Mistähän napatanssimaasta nämä häät ovat
Kommentit (4)
Turkmenistanlainen laulaja:
Keväällä vuoheni joesta juo, joesta juo- vuorille kiipeämme, minä ja vuoheni, vuorille vuorille korkeille, vuoheni ja minä, vuoheni ja minä. Vuohesta juon, vuohesta juon, vuoheni juo purosta, purosta vuoheni juo, yhä vuorille kiipeämme, yhä vuorille, korkeille kiipeämmme
Välihuudoissa: tanssi vuohi, tanssin tanssin vuohelleni
Kolmannessa säkeistössä viettävät yötä vuoristomajassa vuohi ja kertoja mutta en laita siitä suomennosta, kulttuuri niin erilainen.
Laulu kertoo nuoren kosijan matkasta vuohensa kanssa rakkaansa luo alas laaksoon!
Vierailija kirjoitti:
Turkmenistanlainen laulaja:
Keväällä vuoheni joesta juo, joesta juo- vuorille kiipeämme, minä ja vuoheni, vuorille vuorille korkeille, vuoheni ja minä, vuoheni ja minä. Vuohesta juon, vuohesta juon, vuoheni juo purosta, purosta vuoheni juo, yhä vuorille kiipeämme, yhä vuorille, korkeille kiipeämmmeVälihuudoissa: tanssi vuohi, tanssin tanssin vuohelleni
Kolmannessa säkeistössä viettävät yötä vuoristomajassa vuohi ja kertoja mutta en laita siitä suomennosta, kulttuuri niin erilainen.
Laulu kertoo nuoren kosijan matkasta vuohensa kanssa rakkaansa luo alas laaksoon!
Laulaa kyllä villistä ja kuumasta rakkauden yöstä mökissä vuohen kanssa, aamulla vaimo sulkee vuohen tarhaan jossa se sirosti keinahdellen tanssii miehelle neitoa sulokkaammin!
Lisäksi Irakin kurdeja ovat, eivät uzbeekkejä
Taitaa olla Lontoossa :D