Vartijoilla on koodisanoja että valvontakeskus kääntää valvontakamerat poispäin
Ettei se pahoinpitely tallennu kameroihin! Järkyttävää touhua!
Entinen vartija kertoo.
Kommentit (35)
Tässä nähdään miten valtavan tärkeä on kuvata tällaisia tapahtumia. Ilman näitä kuvauksia ompun tapahtuma olisi käsitelty sairauskohtauksena. Nyt menee syyniin toivottavasti kaikki vastaavanlaiset tapaukset ja voidaan aloittaa rikostutkinat. Murha kun ei vanhene koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa leimata kaikkia vartioita, teidän turvana he ovat kuitenkin. Ei kaikki hoitajatkaan ole huonoja, eikö opettajat jne. Lääkärikin tappaa potilaansa joskus pelkästään huolimattomuuttaan.
Olen samaa mieltä. Onhan se harmi että 99% pilaa loppujenkin maineen.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on nykyään koodisana? Lisko?
Ma mu.
Vierailija kirjoitti:
Vartija on myös ihminen, ja he kohtaavat työssään vaikka mitä uhkia, ja hyvin epävakaita ja vaarallisia ihmisiä. Oma henki on aina kalliimpi ja mitään riskejä ei pidä ottaa. Kyseinen nainen oli huumeiden vaikutuksen alaisena ja siten vaarallinen.
Älä herjaa vainajaa. Hesari on uutisoinut ahkerasta kirkossakävijästä. Mistään muualta kuin kauppakeskuksen johtajan mustamaalauksen jälkeisistä yksittäisistä kommenteista ei löydy tietoa mistään huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei voi tehdä koodi kun liikaa yleisöä.."!
Kohdassa 8:26
Naisvartijatkin syyllistyvät näihin, vaikka koko kohun aikana on puhuttu vain miesvartijoiden tekemisistä.
On aktiivista pahuutta ja passiivista pahuutta.
Passiivinen pahuus on sitä, että sulkee silmänsä eikä tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on oikeasti niin pahoja ettei heidän pitäisi olla minkäänlaisissa asiakaspalvelutöissä. Heitä on varmasti kaikissa tehtävissä ja tasoilla. Ikävä ajatella että hän voi olla lapsen opettaja tai vanhusten kanssa hoitokodissa.
Tai myrkkysairaanhoitaja
Meillä oli ministeriössä vahtimestari joka oli krooninen varastelija.
Kirkkossakäynti ja huumeet eivät sulje toisiaan pois. Nainen oli kuuleman mukaan ihan tunnettu siitä että käytti aineita, ja aineissa oleva ihminen on vaarallinen, myös itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vartija on myös ihminen, ja he kohtaavat työssään vaikka mitä uhkia, ja hyvin epävakaita ja vaarallisia ihmisiä. Oma henki on aina kalliimpi ja mitään riskejä ei pidä ottaa. Kyseinen nainen oli huumeiden vaikutuksen alaisena ja siten vaarallinen.
No ei todellakaan ollut. Hän oli kovasti uskovainen ja ahkera kirkossakävijä, ei mikään huumeidenkäyttäjä. Sen näkee jo ulkomuodosta.
Vierailija kirjoitti:
En sinänsä kategorisesti inhoa vartijoida, mutta syrjäytyneenä työttömänä on inhottava tilanne että he avoimesti vihaavat minua. He myöntävät itse vihaavansa syrjäytyneitä kategorisesti, ja se todellakin näkyy heidän käytöksessään.
Mistä he muka tietävät, että olet työtön?
Vierailija kirjoitti:
Kirkkossakäynti ja huumeet eivät sulje toisiaan pois. Nainen oli kuuleman mukaan ihan tunnettu siitä että käytti aineita, ja aineissa oleva ihminen on vaarallinen, myös itselleen.
No ei todellakaan ollut tunnettu msitään tuollaisesta. Keksit nyt ihan omia valheitasi tai sitten uskot jonkun muun valheita.
En sinänsä kategorisesti inhoa vartijoida, mutta syrjäytyneenä työttömänä on inhottava tilanne että he avoimesti vihaavat minua. He myöntävät itse vihaavansa syrjäytyneitä kategorisesti, ja se todellakin näkyy heidän käytöksessään.