Marin sanoi Orpolle: Te esitätte kaikkien köyhimmille keppiä ja raippaa jälleen kerran
Syyttelyn sijaan olisi kiva tietää mitä Marin tarjoaa köyhille. Meinaako ottaa taas lainaa vai mikä on suunnitelma? Outoa lähteä vaaleihin vain vastustamalla muiden politiikkaa ilman omaa teemaa.
Kommentit (664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo sanoikin olevansa huolissaan suurituloisten pärjäämisestä. Se, mitä ongelmia suurituloisten pärjäämisessä on, ei selvinnyt. Toivottavasti joku tiedustelee vaalitenteissä mistä suurituloisten ongelmista Orpo tarkkaan ottaen on huolestunut valtionhallinnon tasolla.
Jos heitä verotetaan liikaa, he voivat vaihtaa maata. Vaikka Tanskassa saa paremmin vastinetta veroeuroilla. Miksi joku pysyisi täällä niin et ok tienaat 10000e ja saat käteen 2500e ja saman saa myös naapurin Pera makaamalla kotona?
No ei voi. Just tuota estämään on maastapoistumisvero. Eli vasemmiston ahneudella ei ole mitään rajaa kun asenne on se, että kansan rahat ja omaisuus on oikeasti valtion omaisuutta ja vain hetken lainassa kansalaisella. Lopulta valtio ottaa sen itselleen tavalla ja toisella.
Eli täysi kommunistiasenne jonka vasemmisto on onnistunut itselleen demarit mukaanlukien aivopesemään propagandallaan.
Esim. tuloerot -> kaikki tienaa saman verran työstä, osaamisesta ja panoksesta riippumatta -> kommunismia
Rikkaisiin suunnattu kateus -> niiltä pitää ottaa rahat ja omaisuus pois -> taas kerran kommunismia
Massiivinen määrä tukiaisia joita maksetaan jopa keskituloisille -> taas kerran ollaan kommunismissa eli siinä ideassa että valtio omistaa kaiken omaisuuden ja rahat ja antaa sitä saman summan kaikille tukiaisena
Jne. Suomettuminen ei jäänyt pelkkään venäjän/neuvostoliiton edun valvontaan päätöksenteossa tai ulkopolitiikassa suomalaisessa politiikassa vaan siihen sisältyi monenlaista asennemuutosta ja aivopesua propagandalla pitkin hallintoa ja oikeiden henkilöiden ylentämistä oikeisiin asemiin ministeriöissä ja virastoissa ja hallinnossa muutenkin jotta nuo voi tehdä työtä aatteen levittämiseksi. Niinpä ay-liike (ja demarit) ei taida itse edes tajuta että heidän 60+ vuotta toistelemansa liturgia on tehty kommunismin edistämiseen.
Minä ostin alennuksesta parturivärin, kestovärin. Kampaaja on valinnut minulle sävyn. Väripurkki oli 8 euroa alennuksessa ja puoliso laittoi sen päähäni. Tytär on luvannut leikata hiusten latvat. Jos menisi parturiin niin tuo maksaisi ainakin 100 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan hetken tuota Marin ja Orpon väittelyä. Taisi Sanna vähän korottaa ääntä ? Kummasta pääministeri. Kumpi ajaa suomen etua. Vanhusten asiat kuntoon ja muutenkin , että pääsee lääkäriin.
Sanna on nyt vallassa laittamassa asiat kuntoon.
Pääsetkö lääkäriin?
Et pääse, MUT TÄRKEINTÄ ON ETTÄ SANNALLA ON MILJOONA INSTASEURAAJAA HEI!!!!
Vierailija kirjoitti:
KOKOOMUS ON AINA VALEHDELLUT KAIKEN MITÄ TEKEE JA ON OTTANUT ENITEN VELKAA KOKO AIKANA KUN ON OLLUT HALLITUKSESSA,MUTTA EIHÄN NIISTÄ PUHUTA ÄÄNEEN,KUN KYSE ON VALHEITA LEVITÄVISTÄ KOKAREISTA JOILLA ON KORKOKENGÄT JALASSA JA HAME KORVISSA...
