Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei koskaan kysy miten voin tai miten pärjäilen vaikka tietää vaikeuksistani.

Vierailija
13.01.2023 |

Vaikka olisimme olleet näkemättä pariin viikkoon, ei kysele mitä voin. Saattaa viestiä laittaa mutta ei ole halukas kuitenkaan tietämään miten pärjäilen.
Myös kun näemme ei oikeasti kiinnosta minun hyvinvointi lainkaan, enneminkin painostaa asioissa, ivailee ja keksii vitsejä tilanteestani.
Joskus saattaa lohduttaa mutta vasta sitten kun mieli on matala.

Mikä tuollaista vaivaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisit vaikka ulos sen sijaan että haet täällä vikoja miesystävästäsi.

Vierailija
2/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä märiset, erosympatioitako haet? Laita ukko maantielle jos ei miellytä ja hanki kissa ja dildo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autan kyllä aina jos tarvitsee. Sairaalassa kun oli, se olin minä joka kävi siellä ja toi hänelle tarvitsemiaan tavaroita. Muutenkin jeesaan asioissa missä pystyn.

Kyllä kai hänkin mutta ei vilpittömästi vaan aina se tulee jotenkin väkisin niin että itseä saattaa jopa hävettää kun pyysin.

-ap

Vierailija
4/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vain ole kiinnostunut sinusta ihmisenä. Henkilökohtainen palvelija sinussa kyllä kelpaa.

Vierailija
5/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on mies. Olen kokenut aivan samaa, heitä ei kiinnosta kuin oma napa ja perse.

Jos on normaali empatiakykyinen naista arvostava mies, kyllä kyselee kuulumiset ja voinnit, onneksi tunnen myös tälläisen miehen.

Vierailija
6/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen on itsenäinen tai ainakin pitäisi olla. Mitä se mies sinun vointiasi pohtisi kun itse tiedät parhaiten, lol?

Vierailija
7/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillain on tuollaisia miesystäviä?

Vierailija
8/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse Ap.

valitse.

Vierailija
9/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopatia, asperger, alkoholi? Eroa joskus. Ota joku jota kiinnostaa hyvinvointisi, olisi kauheaa jos myöhemmin elämässä haluaisi empaattisen ja olisi edelleen se kylmä tyyppi.

Vierailija
10/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mitä teette kun tapaatte? Nussitte, mies pyyhkii kalun verhoihin ja häipyy?

Vierailija
11/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä autan kyllä aina jos tarvitsee. Sairaalassa kun oli, se olin minä joka kävi siellä ja toi hänelle tarvitsemiaan tavaroita. Muutenkin jeesaan asioissa missä pystyn.

Kyllä kai hänkin mutta ei vilpittömästi vaan aina se tulee jotenkin väkisin niin että itseä saattaa jopa hävettää kun pyysin.

-ap

Nuori mies joka ei osaa oikein kysyä? Vai urakeskeinen vanhempi mies?

Vierailija
12/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on mies. Olen kokenut aivan samaa, heitä ei kiinnosta kuin oma napa ja perse.

Jos on normaali empatiakykyinen naista arvostava mies, kyllä kyselee kuulumiset ja voinnit, onneksi tunnen myös tälläisen miehen.

Olen ihmeissäni, että mies ei oikeasti näe minua. Tai siis ihan kuin olisi jokin kehityksellinen vaihe jäänyt väliin suhteissa muihin ihmisiin. Joskus yritän esimerkiksi selittää asioita hänelle pintaa syvemmältä kun itse näkee asiat hyvin mustavalkoisina ja yleensä muut vihollisina/kilpailijoina. Minusta on yrittänyt muokata omaan makuun olevaa ihmistä ulkonäöllisesti ja varmaan muutenkin mutta en ole suostunut, enneminkin suuttunut. Enkä tiedä miksi olemme olleet yhdessä nämä vuodet. Tosin loppusuoralla tässä ollaankin.

Yksi miespuolinen ystävä eri kaupungista, jonka kanssa näemme hyvin harvoin nykyään niin kyselee vointiani ja haluaa kuunnella sekä auttaa. Ihan erilainen, aidosti kuuntelee ja kannustaa minua. Ei koskaan puhuisi minulle samaan tapaan kuin tämä mies josta aloituksen tein.

-ap

Vierailija
13/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toimii oikein. On turha jäädä vellomaan ja pyörittelemään vastoinkäymisiä ikiloopiin. Hän pyrkii saamaan ajatuksesi muualle, joten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
14/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Nuori mies joka ei osaa oikein kysyä? Vai urakeskeinen vanhempi mies?

B.)

-ap

Vierailija
15/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmeissäni, että mies ei oikeasti näe minua. Tai siis ihan kuin olisi jokin kehityksellinen vaihe jäänyt väliin suhteissa muihin ihmisiin. Joskus yritän esimerkiksi selittää asioita hänelle pintaa syvemmältä kun itse näkee asiat hyvin mustavalkoisina ja yleensä muut vihollisina/kilpailijoina. Minusta on yrittänyt muokata omaan makuun olevaa ihmistä ulkonäöllisesti ja varmaan muutenkin mutta en ole suostunut, enneminkin suuttunut. Enkä tiedä miksi olemme olleet yhdessä nämä vuodet. Tosin loppusuoralla tässä ollaankin.

Yksi miespuolinen ystävä eri kaupungista, jonka kanssa näemme hyvin harvoin nykyään niin kyselee vointiani ja haluaa kuunnella sekä auttaa. Ihan erilainen, aidosti kuuntelee ja kannustaa minua. Ei koskaan puhuisi minulle samaan tapaan kuin tämä mies josta aloituksen tein.

-ap

Miksi ylipäätän tuollaisen kanssa olet alkanut olemaan?

Vierailija
16/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja is back!

Vierailija
17/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut. M27

Vierailija
18/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuulostaa psykopaatille. Olet vain esine hänelle, et muuta. Et sinäkään kysy mikroltasi mitä sille kuuluu mutta annat sen lämmittää ruokasi.

Vierailija
19/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin mikä sinua vaivaa että tuollaisen kanssa yhä seurustelet?

Vierailija
20/23 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei välitä sinusta. Vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän