Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lapset osaavat huutaa "äiti" juuri silloin, kun viimein olet rojahtanut sohvalle?

Vierailija
16.01.2023 |

Toistuu aina.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuulee sen rojahdusäänen.

Vierailija
2/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta ne tulemaan sanomaan asiansa sulle viereen, eikä huutelemaan pitkin taloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseessä on anturit josta lähtee hälytys lasten aivoihin että äiti yrittää levätä. Sama ilmiö tapahtuu kun äiti yrittää puhua aikuiselle tai keskittyä johonkin. Äiti ei tarvitse ihmisiä eikä ymmärtää mistään mitään.

Vierailija
4/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huutavat noin ihan jatkuvasti.

Vierailija
5/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä tarvitaan aina.

Vierailija
6/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset vielä kostamaan. T. Neljän teinin äiti. Mä huudan ja vaivaan useammin teinejä kuin ne mua. Aina on peli kesken. Haha! Oli se mullakin kuulkaas nukkuminen kesken, istuminen kesken, vessakäynti kesken ja elämäkin kesken.

Vierailija
7/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saattanut menettää vallan. Pomputtavatko lapsesi sinua muuten?

Vierailija
8/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti reagoit joka kerta, kun lapset huutavat sinulle. Älä reagoi, jos eivät ihan kuoleman kielissä ole.

Vierailija
9/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku anturi sinne sohvaan on piilotettu. Naisillakin on asiaa ja tekemistä heti kun mies oikaisee sohvalle. Jos ei olisi niin sohvien henkilö niin etsisi sen anturin mutta itse en jaksa. Kaukosäädin mulle vpiip mulle...

Vierailija
10/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku anturi sinne sohvaan on piilotettu. Naisillakin on asiaa ja tekemistä heti kun mies oikaisee sohvalle. Jos ei olisi niin sohvien henkilö niin etsisi sen anturin mutta itse en jaksa. Kaukosäädin mulle vpiip mulle...

Hah. Just olin tulossa kirjoittamaan että miehellä on kans samanlainen anturi käytössään kuin lapsilla. Siis sellainen mikä on yhdistetty meikäläisen takamukseen. Se on joka helkkarin kerta kun itse istahtaa niin miehellä on hukassa sakset, rullamitta, sukat, teippirulla, pipo, hanskat, avaimet, puhelin, juustohöylä tai mikä tahansa esine. Tai hän keksii että just nyt on hyvä hetki lähteä koko perhe iltalenkille, kauppaan tai anopille.