Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tuotte parisuhdeseksiin mukaan romantiikkaa?

Vierailija
16.01.2023 |

Vai tarvitseeko seksi rinnalleen romantiikkaa?

Mitä teette käytännössä jos haluatte olla romanttisia?
Ja mikä mielestänne lasketaan romantiikaksi?

Meillä vähän tuo puoli uupuu ja haluaisin maustaa toimintaa vähän tuollaisella, mutten keksi kuin tuoda kukkia ja sytyttää kynttilöitä kun olen tälläinen jäärä.
Mikä avuksi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaavatko miehet romantiikkaa?

Vierailija
2/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vihjailu ja itse asiaan johdattelu on romanttista. Tai sitten ihan vaan eroottista. Kukkien vieminen on aina hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa vaimolle läheisyyttä ja läsnäoloa aina. Halailen nukkumaan menessä ja hieron kevyesti pikkareiden päältä pillua, jolloin nukahtaa nopeasti. Muutenkin halailen ja taputtelen pyllylle aina tilaisuuden tullen. Meillä on rakkautta koko ajan ilmassa. Vaimo tehnyt aloitteet kun haluaa seksiä, olen koittanut niitä herätellä ja pitää haluja yllä. 

Vierailija
4/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä tarvitse erikseen tuoda. Luulisi löytyvän ihan luonnostaan, jos toista rakastaa. Toki romantiikka ja nussiminenkin voi mahtua samaan aktiin.

Vierailija
5/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä ei ole kyllä romanttinen sitten ollenkaan ja sellainen hyvin stereotypisen miehinen ja karski sekä tyyliin oikein perinteinen miesammatti ja pari täyskontakti kamppailulajia intohimoisena harrastuksena.

Jotenkin en sellaista kukkia ja kynttilöitä romantiikkaa häneltä edes osaa kaivata, ihaninta on kun hän ihan silittelee ja pussailee mua nätisti ja halaa lämpimästi. Aika usein tietysti ennen seksiä tai sen jälkeen mutta välissäkin koskettaa mua silleen hellän varovasti vaikka selästä tai reidestä, auttaa mua vaikka painavien kassien kanssa ja on sellainen lempeä mulle aina. Puhuukin mulle eri äänelle kuin muille, jotenkin olen hänen kanssa ihan lähtökohtaisesti romanttisessa kuplassa.. ja aina halukas 😀

En osaa muuta kaivata mieheltä, tuntuu että mulle tämä on juuri sitä romantiikkaa mitä kaipaan ja haluan ja se tulee hänen omalla tavallaan

Vierailija
6/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin ostan silloin tällöin kukkia yms pyrin muistamaan esim eroottisilla/seksikkäillä alusvaatteilla jopa leluilla.

Toisinaan hyvä ruoka ja kynttilät kiinnostaa itseä. m36

Vierailija
7/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hieron kevyesti pikkareiden päältä pillua, jolloin nukahtaa nopeasti

Toivottavasti naisesi ajatus ei ole "voi ei, joko taas? Täytyy teeskennellä nukkuvansa." :D

Vierailija
8/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hieron kevyesti pikkareiden päältä pillua, jolloin nukahtaa nopeasti

Toivottavasti naisesi ajatus ei ole "voi ei, joko taas? Täytyy teeskennellä nukkuvansa." :D

Jos en tee tuota, vaimoni kysyy, että mitä murjotat. Hän on niin tottunut ja ilmeisesti tykästynty pillun kevyeeseen hierontaan ja silittelyyn, että rauhoittuu selkeästi kun näin teen. Jos en itse nukahda tähän, niin hyväilen niin kauen että vaimo on kunnolla päässyt uneen. Sen jälkeen käännyn omalle puolen. Me ollaan jo nuoresta maattu aina kyljikkäin, hengitetty samaan tahtiin ja oltu yhtä. Maailman rauhallisin paikka, jossa verenpaine ja pulssi putoaa samantein kun vaimon kylkeen menee.  Tulee aina vähän euforinen olo, joka ilta. 

Vierailija
9/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaava, lapsia hoitava ja heistä välittävä mies on romanttinen.

Vierailija
10/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vain, jos osaa myös tehdä irtiottoja. Kotihommat hoitava mies on plussaa, mutta jos kaikki arki on pelkkää kodinhoidosta huolehtimista, niin Flanders-fibat miehestä tulee.

Vierailija
11/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavatko miehet romantiikkaa?

Tottakai siinä seksiin mennessä on vielä erotiikkaki

Vierailija
12/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tuo tapa kipinän kun ei oo enää rooleja, kuka nainen jaksaa katella miestä joka ei harrasta alkukantasta

Vierailija
13/32 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä ei ole kyllä romanttinen sitten ollenkaan ja sellainen hyvin stereotypisen miehinen ja karski sekä tyyliin oikein perinteinen miesammatti ja pari täyskontakti kamppailulajia intohimoisena harrastuksena.

Jotenkin en sellaista kukkia ja kynttilöitä romantiikkaa häneltä edes osaa kaivata, ihaninta on kun hän ihan silittelee ja pussailee mua nätisti ja halaa lämpimästi. Aika usein tietysti ennen seksiä tai sen jälkeen mutta välissäkin koskettaa mua silleen hellän varovasti vaikka selästä tai reidestä, auttaa mua vaikka painavien kassien kanssa ja on sellainen lempeä mulle aina. Puhuukin mulle eri äänelle kuin muille, jotenkin olen hänen kanssa ihan lähtökohtaisesti romanttisessa kuplassa.. ja aina halukas 😀

En osaa muuta kaivata mieheltä, tuntuu että mulle tämä on juuri sitä romantiikkaa mitä kaipaan ja haluan ja se tulee hänen omalla tavallaan

Vierailija
14/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näkemyksistä!

