Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulitko nuorena että tulet olemaan ikuisesti nuori?

Vierailija
15.01.2023 |

Ettet vain vanhene niinkuin muut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja äsken heräsin todellisuuteen, että kun olen saanut asuntoni maksettua olen 50 O_o

Mä otin ekan OMAN lainan just nyt kun täytin 50...Eikä ikä tunnu haittaavan kuin kropassa vähän.

Itse luulin, etteivät tietyt mielipiteet muutu.

Vierailija
22/24 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostin jo parikymppisenä vanhenevani, mutta minun oli todella vaikea kuvitella miltä näyttäisin vanhana. Ja tosiaan ajattelin vain miltä näyttäisin enkä mitään muita asioita joita vanhenemiseen voi liittyä.

Sama. Lisäksi pidin päivänselvänä etten rupsahda enkä varsinkaan ennen aikojani vaan ikääntymisestä huolimatta pysyn nuorekkaana enkä todellakaan hommaa kaksaria, helttaa eikä naama muutenkaan ala roikkua..

Jotenkin kuvittelin, että niin isoäitini, kaikki tätini ja äitini on vaan skipanneet ihonhoidon ja siksi jokaisen leuka on kuin pelikaanilla.

Arvaatte varmaan mitä sieltä peilistä näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä Alhpavillen Forever Young julkaistiin syyskuussa 1984, en ollut vielä edes kymmentä vuotta täyttänyt. En kumminkaan ajatellut olevani ikuisesti nuori, mutta yllättävän äkkiä on aika mennyt siitä paristakympistä ylöspäin. Elämä ei ole oikein muutenkaan kulkenut sillä tavoin kuin olisin toivonut, tulot on jääneet ihan taskuraha-asteelle, ei näillä tuloilla ole omakotitaloja rakenneltu kuten vanhempani...

Eikä! Itse olin 15v kun tuo Forever Young tuli. Voi sitä nuoruutta!

Vierailija
24/24 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mutta vanhuus tuntui niin kaukiselta, ettei sitä erikseen edes miettinyt. Sitten noin parikymppisenä tapahtui sellainen kumma muutos ajan kokemisessa, että tuntui kuin yhtäkkiä vaan pikakelauksella olis humahtanut seuraavat kolme vuosikymmentä. Nyt olenaaaayli 50v, ja ihmettelen mitä mun elämälle tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä