Jos vuokraisit tasokkaan mökin
isolle porukalle, niin minkälaiset astiat toivoisit siellä olevan? Perus valkoista Teemaa, vai jotain muuta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Astiathan ne tärkein juttu mökissä on
Oikeasti on. Mökkireissullakinn syöminen on suuressa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kaikki mahdollinen kyllä tulee löytymään taikinakaavinta ja wokkipannua myöten. Ja mahdollisimman paljon samaa sarjaa. Mietin vaan, ostanko sitä valkoista Teemaa, vai jotain muuta. Ap.
Se on ihan hyvä perusastiasto vokramökille.
t. se ruokaharrastaja
Sarjaa johon on helposti saatavissa uusia, korvaavia astioita vuokralaisten hajottamien/naarmuttamien/kadottamien tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kaikki mahdollinen kyllä tulee löytymään taikinakaavinta ja wokkipannua myöten. Ja mahdollisimman paljon samaa sarjaa. Mietin vaan, ostanko sitä valkoista Teemaa, vai jotain muuta. Ap.
Ei sillä ole väliä onko astiat Arabiaa vai Ikeaa, kunhan ilmoituksessa on kattava listaus varustelusta ja se pitää paikkansa
Astian merkillä ei ole väliä. Riittää kun on ehjät ja puhtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka soveltuvat hyvin ruuanlaittoon. Esim. kunnon veitsi , hyvä paistinpannu, teräksiset vatkauskulhot ja hyvät lastat, vispilät, kauhat, sekä kunnon viinilasit ja kuten joku sanoikin, samaa sarjaa oleva astiasto. Sellainen, jossa ei pahemmin näy käytön jälkiä ja esim. kunnossa olevat leikkuulaudat.
Vuokraat tasokkaan mökin ja laitat sitten siellä kuitenkin itse ruokasi?
Vähän tylsä lähteä krapulassa etsimään jostain aamiaista.
Miksi hakea itse kun voi ostaa palvelun joka toimittaa kaiken tarvittavan sovitusti.
Sinun käsityksesi tasokkaan mökin sijainnista on ilmeisen erinevä minun käsitykseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Osta jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, jotka soveltuvat hyvin ruuanlaittoon. Esim. kunnon veitsi , hyvä paistinpannu, teräksiset vatkauskulhot ja hyvät lastat, vispilät, kauhat, sekä kunnon viinilasit ja kuten joku sanoikin, samaa sarjaa oleva astiasto. Sellainen, jossa ei pahemmin näy käytön jälkiä ja esim. kunnossa olevat leikkuulaudat.
Vuokraat tasokkaan mökin ja laitat sitten siellä kuitenkin itse ruokasi?
Eli sun mielestä tasokkaaseen mökkiin ei tarvita edes keittiötä?
Valkoinen teema on oikein hyvä. Jollain mökillä ilahduttanut lisänä esim.marimekon unikko kahvikupit. Ja panosta myös tosiaan hyviin laseihin (myös shampanjalasit), veitsiin ja paistinpannuun. Ja siihen, että astioita on tarpeeksi.
Kunhan se on ulkomailla. Mun 1. kriteeri
Tuttava aikanaan varusteli isompaa määrää vuokramökkejä (ei omia, vaan työnsä puolesta), hankki uusia astioita jne. Kaikkiin mökkeihin hankittiin jossain vaiheessa yhtenäiset astiastot, kun perinteisesti ne vuokramökeillä ovat yleensä yks lautanen yhdenlainen ja kaikki muutenkin eriparia jne. Yrittivät siis sellaista laadukasta vaikutelmaa saada aikaiseksi. Ja onnistuihan se hetkeksi, mutta kertoi myöhemmin, että ei kannata enää hankkia mitään tuollaista, koska jopa ne perusteemat tuppasivat katoilemaan.