Te päiväkodista varastelevat vanhemmat
Oletteko kusipäät miettineet ikinä, minkälaisen opin te annatte lapsillenne? Olisiko se niiin ylivoimaisen vaikeaa ostaa itse sille kakarallenne kuravaatteet, housut jne. kummallista, että vain uudet ja kalliit varusteet " katoavat" hoidosta.
Kuvitteletteko te tosissanne, että minä ostan teidän kakaroillenne kerta toisensa jälkeen uusia varusteita? En todellakaan, ostan ne ihan omalle lapselleni.
Nyt on jo kolmas sadetakki (täysin uusi) joka minulta/lapseltani on varastettu hoidosta, toivottavasti sinulla perslävellä on hyvä mieli kun laitat kakarallesi varastetun sadetakin (tai ihan minkä tahansa muun, minun ostamani vaatteen) sillä en todellakaan tarkoittanut sitä sinun käyttöösi.
Enää en uskalla ostaa, lapsemme käyttävät päiväkodin vaatteita, sinä tosin et voi tuoda niitä varastamiasi vaatteita päiväkotiin, sillä niissä on lapsemme nimi joten hartaasti toivon, että se on sinun kakarasi joka on litimärissä vaatteissa hakiessasi hänet kotiin, puuttuvien kuravaatteiden takia, ei minun, sillä minä olen niitä hoitoon kuskannut, enää en vain varastelusi takia uskalla.
Se huono puoli siinä sitten on, että av. mammat kitisee sitten resuissa kulkevista köyhien lapsista, joita säälivät..
Mutta parempi se niin on, että kalliit vaatteet pidetään kotona ja rytkyt päiväkodissa.