Pidän miehekkäistä miehistä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vaikea löytää miehen mittaista miestä, lyhyitä ovat. :D
Kyllä jos noita nykyisiä nuoria miehiä katsoo, niin järjestään ihan hirvittävän pitkiä.
Ei pidä paikkaansa, harvoin näkee pitkän miehen. t.N 171cm
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harva suomalainen mies on edes miehekäs, suurin osa rumia kuin mitkäkin ja huonolla käytöksellä ja itsetunnolla varustettuja.
Jos on ruma, kuin mikä, niin eikö ole luonnollista, että itsetunto ei ole kovin hyvä? Vai toivoisitko sinä, että tuollaisella rumalla miehellä olisi niin hyvä itsetunto, että lähestyisi esimerkiksi sinua? Et varmaan toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harva suomalainen mies on edes miehekäs, suurin osa rumia kuin mitkäkin ja huonolla käytöksellä ja itsetunnolla varustettuja.
Käytöstavat puuttuu, ja eläkeikään asti vauvamaisen näköisiä. Onhan tuo ulkonäkö hellyyttävää, mutta ei miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Rumuudella ei ole miehekkyyden kanssa mitään tekemistä. Mutta nätti mies ei ole miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehekäs mies taas pidän naisellisista transnaisista.
Ei, vaan olet puoliksi kaapissa pysyttelevä homo.
Miehekäs mies on hän jolla on terve itsetunto. Se on suurin puute suomalaisilla miehillä.
Ei tunne tarvetta pönkittää heikkoa egoaan haukkumalla naisia tai muita miehiä.
On turvallisesti se kuka on, tietää olevansa tismalleen yhtä hyvä kuin kuka tahansa muukin.
Ei huonompi eikä parempi.
Ei tarvitse keinotekoista korostusta "miehekkyydelleen".
Miehekäs mies on tunteva ja tunteensa turvallisesti näyttävä. Ei menetä kasvojaan kun myöntää heikkoutensa.
Kaikki tämä sisältyy terveeseen itsetuntoon. Kuinka moni mies tunnistaa itsensä, käsi sydämellä?
Ja nyt puhutaan miehistä kuten otsikko ilmaisee. Pysytään asiassa.
Jos tykkää miehekkäistä miehistä, niin kannattaa suunnata katse ulkomaille. Sillä Suomessa valitettavasti miehekkäät miehet ovat katoava, ja pitkälti jo kadonnut luonnonvara. Itse suosittelen Itä-Euroopan maita. Sieltä kun etsii koulutetun ja vahvan miehen, niin on löytänyt timantin.
Itse naimisissa itäeurooppalaisen miehen kanssa, joten tiedän mistä puhun. Koskaan en ole hetkeäkään katunut päätöstäni. Mies tekee kaiken minun ja lastemme puolesta, on ahkera, ja täydellisen epäitsekäs ihminen.
Itse pidän feminiinisistä miehistä, laiha mies esimerkiksi on paljon parempi kuin salimake. Näin on aina ollut.
t. nainen
Pari kertaa vastaan on tullut mies joka on huomiota herättävän iso (sekä pitkä että roteva) ja ääni luonnostaan kumean matala ilman että yrittää edes puhua matalalla äänellä. Jos olemus on vielä ystävällinen ja lempeä niin 😍
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän feminiinisistä miehistä, laiha mies esimerkiksi on paljon parempi kuin salimake. Näin on aina ollut.
t. nainen
Epänormaaleja yksilöitä on aina.
Ja omistaa edelleen.