Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa nähtyä; n. 5v poika istui kärryjen istuimessa, jalat roikkui " maassa" melkein

Vierailija
16.11.2006 |

Lisäksi lapsi oli puettu törkeän kuluneisiin, vanhoihin ja liian pieniin vaatteisiin =o( Päässä oli sellainen vanha Fredriksonin haalistunut toppalakki joka kiinnitetään nepparilla leuan alta, haalari oli aivan liian pieni, lahkeet lyhyet ja kamalan kulunut ja haalistunut. Poika oli jotenkin niin reppanan näköinen =o(

Kuinka joku voi NIIN köyhä olla ettei ole varaa ostaa siistejä ja oikean kokoisia vaatteita lapselle?! Itsekin ostan paljon kirpputorilta lapsille vaatetta ja AINA ovat siisteissä ja ajanmukaisissa vaatteissa, on mielestäni noloa pukea lapsi rytkyihin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko myös köyhän näköisiä?

Vierailija
2/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olemukseltaan olivat ihan tavallisia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoma-asennossa ne lahkeet ei välttämättä kyseiselläkään lapsella ole liian lyhyet.

Vierailija
4/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli muuten pahempi: se, että istui kärryissä vai huonot vaatteet?

Vierailija
5/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ne kamalat kuluneet kamppeet =o(

ap

Vierailija
6/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin ja pienen tytön. Tyttö oli noin 3v ja päällä pelkkä venynyt ja likainen kypärälakki, KUMPPARIT ja tosi pieni/likainen haalari:( Tuli mieleen, että pienellä on varmasti kylmä.

Äidillä taasen oli uuden näköinen takki, piikkikorkkarit ja Onlyn farkut...

Vierailija
7/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

116 cm 116 cm vaatteen, hei haloo .. lapsille pitää ostaa rieluja vaateita että niisä on mukava olla ettei tarvitse puntit polvissa olla kun kyykkiin.

Vierailija
8/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ratkaise. Olen kaupassa töissä ja parin lapsen yksinhuoltaja.

Vierailija
9/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä päälle pukee.

Vierailija
10/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän varretkaan eivät pysy lahkeiden päällä. :(

Ja vanhemmat eivät ole rahattomia tms. Varmaankin ihan keskituloista väkeä, mutta eivät ilmeisesti välitä.

Vierailija
11/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan niin isoja, että näyttäisivät siltä kuin olisi lainavaatteet päällä.

Silti esim. farkut eivät välttämättä pysy kenkien päällä kun lapsi istuu kärryissä. Ne tosissaan saattavat näyttää lyhyilta, mutta kun lapsi nousee, niin huomaa että ne eivät ole lainkaan liian lyhyet housut.

Vierailija
12/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että ne on just ne sen pojan lempivaatteet, joita ilman se ei suostu lähteen mihinkään. Ei pikkupojat osaa arvostaa vuoden 2007 malliston reimatecciä kuten av-mammat.

Vierailija
13/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en 4v. suostunut pitämään muuta kuin pun villahousuja, pallopaitaa, tennareita ja lierihattua KESÄLLÄ!!!!!!!!!!!! Kyllä on varmaan ihmiset kauhistelleet :D?

Vierailija
14/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun todella tehdä töitä sen eteen, että saan hänet laittamaan suosiolla jonkun muun hatun.

Viime vuonna sen lempparihattu kypärämyssy, annoin hänen pitää sitä välillä, vaikka suoraan sanoen mua itseäni ainakin häiritsi se myssy.

Vierailija
15/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä joitakin vanhempia pitäisi valistaa, että ei se lapsi teillä määrää vaan aikuiset. Pahempaa, kun köyhyys ja risainen puku on huusholli jossa pennut on kukkoina tunkiolla.

Vierailija
16/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näitä joitakin vanhempia pitäisi valistaa, että ei se lapsi teillä määrää vaan aikuiset. Pahempaa, kun köyhyys ja risainen puku on huusholli jossa pennut on kukkoina tunkiolla.

Sitähän se tietysti heti tarkoittaa että, jos lapsella on joku mieli vaate tai jotain niin hän määrää kodissa.

Mä annoin poikani pitää sitä myssyänsä välillä ihan siksi, kun hän oli siihen itse tyytyväinen, myssy oli sopivan kokoinen ja ehjä. Toki välillä kun oltiin menossa jonnekin, niin pakotin toisen hatun päähän. Enemmän kuin mua kuitenkin tää myssyjupakka nauratti, kuin harmitti. Mä en vaan voi ymmärtää miten joku rakastuu johonkin vaatekappaleeseen niin. Mutta se oli viimevuonna se, tänä vuonna meillä ei ole ollut tätä myssy ongelmaa, vaikka myssy on vieläkin tallessa.

Nyt meillä on se toppahattu :)

Vierailija
17/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneksi jääneet ja risat vaatteet menettelevät vain jos vanhemmilla ei oikeasti varaa(tosin epäilen että suomessa niin olisi).

Jos taasen parempia vaatteita on kaapissa ja annetaan pitää pieniä ja kulahtaneita niin kyllä on silloin lapsi päässyt niskan päälle.

Minulla oli tytöllä vielä viimevuonna kypärämyssy ja hän oli tuolloin 5-vuotta. Uusi ja siisti myssy oli todella kätevä. Vielä nytkin kulkee haalarissa, eikä housut ja takki yhdistelmällä. Nyt ostin pipoja jotka soituu kahteen eri toppapukuunsa(toinen uusi ja toinen tuttavan lapsella ollut ja kuin uusi).

17

Vierailija
18/18 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsikin on ollut kaupassa äp:n toppahaalarissa joka on vähän liian pieni, ihan siksi että refluksioksentelun takia mitään muuta ei ollut puhtaana päivittäisen seitsemän oksennuksen jälkeen ja kaupassa oli silti pakko käydä tai olla syömättä.