Nainen joutui eristyskoppiin Iso Omenassa koska halusi maksaa käteisellä
Aivan käsittämätöntä väkivaltaa Ison Omenan vartijoiden toimesta tässäkin tapauksessa. Tuossa kauppakeskuksessa en kyllä jatkossa asioi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e78b5e74-adc2-4f37-a99c-c9e42c5d7389
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä ihan absurdilta :D Mutta oli tuo vartijat hälyttänyt parkkihallin valvojakin todellinen pönttö :D
Aika kultaa muistot, eiköhän tämä henkilö ole korottanut ääntään ja ollut jo hysteerinen, vaikka nyt muistelee että oli vain nätisti sanonut. Ja kuinka kauan on inttänyt samasta asiasta ja huudellut vielä olen "et sä tiedä kuka mää oon". Niin siinä monesti käy ei huomata omaa käytöstä ja sitten puhutaan kun olin ihan kunnolla. Kyllä nämäkin jotka riehuu ja riekkuu rauhoittuvat äkkiä kun maijan perään pääsevät, viimeistään putkassa ja ovat vain kävelleet kadulla, jälkeenpäin näin itse kertovat.
Varmaan jokaista harmittaisi tuossa tilanteessa, jos pitäisi erikseen lähteä hakemaan pankkikorttia vaikka käteistäkin olisi. En usko
että asiakkaan käytöskään on ollut 10+, mutta toisaalta kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Uskon, että kauppakeskuksen asiakaspalvelijat ovat siirtäneet ikävän osan työstään vartijoille. Helppoahan se on soittaa vartija paikalle, kun ei jaksa kertoa samaa asiaa kymmenennelle asiakkaalle uudelleen ja uudelleen, tai kuunnella jonkun kiukkukohtausta. Vartijoilla taas ilmeisesti uho päällä, kun tilanteisiin lähtevät. Keskustelemalla asiat pitäisi selvittää. Toisaalta se, että asiakas on soittanut kortintuojan kertoo, että sovitteluhalua hänellä on ollut. Kyllä tuostakin tilanteesta olisi moni asiakaspalvelija ja vartija selvinnyt puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos se taas se sama lentoemo.
2019?
Naiset taitaa naiseutensa varjolla olevan kovia rähjäämään. Yrittävät niinko etuoikeutta, mua pitää kohdella toisin kun oon politiikkokin.
Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen.Miten parkkihallista poistutaan autolla toista kautta kuin puomien kautta?
Mikä ihmeen parkkihallin valvoja?
Asuin aikanaan tuon ostarin vieressä, lukemattomia kertoja tuolla pysäköinyt mutten kertaakaan ole mitään parkkivalvojaa siellä nähnyt.tämä, ompussa vuosia asioineena en muista myöskään mitään valvojakoppia parkkihallissa. Lisäksi siellä oli silloin todella löysät pysäköintiajat( pitkä ilmaisosuus). Toi tarina kuulostaa kyllä nyt semmoiselta että unta on nähty tai toinen skenaario että tärkeä kaupunginvaltuutettu vetänyt vähän eiksä tiedä kuka mä olen settiä jo sille kuvitteelliselle valvojalle ja jatkanut samalla asenteella vartijoita kohtaan ja ilmeisesti se 10-15 min ylimääräinen pysäköintimaksu( olisi mennyt venaamaan autoon sitä puolisoa tms) oli täällä se dealbreaker. yks-kaks vain tartuttiin kiinni ja raahattiin koppiin :D c´mon.
Itse en epäile tarinaa kun tietää kuinka vajaata sakkia miesvartijoissa riittää
Normaalit ihmiset ei yleensä joudu vartjoiden kanssa mihinkään tekemisiin.
Täytyy siis olla jo outo tyyppi joka vielä oikein rähinäotteluun joutuu heidän kanssaan.Turhahan se on naisenkaan rähistä jos ei arkipäivän arkisista asioista, pysäköintimaksusta selviä. Vuonna 2019 kun kortit oli yleisiä, ja ostoksilla ollut.
Miten hän on ajokortin saanut jos ei osaa lukea ohjeitakaan?
Toivottavasti nyt espoon valtuustossa on henkilöitä jotka selviävät edes auton pysäköinnistäTietäisitpä. Pääkaupunkiseudulla tapahtuu ihan mitä vaan eikä moni uskalla kertoa koska pelkää ettei heitä uskottaisi.
Tästä on jokunen vuosi tilasin taksi, johon jouduin pyytämään apua kampaamosta omasta kännystä oli lataus loppu. Olin menossa Pasilaan. Taksi vei minut täysin vieraaseen paikkaan. Sanoin haluan samalla rahalla pasilaan. Ei käy ja turha soittaa toista taksia, tämä on minun aluetta eli soita ja saat taas minut.
