Panes listaten punaisia lippuja käytöksessä SINUA kohtaan
Minä olen huomannut, että sellainen omiin piirteisiin mukaan vetäminen on minulle ehdoton punainen lippu. Mitä tämä sitten tarkoittaa? No sitä, että ihminen määrittelee itse itsensä joksikin ja vetää myös minut siihen mukaan. "Kun me ollaan tällaisia :D:D" ööö. Niin siis sinä olet.
Lisäksi sellainen kautta rantain väheksyminen. "En minä enää tämän ikäsenä, olen jo liian vanha sellaiseen", ja olemme samanikäisiä.
Ei pahoittele mitään. Saattaa töksäyttää jotain loukkaavaa eikä edes tajua hävetä. Ei pienintäkään elettä siihen suuntaan, että ei olisi pitänyt sanoa sellaista.
Nämä kaikki piirteet olivat yhdessä ja samassa henkilössä, emmekä edes ehtineet tutustumaan kunnolla (onneksi.) Laitoin lopulta poikki, koska alkoi olemaan vähän liikaa punaisia lippuja todella lyhyen ajan sisään.
Mietin vain, että millaiseksikohan ne töksäytykset ja muut puheet olisivat menneet ajan kanssa, jos jo alussa osasi loukata. Uskon hänen(kin) olleen kateellinen, sen verran sain tietää joistain asioista, joita hänellä ei ole ja minulla on (ja hän tietää sen.)
Kommentit (5)
Tuo mukaan vetäminen on kyllä ärsyttävää. Työkaverini tekee sitä. Puhuu "meidänikäisistä", hän on minua 10 vuotta vanhempi, lihava ja erittäin epäurheilullinen. Meidän iässä ei jaksa, meidänikäisiä ei kukaan enää katso jne. Harrastan itse aktiivisesti liikuntaa, olen hyvässä kunnossa ja tosiaan nuorempi. Minusta tuollaisen tarkoituksena on vain jotenkin osoittaa, että en vain luulisi itsestäni liikoja. En siis kyllä luulekaan, leuhkaa musta ei saa millään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mukaan vetäminen on kyllä ärsyttävää. Työkaverini tekee sitä. Puhuu "meidänikäisistä", hän on minua 10 vuotta vanhempi, lihava ja erittäin epäurheilullinen. Meidän iässä ei jaksa, meidänikäisiä ei kukaan enää katso jne. Harrastan itse aktiivisesti liikuntaa, olen hyvässä kunnossa ja tosiaan nuorempi. Minusta tuollaisen tarkoituksena on vain jotenkin osoittaa, että en vain luulisi itsestäni liikoja. En siis kyllä luulekaan, leuhkaa musta ei saa millään.
Juuri tuo... sitten saa tuntea itsensä herkkikseksi, kun suutahtaa tai loukkaantuu (ihan aiheesta.)
Niin nuo piirteet ovat aina jotain negatiivisia ja henkilö vetää sitten muutkin mukaan, että me ollaan tällaisia juntteja :D:D me ollaan tällaisia köyhiä :D:D me ollaan tällaisia luusereita:D:D ja noita hymiöitä ja emojeita perään kuin se olisi kovinkin hauska juttu, kun pääsee haukkumaan minuakin siinä sivussa.