Suostuminen seksissä
Mitä mieltä olet seksistä, jossa sinulle tehdään asioita vastoin omaa tahtoasi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin tulee kuljetettua mukana lomaketta, jossa ninen rastittaa kaikki sallitut aukot, tavat ja asennot, jonk jälkeen vahvistetaan olemminpuolisella allekirjoituksella. Muutoin tulee miehelle melkoisen helposti linnaa putkaa vankeutta...
Kiitse vinkistä, lisättävä kohta tietysti pää tms kipu tai ja sallittua lykätä seksin aloittamista. Ehkä vielä 1-5 asteikolla jonkinlainen vaste tapahtumaan, Ja allekirjoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihottaa sellainen asetelma kovasti. Olen löytänyt mua vanhemman miehen kenen kanssa toteuttaa sitä fantasiaa ja on aivan mahtavaa.
Ollaan "sovittu" että hän saa tehdä mulle mitä huvittaa, ottaa milloin haluaa ja rajumminkin. On tosi kiihottavaa kun iso mies tulee päälleni ja vähät välittää mun rimpuilusta, vaan työntelee nautinnollisesti äännellen isoa kalua sisääni.
Mies myös tykkää välillä sitoa mua tai antaa remmiä. Mies myös panee mua suuhun siten että hän haluaa mun olevan paikoillaan ja täysin hänen armoillaan.
Välillä näistä jutuista tulee itselle henkinen morkkis, mutta silti haluan aina vain lisää.
Hyvät niillä miehillä joilla vaimo ei tee stoppia juurikaan vaan sanoo sen selkeästi tarvittaessa ja ajoissa ehkä myös itse aloitteellinen varsinkin epäonnistuneen yrityksen jälkeen
Milloin KELASTA saa seksipassilomakkeen, ois vaan niin helppoa vaikka mobiilivarmenteella antaa sit lupa;) Toki käsittelyaika pitää olla väh 2-3kk