Miksi jotkut tulee bussissa istumaan viereen vaikka vapaita paikkoja olisi muuallakin?
Ja olen jo lähes viisikymppinen, joten tuskin ne miehet tai naiset ovat pokausmielessä liikkeellä. Eikä viereen tuuppaajat yleensä puhu mitään. (onneksi).
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet tule koskaan istumaan vastapäätä? Outoa.
Aikaisin lauantaiaamuna lähes tyhjässä metrossa joku ukko änkesi viereeni (oli jo metrossa ennen minua). Vaihdoin paikkaa.
Mulkaisiko perään, kun vaihdoit paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se haittaa Ap.
Mulla on tapana jutellakkin, ainakin pysäkillä.
Ihmisiä me kaikki ollaan!
Mutta toivottavasti jätät ihmisen rauhaan, jos hän haluaa matkustaa hiljaa. Omissa oloissaan?
Ap
Jos joku tulee viereen vaikka on tilaa, päättelen että hän taitaa jäädä aika pian myös kyydistä pois? Se keskiovien suht lähellä oleva istumapaikka on hyvä. Jos takaosassa istuu jo leveästi istuva teinilauma, onko sinne kiva mennä vaikka lähellä tyhjää olisikin? Ei sitä koskaan tiedä mitä se toinen näkee bussiin noustessa. Turvallisen istumapaikan suht turvallisen oloisen ihmisen vieressä. Eipä hänen tarvitse enää sen jälkeen miettiä kuka hänen viereensä olisikaan seuraavilla pysäkeillä tullut.
Mulla on pituutta niin paljon, että jään mieluummin etuosaan, vaikka "joutuisin" istumaan jonkun viereen. En jaksa selkä kumarassa könytä jonnekin takapenkille.