Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkilaukut, logotuotteet katukuvassa! Ehtisitkö vastaamaan?

Vierailija
13.01.2023 |

Merkitseekö esimerkiksi LV laukut tai muut paljon esillä olevat merkit sinulle jotain enemmän?
Ostatko jonkin merkin vaatteita tai asusteita, kun muillakin on? Minua kiinnostaa tämä lähinnä kaupungin katukuvan vuoksi ja miettinyt usein tätä asiaa. Toivottavasti voidaan vaihdella ajatuksia asiallisesti ja ketään loukkaamatta ja alapeuluttamatta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitse. En kehtaa ostaa mitään vaatteita missä on isolla näkyvillä merkki, koska en halua että joku erehtyy luulemaan että olen pinnallinen ihminen jolle vaatemerkki on joku typerä statusjuttu.

Vierailija
22/24 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisia merkkivaatteita joista logo loistaa kilometrin päähän. En osta minkään merkin asusteita enkä vaatteita sen takia että kun muillakin on vaan sen takia jos joku sattuu miellyttämään itseä ja on tarve uusille vaatteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Helsingissä uskalla enää käyttää merkkituotteita katukuvassa. Edes tällainen nuorempi nainen.

Kun on tuo katujengiongelma. Semmoset kävi mun kaverin yli 80-vuotiaan mummon kimppuun ja repi siltä kaulasta ohuen kultaketjun, jäi kamalat verinaarmut kaulaan. Tekijät eivät puhuneet suomea. Kaiken huippu: toi kaverin mummo leimattiin rasistiksi kun kuvaili kimppuunsa hyökänneiden suomen kielettömyyden ja että ihon ja hiusten väri tummempi!

Mun duunikaveri ryöstettiin juna-asemalla viime kuussa, vietiin logolompakko ja logolaukku.

Aion todellakin äänestää persuja ensi vaaleissa, ne on ainoita jotka haluaa puuttua rikoksiin. Muiden puolueiden mukaan ongelmaa ei kuulemma ole vaikka ryöstöjä tehty kohta 1500 kappaletta!

Me autetaan noita ihmisiä ja maksetaan niiden eläminen Suomessa, mutta ne vie vielä kaikilta merkkituotteetkin päältä! :((

Enkä ymmärrä tätä naisvihaa mikä Suomessa käynnissä, eli nainen t a pe ta an ostarin lattiaan, nainen

ta p eta a n  maton sisään, nainen joka kantaa postia t a p e t aa n  työvuorollaan ja sitten käydään vielä vanhojen mummojen kimppuun ja revitään korut päältä!

Tuttua. Yksi tällainen kerjäävä tapaus kävi agressiiviseksi kun minulla oli sormet täynnä kultaa ( zalandon muovirihkamaa) enkä antanut rahaa tälle etelän ihmeelle. Käsittääkseni ovat paossa täällä koska mies perii islamilaisessa kulttuurissa omaisuudesta vähintään puolet ellei enemmän. Ovat siis suvut siirtäneet perijänsä tänne ettei omaisuus häviä.

Vierailija
24/24 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei kiinnosta mitkään tietyt merkit erityisesti, mutta bongaan niitä kyllä katukuvasta. Itse ostan lähes kaikki vaatteeni, kenkäni ja asusteeni second hand liikkeistä ja kirppareilta. Huomioni kiinnittyy laadukkaisiin luonnonmateriaaleihin, istuvuuteen ja viimeisteltyihin yksityiskohtiin ja olen pistänyt merkille, että useinmiten ne asiat tuppaavat yhdistymään merkkivaatteissa, jonka vuoksi niitä omassa vaatekaapissakin on. Vaatteissa merkkilogot ovat harvemmin esillä, mikä on kiva. Logottomia laukkuja on vaikeampi löytää, mikä on harmi.

Logottomia laukkuja ei kyllä ole vaikea löytää edes uusina, riippuu niin merkistä. Netistä löytää vaikka mitä.

Logoissa ei ole mitään vikaa, mutta turvallisempaa on omata laukku minkä logon tunnistaa vain alan harrastajat eikä joka ikinen huumerahaa tarvitseva ostarijonne.