Monilla ihmisillä on ollut vessassa vierailun aikaan pienet 30x50 cm pyyhkeet. Eikö nuo ole kasvojen tms pyyhkimiseen eikä käsipyyhkeiksi? Kastuvat hetkessä
Inhottavaa kuivata käsiään jo valmiiksi märkiin pyyhkeisiin.
Miksi joku laittaa esille niin pieniä pyyhkeitä käsien kuivaamiseen?
Oletko törmännyt samaan?
Kommentit (45)
Mukavinta jos on pari kappaletta isompia tai normaalikokoisia käsipyyhkeitä vieraille ja sitten niitä vielä tarpeen tullen vaihdetaan.
Mitä enemmän vieraita niin sitä enemmän tarvetta käsien pesulle.
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii miten huolimattomasti osa pesee käsiä niin märät vessan käsipyyhkeet sisältävät paljon ulostebakteereita.
https://tekniikanmaailma.fi/sinunkin-hammasharjasi-todennakoisesti-kakk…
Tämä on sellainen mistö äkkiä tulee kyläpaikassa mielikuva että onko puhdasta vai likaista. Likaiset käsipyyhkeet ei anna hyvää kuvaa. Ei haittaa vaikka pyyhe olisi vähän kulahtanut kunhan on puhdas.
Niiden pikkupyyhkeiden myyntinimi on lähes aina vieraspyyhe. Mulla on niitä 6, vaikka en ikinä kutsu vieraita kotiini. Ne vaan on just sopivan kokoisia pienehkön koiran tassupyyhkeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niiden pikkupyyhkeiden myyntinimi on lähes aina vieraspyyhe. Mulla on niitä 6, vaikka en ikinä kutsu vieraita kotiini. Ne vaan on just sopivan kokoisia pienehkön koiran tassupyyhkeiksi.
Ne on vieraiden kasvoille tms tai kertakäyttöön että on nopea pestä. Ei vierasjoukon yhteiskäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii miten huolimattomasti osa pesee käsiä niin märät vessan käsipyyhkeet sisältävät paljon ulostebakteereita.
https://tekniikanmaailma.fi/sinunkin-hammasharjasi-todennakoisesti-kakk…
Tämä juuri. Ei halua edes ajatella että mitä siinä 30 sentin pyyhkeessä on kasvaa kun koko juhlaväki ja vieraat pyyhkineet samaan.
Vierailija kirjoitti:
Joissain paikoissa on pikipyyhkeitä kasa ja koppa mihin käytetty laitetaan. En ymmärrä jos vaikka 10 hengelle on yksi? Sehän on likainen?
Pikipyyhkeet vain tahraavat kädet. Vaikea saada enää puhtaaksi.
Vieraille pitää olla usea puhdas tai paperia. Talonväelle omat.
Eikö ihmiset osaa pestä käsiään, kun tietääkseni siihen pyyhkeeseen kuivataan pestyt puhtaat kädet.
Mulla on aina vieraita varten paperipyyhkeitä, saa käyttää niin monta kuin kokee tarvitsevansa. Eikä tarvitse miettiä onko niitä jo joku muu käyttänyt. Kätevää minusta, ei tarvitse pyykätä vaan viedä vain roskapussi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset osaa pestä käsiään, kun tietääkseni siihen pyyhkeeseen kuivataan pestyt puhtaat kädet.
Et halua tietää, moni huuhtaisee vähän sinne päin ilman saippuaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina vieraita varten paperipyyhkeitä, saa käyttää niin monta kuin kokee tarvitsevansa. Eikä tarvitse miettiä onko niitä jo joku muu käyttänyt. Kätevää minusta, ei tarvitse pyykätä vaan viedä vain roskapussi.
Tämä on ainakin hygieenistä, jos on isot juhlat.
Yhtä inhottavaa kuin vessan vetäminen kansi auki
Vieraspyyhe ei ole ole käsien pyyhkimiseen vaan jos vieras haluaa virkistäytyä tai pienempi tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vieraille pitää olla usea puhdas tai paperia. Talonväelle omat.
Monta pyyhettä kyllä mieluusti. Mutta sitä en ymmärrä mitä eroa siinä on kuivaako kädet huushollissa isäntä vai vieras?
Jotkut ilmeisesti sekoittaa tuon ilmaisun vieraspyyhe vuoksi ja luulee että se tarkoittaisi että olisi vieraiden käsipyyhe. Mistähän väärinymmärrys tullut.
Minä käytän noita vain hikipyyhkeinä ryhmäliikunnassa.
Käsipyyhkeen kuuluu olla ohut, että kuivuu nopeasti. Vieraspyyhkeen nimellä noita pikkuruisia froteepyyhkeitä myydään.
Tässä ei nyt ole siitä kyse.