Onko oikeesti...
Pareja joilla on ollut sängyssä mukana vieras mies, nainen tai toinen pari ? Kokemuksia.
Kommentit (8)
On. Olen ollut monta kertaa mukana sängyssä, ja vähän muuallakin, se vieras mies parin naiselle noin kahden vuoden ajan.
Kaikki sai mitä halusi, minä ja nainen seksiä joka toimi meidän välillä hyvin, naisen oma mies tykkäsi myös tilanteista ja uskoisin naisen saaneen häneltäkin innokasta seksiä sen johdosta.
Jokin siinä asetelmassa teki siittä aika kiihkeää panemista.
Voisin kokemukseni perusteella sallia oman naisenikin saavan vierasta, seksiähän se vaan on, monen asian pitää kyllä silloin natsata kohdalleen.
On siinä riskinsä, siksi ei voi suositella ja pitkään täytyy harkita, jos vähänkin epäilyttää, parempi pitää vain yhteisenä fantasiana.
On ollut, kaikken vähiten vaikeinta on houkutella krapulassa nainen naimaan kahden kundin kanssa.
Ensin antaa pikkusen vinkkejä, paljon ennen, viikkoja kuukausia, nainen alkaa tottua ajatukselle, ei onnistu kaikkien kanssa.
Ei missään nimessä tuputtamalla, kun nainen sanoo ei, peli on pelattu.
KimppaM
Tiiän paljon ihmisiä kellä on ollut. Itsekin ollut muutaman parin sängyssä mukana naisena.
Omilla vanhemmillani, pikkupoikana, perheemm vielä ainoana lapsena olen keskellä yötä herännyt ja mennyt vanhempieni sänkyyn. Isä nappasi minut syliinsä. Jälkeenpäin olen tajunnut että hän oli alasti.
Ja sängyllä oli mies, joka myös oli alasti, ja miehen alla äitini, joka yritti kiskoa peittoa tämän toisen, paikoilleen jähmettyneen miehen ylle. Ilmeet, naurahdukset, ja mitä sanottiin, sitä en muista.
Mutta ei siitä mitään traumaa jäänyt, mielenkiintoinen mielikuva mutusteltavaksi. Ja vasta aikuisena sen oikeastaan tajusin. Että olin keskeyttänyt mitä intohimoisimman yhdynnän.
Vierailija kirjoitti:
On. Olen ollut monta kertaa mukana sängyssä, ja vähän muuallakin, se vieras mies parin naiselle noin kahden vuoden ajan.
Kaikki sai mitä halusi, minä ja nainen seksiä joka toimi meidän välillä hyvin, naisen oma mies tykkäsi myös tilanteista ja uskoisin naisen saaneen häneltäkin innokasta seksiä sen johdosta.
Jokin siinä asetelmassa teki siittä aika kiihkeää panemista.
Voisin kokemukseni perusteella sallia oman naisenikin saavan vierasta, seksiähän se vaan on, monen asian pitää kyllä silloin natsata kohdalleen.
On siinä riskinsä, siksi ei voi suositella ja pitkään täytyy harkita, jos vähänkin epäilyttää, parempi pitää vain yhteisenä fantasiana.
Olitko apumiehenä puolisosi luvalla vai ilman lupaa jos siis olet parisuhteessa? Jos luvan kanssa niin miksi kirjoitat: - Voisin kokemukseni perusteella sallia oman naisenikin saavan vierasta, seksiähän se vaan on.
Tuo oli hieman epämääräistä.
Vierailija kirjoitti:
On ollut, kaikken vähiten vaikeinta on houkutella krapulassa nainen naimaan kahden kundin kanssa.
Ensin antaa pikkusen vinkkejä, paljon ennen, viikkoja kuukausia, nainen alkaa tottua ajatukselle, ei onnistu kaikkien kanssa.
Ei missään nimessä tuputtamalla, kun nainen sanoo ei, peli on pelattu.
KimppaM
Voi nyt taas teidän kanssa. Harrastakaa edes joskus panemista selvin päin, aistit avoinna.
Ei ole.