Täällähän nämä tiedot on ihan julkisesti monessakin paikassa, esim. www.velkakello.fi
Kyllä Sanna on ehdoton numero 1 super suurella velanotollaan!
ORPO EI OSAA MUUTA KUIN RAIPATTAA KÖYHIÄ JA SAMALLA LIHOTTAA RIKKAIDEN PUSSIA,ORPO KYYKKYYN JA AJETAAN VENÄJÄLLE PUTTE POSSUN KAVERIKSI..
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin alennuksesta parturivärin, kestovärin. Kampaaja on valinnut minulle sävyn. Väripurkki oli 8 euroa alennuksessa ja puoliso laittoi sen päähäni. Tytär on luvannut leikata hiusten latvat. Jos menisi parturiin niin tuo maksaisi ainakin 100 euroa.
Kiharoita saa tehtyä itse vaikka vessapaperilla.
Ja voi laittaa palkattomaan työkokeiluun hienon ranskan letin esim. kirjastoon tai kauppaan.
Maajussinuuusibmw kirjoitti:
Valtion johtajien palkoista, urheilijoiden-ja maataloudentuista, jos mistä pitää leikata.
Jos tuon leikkausjankutuksen sijaan pikkuhiljaa huomattaisiin että pääongelma on tulojen puute eikä se, että ei ole keksitty riittävästi asioita mistä voi leikata. Mariinin hallitus ei ole tehnyt mitään tulojen lisäämiseksi, pikemminkin päinvastoin kun nuo on käyttäneet parin seuraavankin vaalikauden rahat velkaa ottamalla ja takaisinmaksusta piittaamatta.
Eli ironista kyllä tämän "feministi" hallituksen asenne rahankäyttöön on kuin jonkun varakkaan puolison tuloilla elävän kotirouvan eli niin kauan kuin miehen luottokortissa riittää käyttövaraa ei ole huolta huomisesta, ja mies huolehtii laskun maksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan hetken tuota Marin ja Orpon väittelyä. Taisi Sanna vähän korottaa ääntä ? Kummasta pääministeri. Kumpi ajaa suomen etua. Vanhusten asiat kuntoon ja muutenkin , että pääsee lääkäriin.
Pääsetkö lääkäriin?
Ennen eläkeläisiä oli vähemmän ja oli tehtaita ja työssäkäyvät kävivät työterveyshuollossa.
Nyt eläkeläisiä on miljoona kuusisataa tuhatta ja he käyvät julkisella.
Lisäksi julkisella käyvät työttömät. Työtön saa työkokeilussa 570 netto kuukaudessa työmarkkinatukea ja 9 euroa/työpäivä kulukorvauksen. Työkokeilussa ei ole työterveyshuoltoa, mutta kela vaatii sairaslomatodistuksen. Itse sain julkiselle ajan fysioterapeutille samana päivänä ja hän kirjoitti sairaslomatodistuksen, jonka lähetin kelaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa meni Sanna kilarit tänään ohi, näkeekö ne vielä jostain?
Sannalla on aina hermot kireällä työhön liittyvissä haastatteluissa. Ääni kohoaa falsettiin eikä pysty yhtään odottamaan vuoroaan.
Hömppäohjelmiin osallistuessaan Sanna ei huuda. Sanna on tainnut tehdä väärän uravalinnan.
Kyllä, siitäkin sen näkee ettei ole pystynyt pääministerinä toimiessaan ratkaisemaan asioita muuta kuin velkaa ottamalla.
Koronapandemiassa pisti rahaa haisemaan, vaikka läntisessä naapurimaassa olisi ollut loistava esimerkki miten asia hoidetaan kunnolla.
Koronatukea maksettiin kunnille 5 miljardia ja yrityksille 3 miljardia.
40 miljardia otettiin ylimääräistä ulkomaanvelkaa. Siitä 32 miljardia on tuhlattu johonkin muuhun. Kukaan ei tiedä mihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö lääkäriin?Ennen eläkeläisiä oli vähemmän ja oli tehtaita ja työssäkäyvät kävivät työterveyshuollossa.
Lisäksi julkisella käyvät työttömät. Työtön saa työkokeilussa 570 netto kuukaudessa työmarkkinatukea ja 9 euroa/työpäivä kulukorvauksen. Työkokeilussa ei ole työterveyshuoltoa, mutta kela vaatii sairaslomatodistuksen. Itse sain julkiselle ajan fysioterapeutille samana päivänä ja hän kirjoitti sairaslomatodistuksen, jonka lähetin kelaan.
Työnantaja ei voi odottaa 2 viikkoa, että työtön saa lääkäriajan. Eläkeläinen voi odottaa kotona, koska ei käy töissä. Työttömät menevät siis etusijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö lääkäriin?Ennen eläkeläisiä oli vähemmän ja oli tehtaita ja työssäkäyvät kävivät työterveyshuollossa.
Eli Sanna on laittanut sinunkin terveydenhuollon kuntoon. Asia siis kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Sanna on laittanut sinunkin terveydenhuollon kuntoon. Asia siis kunnossa.
Juu, kannattaa hoidattaa vaivat aina, jos on työkokeilu tai kuntouttava työtoiminta, pääsee heti lääkäriin.
Itse käytän yksityistä terveysasemaa koska en halua odottaa julkisella vaan haluan heti hoitoa. Minusta terveydenhuollon pitää toimia niin että saa silloin hoitoa kun sitä tarvitsee.
Maksan toki veroja joilla julkinen puoli toimii.
Vierailija kirjoitti:
Noin 5000 ihmistä kuolee kuukaudessa joten asiakkaat yrityksillä vähenee. Nuorempi sukupolvi on palkattomassa työkokeilussa ja leikkaa hiukset itse.
Jos tekee letin tai nutturan niin ei edes näy miten hiustenlatvat on leikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 5000 ihmistä kuolee kuukaudessa joten asiakkaat yrityksillä vähenee. Nuorempi sukupolvi on palkattomassa työkokeilussa ja leikkaa hiukset itse.
Jos tekee letin tai nutturan niin ei edes näy miten hiustenlatvat on leikattu.
Kaupasta saa hiustenleikkaussaksia 10 eurolla. Itse ostin Fiskarsin hiustenleikkaussakset noin 20 euroa, niillä leikkaa monta vuotta hiuksia.
Todella sikamaista puhua toisen päälle. Orpo sentään odotti puheenvuoroa.
Onkohan nämä kaikki vaalikeskustelut sellaisia, että Marin huutaa kurkku suorana?
Vierailija kirjoitti:
Muista äänestää perussuomalaisia!
Miksi äänestäisin puoluetta joka ottaa pienituloisilta rahat?
Ihmiset ne unohtaa autuaasti miksi on ollut pakko velkaantua; on ollut korona, ukraina jne nykyhallitus on joutunut suojaamaan lähes kaikkia ja tukia ovat saaneet myös yrittäjät jne. Nyt sitten Orpo lässyttää jostain velasta kun itse ovat olleet oppositiossa ja jopa kannattaneet monia asioita jotka ovat tulleet kalliiksi. Nyt olisi sitten taas kova kiima lähteä kurittamaan heikompiosaisia ja antamaan hyvilleveljille lisää vaurautta.
Sellaisia ne suomen kokkarit ja ovat kovia kapitalisteja kun aika suunta on sopiva, mutta sosialisteja kun tukia vedetään valtiolta
Pääsetkö lääkäriin?