Niinpä hyppäsin autosta ja aloin kävellä kohti rautatieasemaa josta ehkä sitten jotenkin. Onneksi kuitenkin melkein heti edessäni taksi jätti kyydistään jonkun ja sain puhutta sen taksari viemään minut Pasilaan. (Osasi sinne). Jäi kyllä pelottava muisto keskellä päivää. Kartan koko Helsinkiä nykyään, sairas paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos se taas se sama lentoemo.
2019?
Naiset taitaa naiseutensa varjolla olevan kovia rähjäämään. Yrittävät niinko etuoikeutta, mua pitää kohdella toisin kun oon politiikkokin.
Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen.Miten parkkihallista poistutaan autolla toista kautta kuin puomien kautta?
Naiset eivät rähjää. Nainen yritti selvittää tilanteen.
Tiedätkö mitä ainakin kaupassa kassalla mies asiakkaat käyttäytyy usein paremmin kuin naiset. Monet naiset ovat täysiä pissipäitä nuoret ei tervehdin, keski-ikäiset on kyllästyneet elämäänsä ja vanhemmat hakee vikoja muista paitsi itsestään. Olen saanut haukut naisilta, vain siksi että itse ovat virheen tehneet tai heidän kortti ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Rouvan tarina ei kuulosta uskottavalta.
Mitä syytä olisi valehdella? Luultavasti mennyt juuri niin kuin on kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jopa siltä että naisiin kohdistetaan näitä mielivaltaisia toimia enemmän.
Älä nyt viitsi.
Naiset ovat kärkkäämpiä tuomaan niitä esille ja loukkaantuvat helpomin kuin miehet, etenkin kun kyseessä on politiikassa vaikuttava henkilö.
Kauppakeskuksista raahataan jatkuvasti nuoria miehiä pihalle, usein perusteena on vain se että tyyppi vaikutti häiriköltä vaikkei todellisuudessa tehnyt mitään.
Tästä ei puhuta koska nuori mies (toisin kuin nuori nainen, universumin arvokkain luonnonvara) on pelkkää kuraa jota saakin paiskoa ympäriinsä.
On kyllä. Täytyy sanoa, että kärkkäys huipussaan! 2019 sattunut ja nyt toi asian esille. Eikä edes itsensä, vaan muiden takia.
Sairasta! Mitä helvetin sekopäitä nuo vartijat oikein ovat?
Vierailija kirjoitti:
Taitavasti masinoitu venäläinen mielipidevaikuttaminen jolla yritetään luoda kahtiajakoa ja hämmennystä. Eräät ketjun kommentoijat ovat selkeitä trolleja, huomaa epäloogisista kirjoitusasuista ja liioittelevista paniikinomaisista sävyistä. Moneen varmaan uppoaa täydestä. Aikarajoitusta pysäköinnille ei Omenassa ole, eikä pysäköinninvalvojia missään kopeissa. Valheellinen juttu ilman todisteita. Oikeat sanomalehdet eivät tule tästä kirjoittamaan koska jutulle ei ole yhtäkään varmistettua lähdettä. Tarina vaan.
Juuri näin. Onhan se ikävää kääntää selkänsä ihmisille, ilmiöille ja tapahtumille, mutta avun valuminen uudelleen ja uudelleen viemäriin opettaa suhtautumaan ihmisiin niin, että ne vaikuttavat sinun elämään mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jopa siltä että naisiin kohdistetaan näitä mielivaltaisia toimia enemmän.
Älä nyt viitsi.
Naiset ovat kärkkäämpiä tuomaan niitä esille ja loukkaantuvat helpomin kuin miehet, etenkin kun kyseessä on politiikassa vaikuttava henkilö.
Kauppakeskuksista raahataan jatkuvasti nuoria miehiä pihalle, usein perusteena on vain se että tyyppi vaikutti häiriköltä vaikkei todellisuudessa tehnyt mitään.
Tästä ei puhuta koska nuori mies (toisin kuin nuori nainen, universumin arvokkain luonnonvara) on pelkkää kuraa jota saakin paiskoa ympäriinsä.
Mikä estää nuoria miehiä tai sinua puhumasta siitä??
Vierailija kirjoitti:
Yksin liikkuja on suurimmassa vaarassa. On vain sana sanaa vastaan.
Niimpä. Olen yksinäinen keski-ikäinen nainen. Jos haluaisin päästä hengestäni,niin menen Isoon Omenaan. En ole enää viehättävä joten menen sinne kysymään vartioilta vaikka jostain kauppakeskuksen kiinteistöviasta, likaisuudesta tai olen vain ärsyttävä oma vanha itseni. Eiköhän sitä meikäläinenkin pääse pötkölleen vantterien janttereiden rusikoitavaksi.
Tarinassa ei ole mitään tolkkua. Iso Omenassa ei ole mitään aikarajoja milloin auto täytyy viedä pois ja maksaa. Ei myöskään mitään pysäköinninvalvontakoppeja. Keksitty, valheellinen ankka. Medialukutaito hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kohta joku valkoinen mies tulee kertomaan, että hän on uhri aina ja kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Tarinassa ei ole mitään tolkkua. Iso Omenassa ei ole mitään aikarajoja milloin auto täytyy viedä pois ja maksaa. Ei myöskään mitään pysäköinninvalvontakoppeja. Keksitty, valheellinen ankka. Medialukutaito hyvät ihmiset.
Ehkä on etsinyt käsiinsä jonkun asiakaspalvelijan, jolle voisi maksaa käteisellä. Tai näin moni tekisi, jos olisi jumissa autonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Korona ja Ukraina alkavat olla taputeltu. Nyt sitten lampaille vähän vartijavihaa lööppeihin, niin ei tarvitse näin vaalien alla keskustella maamme suurimmasta ongelmasta, johon onneksi perussuomalaiset tarjoaa ratkaisun.
Ja oli aihe sitten korona/ukraina tai huonosti käyttäytyvät vartijat, sinä vaan et keksi mitään muuta sanaa kuin lampaat. Sitä sinä olet hokenut jo vuodesta toiseen. Vaihda nyt vaikka joku muu eläinrotu.
Jep.
...Miten olis vaikka ankanpoikanen? Nehän seuraa emoaan vanavedessä...
Mutta joo. Aika avutonta hokea tuota lammasta joka väliin. Ja jos ylipäätään haluaa edistää mitä tahansa asiaa tai saada muut puolelleen tai vaikuttaa heidän mielipiteeseensä, niin mollaaminen tyhmäksi (tai kutsuminen jonkin lajin eläimeksi) ei yleensä toimi. vink vink.
Suomalaiset ovat liian kilttejä suostuessaan kauppakeskusten johdon oikkuihin. Asiakas sanelee sen mikä on käyvä maksutapa ei kauppias. Asiakkaiden pitäsi vastata ostoboikoteilla kauppojen oikkuihin. Jos kaupalla on lappu ettei käteinen kelpaa niin siinä vaiheessa pitäisi jokaisen asiakkaan kääntyä ovella ympäri. Mutta suomalainen on niin orjasieluinen että suostuu käyttämään itsepalvelukassojakin. Samoin astioiden palautus ravintolassa. Itse jäten ne aina pöytään. Yksi asiakas kysyi kerran toiselta kun tämä oli viemässä tarjotinta. "Oletko sä töissä täällä". Se kysymys tiivisti asian. Asiakas maksaa ruokailusta ei henkilökunnalle kuuluvan työn tekemisestä.
Tällä kertaa SECURITAS -vartijat epäonnistuivat ISO OMENAssa ja asiakas jäi henkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko, että tuo nainen kertoo koko totuuden?
Tai että se ei oo esim.huutanu vihasesti sille pysäköintipatelle että minä maksan käteisellä.
Ei kukaan kerro koskaan sellasta versiota missä myöntäis itse toimineensa väärin.
Varmasti on käyttänyt kipakkaa kieltä kun yksinkertaista asiaa ei saa hoidettua, mutta ei asiakaspalvelijalta saisi mennä käämit noin herkästi.
Mut ku todennäkösesti se pysäkkipate on sen takia soittanu vartijat että se nainen huutaa sille ja on agressiivinen eikä siks että se yrittää maksaa käteisellä.
Ja edelleenkään kukaan ei kuvannut tunnettua ihmistä ja tilanne päätynyt mediaan? Juujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvan tarina ei kuulosta uskottavalta.
Mitä syytä olisi valehdella? Luultavasti mennyt juuri niin kuin on kertonut.
Hengenlähtö on ollut hyvin lähellä.
Vartijat varkaina
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d7b3198f-60d0-4abb-9cd9-7bc44f471f75
Poikani teki kaverinsa kanssa yhden välivuoden vartijan hommia.
Toinen on nyt lakimies, toinen DI.
Ei se kaikilla jolpeilla ole elinikäinen ura.
Sukulaismies on ikänsä ollut vartiointialalla. Rauhallinen heppu mutta ei ole kaupoissa ollut koskaan. Vartijoitakin tarvitaan monessa paikassa