Ero oli yksi parhaimmista kokemuksista
Se tunne kun siitä miehestä pääsi eroon. Olen niin tyytyväinen kun jätin hänet. Vapaus on mahtavaa eikä kukaan enään häiriköi minua. Kukaan ei enään kutsu häntä minun poikaystäväsi. Voin kertoa kaikille että olen sinkku ja siitä olen enemmän ylpeä.
Kommentit (6)
Naiselle ero on lähes aina helpotus. Jopa silloin, kun on lapsia.
Jälkikäteen ihmettelee vain sitä miksi ei eronnut jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ero on lähes aina helpotus. Jopa silloin, kun on lapsia.
Jälkikäteen ihmettelee vain sitä miksi ei eronnut jo aikaisemmin.
Totta ihmettelen myös miksi ikinä edes huolin hänet
Ero oli niin suuri helpotus että en ole parisuhteeseen sen jälkeen haikaillut. Pienin lapsista ei ollut vielä edes syntynyt.
Helpotushan se oli. Valtava.
Muistan kun tulin kotiin ja parkkipaikalta näin kotitalon, ahdistus romahti mieleen; tuonne on taas mentävä.
Ja kun ero oli päätetty, ts. olin sen pannut vireille ja mies lopulta muutti ulos, kyllä kaikenlaiset tunteet purkautui vyörynä! Helpotus ja ilo päällimmäisinä.
Siitä on nyt toista kymmentä vuotta aikaa, ja saman verran vapaata sinkkuelämää takana. Koko ajan vain vahvistuu ymmärrys että ei koskaan koskaan enää! Tuokin piti kantapään kautta oppia, onneksi opin.
On jaännää aatellla, että miten vastaavaan avauskeen suhtaustusi, jos asemat olisivat toisinpäin; miten mahtavaa on kun kukaan ei kutsu häntä tyttöystäväkseni, kuinka kukaan ei enää häiriköi.(..)
Onko muilla sama