herkkä crp on ollut pitkään alle 1.

Kuinka luotettava se on, sillä minulla on mielestäni kyllä tulehdusta kehossa. Esim kroonista ientulehdusta, paastoarvot koholla ja muutenkin olo on kyllä muuta kuin hyvä, väsyn erittäin herkästi.

Mutta tosiaan kaikki on hyvin paperilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi