Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykinpesukone ottaa liian vähän vettä

Vierailija
16.01.2023 |

Jos pyykit kastelee, ennen koneeseen laittoa, niin ottaako pesukone enemmän vettä, kun luulee, että pyykkikiloja on enemmän?tämmöistä pohdiskelin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada pesuainelokerikosta lisää pesun aikana.

Vierailija
2/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sihti jos on kalkkeutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ei mittaa kiloja. Vesimäärä on edelleen sama.

Vierailija
4/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne koneet hinkkaa melkein kuiviltaan niitä pyykkejä.Ai kun sais vielä semmoisen vanhan koneen,mikä otti vettä kunnolla

Vierailija
5/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne koneet muuten saa niitä AAA+++ energiatehokkuus merkkejä. Kokeile jotain muuta ohjelmaa.

Vierailija
6/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koneessa voi ainakin huuhteluiden määrää lisätä jokaiseen ohjelmaan. Siinäpä sitä säästöä sitten. Kone hinkkaa säästeliäästi kuivina vaatteita ja sitten joutuu lisäämään huuhteluja.

Vierailija
7/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kunnon kone. Pesuohjelmien vesimääristä saa tietoa kun lukee manuaalin. Lisäksi kannattaa katsoa mille kilomäärälle se kyseinen ohjelma on tarkoitettu, vaikka koneessa lukisi 11 kg, se ei tarkoita, että kaikkiin ohjelmiin kannattaa survoa se sama 11 kg sokeana sisään. Esim. Pikaohjelmat on yleensä tarkoitettu vähäisemmille pyykkimäärille. Itse olen ollut tyytyväinen viime vuoden puolella hankittuun koneeseen. Siinä on erilaisia ohjelmia ja saa lisättyä huuhteluita, höyryä yms tarpeen mukaan.

Vierailija
8/8 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ekologisempi kone, sitä huonompi pesutulos. Vedessä kun pihistellään niin sitten pesuohjelma kestää julmetun pitkään, mitä säästöä se sitten on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme