Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuminen seksissä

Vierailija
16.01.2023 |

Mitä mieltä olet seksistä, jossa sinulle tehdään asioita vastoin omaa tahtoasi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän ei käy laatuun.

Vierailija
2/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit esille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, jos suostut niin eihän se enää ole vastoin omaa tahtoasi?

Nyt on kyllä vaikea saada logiikasta kiinni.

Vierailija
4/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vastoin tahtoaan" ei kyllä sisällä suostumusta.

Vierailija
5/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kaverin mielestä taitaa sisältääkin.

Vierailija
6/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan on kaksi puolta. Ns normaalissa seksissä pitää aina sopia, mitä tehdään ja mitä ei, ja ainakin lopettaa heti kun toinen ei jotain halua jatkaa. Sitten BDSM-puolellahan alistustouhut on aika yleisiä ja niissä toki voidaan tehdä asioita mitä ei ole erikseen sovittu ja jota alistettava saattaa vastustell, mutta niissä on sitten sovittu turvasana tai jokin muu turvajuttu, jolla koko homma katkaistaan alistettavan puolelta.

Näitä sitten yhdistää se, että kummassakin tapauksessa jos jatketaan vaikka toinen ei enää suostu tai on sanonut turvasanan, on kyse vastoin tahtoa toimimisesta eli seksuaalisesta väkivallasta. Myös jo aloitetun seksin ja/tai seksiaktin jatkaminen, vaikka toinen ensin halusi mutta enää ei halua, on väkivaltaa.

Vierailija
7/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tulee kuljetettua mukana lomaketta, jossa ninen rastittaa kaikki sallitut aukot, tavat ja asennot, jonk jälkeen vahvistetaan olemminpuolisella allekirjoituksella. Muutoin tulee miehelle melkoisen helposti linnaa putkaa vankeutta...

Vierailija
8/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Otsikko puhuu suostumisesta ja teksti puhuu vastoin tahtoa tekemisestä.

Vierailija
9/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin tulee kuljetettua mukana lomaketta, jossa ninen rastittaa kaikki sallitut aukot, tavat ja asennot, jonk jälkeen vahvistetaan olemminpuolisella allekirjoituksella. Muutoin tulee miehelle melkoisen helposti linnaa putkaa vankeutta...

Eihän se tarkoita etteikö allekirjoituksen jälkeen saisi tulla toisiin aatoksiin.

Vierailija
10/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tarkoita etteikö allekirjoituksen jälkeen saisi tulla toisiin aatoksiin.

Niinpä. Nykyään ainoa keino satunnaissuhteissa on kuvata koko akti, jotta on sitten todisteet näyttää. Laitonta, mutta siihenhän tämä näyttää menevän, kun oikeus tekee päätökset sana-sanaa vasten tapauksissa sen mukaan, mikä TUNTUU uskottavalta.

Vierailija
11/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa sellainen asetelma kovasti. Olen löytänyt mua vanhemman miehen kenen kanssa toteuttaa sitä fantasiaa ja on aivan mahtavaa.

Ollaan "sovittu" että hän saa tehdä mulle mitä huvittaa, ottaa milloin haluaa ja rajumminkin. On tosi kiihottavaa kun iso mies tulee päälleni ja vähät välittää mun rimpuilusta, vaan työntelee nautinnollisesti äännellen isoa kalua sisääni.

Mies myös tykkää välillä sitoa mua tai antaa remmiä. Mies myös panee mua suuhun siten että hän haluaa mun olevan paikoillaan ja täysin hänen armoillaan.

Välillä näistä jutuista tulee itselle henkinen morkkis, mutta silti haluan aina vain lisää.

Vierailija
12/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käytössä turvasanaa. Mitä mieltä?

13/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa rajumpia juttuja, niin turvasanan puute on vakava ongelma. Eräs nainen on sanonut minulle, että olisi halunnut minun ottavan hänet. Olisin halunnut häntä, erittäin paljon. Mutta en ottamalla, edes muka-väkisin ottamalla. Minulle pitää olla täysin varmaa, että nainen haluaa.

Vierailija
14/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nykyään ainoa keino satunnaissuhteissa on kuvata koko akti, jotta on sitten todisteet näyttää. Laitonta, mutta siihenhän tämä näyttää menevän, kun oikeus tekee päätökset sana-sanaa vasten tapauksissa sen mukaan, mikä TUNTUU uskottavalta.

Jos et saa selvää siitä, onko kumppanisi halukas vai, se on merkki siitä, ettei sinun kannata harrastaa muuta kuin sooloseksiä

Vierailija
15/23 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et saa selvää siitä, onko kumppanisi halukas vai, se on merkki siitä, ettei sinun kannata harrastaa muuta kuin sooloseksiä

Tarkoitin: halukas vai ei.

Vierailija
16/23 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kysyjän pointti?

Vierailija
17/23 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että haetaan paheksuntaa sille, jos mies on vähän tuhma ja venyttää naisen rajoja kielletylle alueelle vaikka nainen saisikin tällä tavallista voimakkaamman nautinnon ja olisi tyytyväinen. 

Vierailija
18/23 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että haetaan paheksuntaa sille, jos mies on vähän tuhma ja venyttää naisen rajoja kielletylle alueelle vaikka nainen saisikin tällä tavallista voimakkaamman nautinnon ja olisi tyytyväinen. 

Mistä etukäteen teidät, mistä nainen saa vaoimakkaimmat

nautinnot? Et mistään, paitsi jos on oma monivuotinen vaimo kyseessä.

Vierailija
19/23 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä etukäteen teidät, mistä nainen saa vaoimakkaimmat

nautinnot? Et mistään, paitsi jos on oma monivuotinen vaimo kyseessä.

No ihan vaikka keskustelemalla ja kommunikoimalla saa tietää! 

Vierailija
20/23 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kakkosreikään en suostu enkä raippajuttuja , kaikki muu käy missä ja milloin vain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä