Onko täällä kukaan muu itkenyt tuota Lisa Marie Presleyn kuolemaa?
Kommentit (84)
On surullista kyllä. Kuitenkin suht nuori ja 14-vuotiaat kaksoset menettivät äitinsä. Ihmetyttää kyllä, miksei Lisamarie hakeutunut ajoissa lääkäriin, kun oli uutisten mukaan tuntenut itsensä huonovointiseksi jo pari päivää ennen kuolemaa? Naisten sydänkohtaus oireilee usein vatsakivuilla ja pahoinvoinnilla. Voisi olla elossa, jos olisi hakeutunut hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
On surullista kyllä. Kuitenkin suht nuori ja 14-vuotiaat kaksoset menettivät äitinsä. Ihmetyttää kyllä, miksei Lisamarie hakeutunut ajoissa lääkäriin, kun oli uutisten mukaan tuntenut itsensä huonovointiseksi jo pari päivää ennen kuolemaa? Naisten sydänkohtaus oireilee usein vatsakivuilla ja pahoinvoinnilla. Voisi olla elossa, jos olisi hakeutunut hoitoon.
Priscillahan lasten huoltaja on ollut. Huonot geenit on lapsilla. Ja kai rikaskin lapsi kärsii vastuuttomista vanhemmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta ELVIS ELÄÄ!.
Asuu Maskussa, K-kaupan yläkerrassa.
Voi ei ja mä asuin pitkään Mynämäellä. En tiennyt että Elvis näin lähellä.
Irvileuka - LOPETA JO, olet pohjasakkaa!
Voi ei kuoliko se. Näin vain sen otsikon täällä että oli elvytetty sydänpysäyksen takia, en avannu ketjua, käsitin että oli selvinnyt siitä.
Toivottavasti isä oli vastassa Lisa Marieta.
En ole itkenyt, mutta surulliselta tuntuu. Liian nuorena kuoli.
Mitä muita meriittejä tuolla oli kuin että oli Elviksen tyttö? Nobody muuten ja opiaattiriippuvainen? Golden Globessa ihan mömmöissä
Niin siellä Gaalassa ei melkein pysynyt pystyssä
Mitä pitäs itkeä, aivan samantekevää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei kuoliko se. Näin vain sen otsikon täällä että oli elvytetty sydänpysäyksen takia, en avannu ketjua, käsitin että oli selvinnyt siitä.
Toivottavasti isä oli vastassa Lisa Marieta.
Miksi toivot että Lisa Mariekin joutui helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Elvis kuoli.
Elvis ei tosin ole kuollut vaan palasi vain kotiplaneetalleen.
Netissä kerrotaan että Securitaten vartijat olisivat liiskanneet Elviksen tyttären hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäs itkeä, aivan samantekevää minulle.
Onhan se samaa niille ketkä eivät ymmärrä eivätkä tunnista musiikkimaailman suuria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta ELVIS ELÄÄ!.
Asuu Maskussa, K-kaupan yläkerrassa.
Voi ei ja mä asuin pitkään Mynämäellä. En tiennyt että Elvis näin lähellä.
Elvis asuu tosiaan Maskussa K-kaupan yläkerrassa. Mutta syaniidia ei vedä, siitä saa kuulema ripulin.
Voisiko Elvis olla kuollut samaan, jokin periytyvä ongelma.
Huom! KUKA se on. Opettele suomea.