Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: No ne geishakuulat

Vierailija
16.11.2006 |

Pieni gallup kuulista naiset!

Millaiset on parhaimmat?

Narulla vai ilman?

Mistä niitä saa?

Hinta?

Miten niillä harjoitellaan?

Onko ollut selvää tehoa?

Tänks ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset on parhaimmat?

-> sopivat (aloittelijalle isommat, kehittyneemmälle pienemmät, oman kropan mukaan). mulla itselläni varsin pieni emätin, joten käytän pieniä (pleasure pearl) kuulia, koska isommat ei mahdu sisään.

Narulla vai ilman?

-> ei merkitystä muuten, mutta ehkä aloittelijan on helpompi saada pihalle ne narulliset. ei ne naruttomatkaan sisään jää, mutta vaatii lihasten tuntemusta ja tekniikan, että ne saa pihalle, jos on lihakset niin hyvässä kunnossa, ettei ne valu ittestään pois (senkin onnelliset p*skiaiset, joilla näin hyvin asiat on). omani ovat ilman narua.

Mistä niitä saa? nettikaupoista ja seksiliikkeistä. omani ostin nettikauppa toyheavenistä.

Hinta? noin kympin luokkaa on halvimmat (sellaiset, mistä saa nikkeliallergiaa) ja siitä ylöspäin. ehkä noin 15 eurolla saa kunnolliset.

Miten niillä harjoitellaan? netti on ohjeita pullollaan. itse laitan pallukat sisään ja yritän epätoivolla pitää ne siellä ainakin 20 minuuttia vaikka tiukkaa tekee.

Onko ollut selvää tehoa? kyllä on. alkuun pallukat ei pysyneet sisällä kuin sekunnin, nyt ne pysyy jo muutamia minuutteja ennen kuin tarttee sulloo ne uudelleen syvemmälle sisälle. myös seksielämä on parempaa nyt (mies kehuu kyllä edistystä vaikkei sitä vielä niin itse tunnekaan). lisäksi olen itse kiihottuneempi ja valmiimpi seksiin useammin kun ikään kuin " kuivaharjoittelua" takana...

Vierailija
2/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut käyttää niitä muutaman kerran mutta kun niiden pois saanti on todella vaikeaa, niin en jaksa kuulia käyttää. Jumppaa, ravaa portaita, hyppii, kyykkii, ihan mitä vaan tekee niin sisällä ovat ja pysyvät. Minulla ei mahdu kahta sormea kerralla sisään että edes niin saisi kaivettua ulos kuulia.

Jos jollakulla olisi vinkkejä kuulien ulossaantiin niin kertokaa ihmeessä. Neljä lasta olen kuitenkin alakautta synnyttänyt joten ei uskoisi tavaran niin tiukka olevan, mutta ilmeisesti on. Olen kyllä aina treenannut lihaksiani pelkällä supistusharjoituksilla sekä sormi sisään systeemillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin jotkut halvat, ilmeisen isot, koska niitä saa sullomalla sulloa sisään.

Ja mitähän hyötyä näistä on, itsestään pallukat tuskin tulevat ulos vaikka trampoliinilla hyppisi, poiskin saa kiskoa narusta " hartiavoimin" (kait tahtomattani jännitän lihaksia tai jotain).

Ehkä pitäisi kokeilla halkaisijaltaan pienempiä? Onko näiden käytöstä ihan oikeasti jotain hyötyä, epäilyttää.

Vierailija
4/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on ulosvetonaru, mutta leikkasin sen pois. Oli aina veskikäynnillä pissaamisen tiellä. Poistan kuulat supistelemalla lihaksia. Samaa tekniikkaa osaan nyt käyttää rakastelussa ja mies tykkää.