Olin miettinyt josko veisin puolison jonnekkin ei niin arkiseen paikkaan. Esim. leffaan, teatteriin tai johonkin kivaan ravintolaan. Ulkosaunankin voisin lämmittää yllättäen ja varustaa kynttilöillä.

Mutta ihan semmoinen arjen romantiikka on jotenkin kateissa. Voisiko hieronnan tulkita romanttiseksi eleeksi?

-ap

Vierailija
15/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näkemyksistä!

Olin miettinyt josko veisin puolison jonnekkin ei niin arkiseen paikkaan. Esim. leffaan, teatteriin tai johonkin kivaan ravintolaan. Ulkosaunankin voisin lämmittää yllättäen ja varustaa kynttilöillä.

Mutta ihan semmoinen arjen romantiikka on jotenkin kateissa. Voisiko hieronnan tulkita romanttiseksi eleeksi?

-ap

Naisen tulkitsevat tommoset jutut vain seksin vonkaukseksi.

Vierailija
16/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikan ja erotiikan ero on mulle siinä, että jälkimmäisessä alkaa olla aika tarkoituksellinen pyrkimys kiihottumiseen ja seksiin, mutta edellinen on enemmänkin ajan ja läsnäolon antamista toiselle ilman että ajatukset ovat jo seuraavassa askeleessa.

Meillä on lapset pesästälähtöiässä, ja kahdenkeskistä aikaa on alkanut viime vuosina olla enenevissä määrin. Romantiikkaa mulle on yhteiset luontoretket, konsertit, mökkiviikonloput tai aamuiset pötköttelyt ja läheisyys sängyllä. Sellainen aika jolloin ei puhuta omista töistä tai muista murheista, vaan ollaan läsnä ihan siinä hetkessä toisen kanssa. Sitä kun menen joskus viikolla rouvan mukaan hänen työpaikkakunnalleen pienen yksiön lattialle patjalle nukkumaan ja teen omat työni sieltä käsin ruokapöydän ääressä, ettei olisi niin ikävä.

Vierailija
17/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näkemyksistä!

-ap

Voi ilman muuta mutta tee se niin että sitä ei heti tulkita seksiin johtavaksi eli kun näet että hän on vaikka väsynyt, ehdota että haluatko että hieron sun hartioita. Sitten teet sen oikein keskittyneesti ja hellästi mutta sen jälkeen halaa ja alatte tehdä jotain muuta.

Tottakai jos kumppani on siinä innostunut niin sitten seksiin siirtyminen on luontevaa. Mulle nää arjen romanttiset jutut (kirjoitin tuolla yllä mun karskista miehestä 😀) on just sellasia että se mies ei tee sitä seksiä saadakseen vaan mun takia! Mä tosiaan haluan häntä kyllä aikalailla 24/7 vähintään salaa joten monesti siihen sitten homma johtaa, lukuunottamatta tietystä näitä pieniä kosketuksia tai muita eleitä kuten mun auttaminen jne,

Ehkä miehen romantiikka voi olla just sellasta huomioon ottamista ja sitä että on ajatellut toista. Pieniä asioita että toisella olisi hyvä ja rakastettu olo. Mun exä oli tällainen mutta harmikseni en sillon sitä tunnistanut enkä osannut arvostaa kyllä siinämäärin kuin olisi pitänyt.

Vierailija
18/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näkemyksistä!

-ap

Niin no tarkoitus ei ole romantiikalla "huijata" seksiin vaan ihan osoittaa sitä välittämistä muutenkin. Olen vaan aika kömpelö tuommoisessa.

Eli hieronta hierontana ja esileikki esileikkinä?

Mutta ihan seksin ohella olisiko parempi että on viritetty tunnelmaa ja esim. makuuhuoneen siisteyteen ja viihtyvyyteen käytetty aikaa ja vaivaa, vai onko tuommoiset mielestänne ihan turhia?

Oispa joku kansalaisopiston kurssi missä näitä opetetaan.

-ap

Vierailija
19/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näkemyksistä!

-ap

Naisen tulkitsevat tommoset jutut vain seksin vonkaukseksi.

Ei mun vaimo. Hän suostuu aina seksiin, jos pyydän, jolloin hänen ei tarvitse miettiä, ovatko hellyydenosoitukset vonkausta seksiin, vai "aitoja". Voi kun muutkin naiset tajuaisitte tämän, vaikka ei se minulle mitään tee. Näkisitte naiset totuuden miehestänne, ja kuinka romanttinen hän oikeasti on.

Vierailija
20/32 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näkemyksistä!

-ap

Niin no tarkoitus ei ole romantiikalla "huijata" seksiin vaan ihan osoittaa sitä välittämistä muutenkin. Olen vaan aika kömpelö tuommoisessa.

Eli hieronta hierontana ja esileikki esileikkinä?

Mutta ihan seksin ohella olisiko parempi että on viritetty tunnelmaa ja esim. makuuhuoneen siisteyteen ja viihtyvyyteen käytetty aikaa ja vaivaa, vai onko tuommoiset mielestänne ihan turhia?

Oispa joku kansalaisopiston kurssi missä näitä opetetaan.

-ap

Just noin.. Kun teet  pieniä toista huomioivia ja ilahduttavia juttuja aina pitkin viikkoa, etkä vain seksiä halutessa,  syttyy naisen halut ihan itsestään. Tähän olen itse pyrkinyt jo vuosia, koska vaimoni on säädellyt sen milloin meillä on seksiä ja milloin hän on ollut halukas.