Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittäisikö tämän minun saamani läheisyys sinulle?

Vierailija
17.01.2023 |

Monesti täällä valitetaan, ettei saa tarpeeksi läheisyyttä. Paljon sinulle on riittävästi läheisyyttä?

Olisiko tämä sinulle riittävästi:

- nopea pusu aamulla ja illalla, ja tavattavissa
- telkkaria katsoessa tai autossa pidetään aika paljon kädestä kiinni, ehkä puolet ajasta
- yöllä nukkuminen aloitetaan lusikasta, mutta nukutaan erillään.

Minusta seksi on eri asia kuin läheisyys, mutta todettakoon, että sen jälkeen irtaudutaan eikä jäädä mitenkään halaamaan.

Olisiko tämä määrä sinulle ok? Haluaisin tietää etenkin heiltä, jotka valittavat, ettei suhteessa ole läheisyyttä tarpeeksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusujen lisäksi pitäisi saada pitkiä halauksia, pitäisi saada päivittäin olla ainakin tunti-kolme tuntia kainalossa, pitkin päivää ja etenkin sängyssä ennen nukkumaanmenoa silitteyä.

Minun ensimmäinen avioliittoni oli tuollaista. Ensimm-iset kymmenen vuotta siinä. Lasten jälkeen tuohon ei ollut aikaa.

Ap

Vierailija
22/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki jotka kaipaa jatkuvaa läheisyyttä jne. jäänet ilman sitä lapsuudessa?

Itse en ymmärrä sellaista jatkuvan lääppimisen, koskettamisen ja kiehnäämisen tarvetta. Tuossa sinunkin listassa itselleni olisi jo liikaa pelkässä lusikassa nukahtaminen. Kädestä voi pitää kiinni jonkin aikaa, mutta kyllä olisi sellainen "mitä helvettiä?" fiilis, jos joku roikkuisi kädessäni koko sen ajan kun katsotaan televisiota. Puhumattakaan jostain käsikkäin kävelystä.

Kyllä tutkimuksen valossa on niin päin, että lapsuudessa paljon läheisyyttä saaneet ovat yleensä samanlaisia itse aikuisina, ja ne joiden lapsuudenkodissa ei ole ollut tapana halata tai muuten olla läheisiä ovat keskimäärin aikuisenakin varovampia kosketuksen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää, mutta siis et laske seksiä läheisyydeksi?

Mies tarvitsee seksiä, antaakseen läheisyyttä ja nainen tarvitsee läheisyyttä antaakseen seksiä.

Vierailija
24/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusujen lisäksi pitäisi saada pitkiä halauksia, pitäisi saada päivittäin olla ainakin tunti-kolme tuntia kainalossa, pitkin päivää ja etenkin sängyssä ennen nukkumaanmenoa silitteyä.

Vierailija
25/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa nyt ihan liikaa läheisyyttä. Riitää jo se että ollaan samassa huoneessa.

Vierailija
26/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittäisi.

Vierailija
27/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse läheisyyttä. Elän yksin.

Vierailija
28/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiset enää ole niin läheisriippuvaisia.

Vierailija
29/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riittää, mutta siis et laske seksiä läheisyydeksi?

Mies tarvitsee seksiä, antaakseen läheisyyttä ja nainen tarvitsee läheisyyttä antaakseen seksiä.

En laske, koska ei seksissä ole minun mielestäni aina kyse läheisyydestä. Se voi olla myös vain seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä, ei läheisyyden tarpeiden tyydyttämistä.

Ap

Vierailija
30/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään viikossa noin yksi vuorokausi yhdessä. Siihen sisältyy yleensä seksiä 2kertaa, lusikassa yö, autolla ajaessa kädestä pitoa, illalla tv:n ääressä kainalokkain, muutama spontaani pitkä suudelma ja halaus päivässä ja ohimeneviä rapsutuksia. Sitten taas jaksaa seuraavaan viikkoon. Olen tyytyväinen tilanteeseen kuten myös itseäni vanhempi naisystäväni.

M45

Vierailija
31/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä sinulle riittävästi:

- nopea pusu aamulla ja illalla, ja tavattavissa

- telkkaria katsoessa tai autossa pidetään aika paljon kädestä kiinni, ehkä puolet ajasta

- yöllä nukkuminen aloitetaan lusikasta, mutta nukutaan erillään.

En saanut edes tuota, sain pikaisen taputuksen kylkeen kun mies tuli nukkumaan. Halasi takaisin jos halasin häntä,mutta ei halannut ensin koskaan.

Joskus selitti että miehillä se menee erilailla: Kun he saavat seksiä, niin tulee läheisyyttä.

Mutta vaikka miten itse tein aloitteita seksiin, niin enempää läheisyyttä ei tippunut, päinvastoin loppujen lopuksi edes minun jutut ei kiinnostanut, saattoi fyysisesti lähteä pois kun puhuin.

Joten  lähdin menemään. ja sitten ero tulikin aivan puskista..miehelle siis.

Ja minun lapsuuden kodissa oli halauksia, suukkoja ja läheisyyttä ja niin oli alkuun meidän suhteessakin, mutta sitten se kaikki loppui.

Vierailija
32/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ensimmäinen avioliittoni oli tuollaista. Ensimm-iset kymmenen vuotta siinä. Lasten jälkeen tuohon ei ollut aikaa.

Ap

Älypuhelimet ja tv:n katselu minimiin. Kyllä löytyy aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi