Mies pappaantuu silmissä
Miehellä ikää vasta vähän yli 30 ja hiusraja pakenee, hiukset ohenee ja parrassakin näkyy harmaita karvoja. Ei näytä itse välittävän, mutta minua kyllä häiritsee. Kiva kun itse näyttää edelleen parikymppiseltä, ja vierellä kulkee mies, joka ulkonäön puolesta voisi olla isäni.
Kommentit (57)
Sinäkin mummoudut mutta et vaan itse huomaa sitä.
Ihmiset luulevat näyttävänsä aina muita nuoremmilta ja ihmettelevät muka viattomasti omaa "nuorekkuuttaan". Tosiasiassa he näyttävät ihan yhtä mummoilta ja papoilta kuin muutkin samanikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi sinun pinnallisuus onneksi vähän vähentyy iän myötä. I hope.
Voit haukkua pinnalliseksi, mutta kyllä ulkonäkö kaikille jotain merkkaa. Oltiin kuitenkin ennen näyttävä pari, ja nykyään taas ihan eri maata. Olen koittanut vihjata hiustensiirrosta ja parran värjäämisestä, mutta ei kuulemma halua lähteä tuollaiseen.
Ota sinä silikonit rintoihisi ja häppäreihin botoxit.
Hermomyrkkyä häpyhuuliin, että halvaantuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi sinun pinnallisuus onneksi vähän vähentyy iän myötä. I hope.
Voit haukkua pinnalliseksi, mutta kyllä ulkonäkö kaikille jotain merkkaa. Oltiin kuitenkin ennen näyttävä pari, ja nykyään taas ihan eri maata. Olen koittanut vihjata hiustensiirrosta ja parran värjäämisestä, mutta ei kuulemma halua lähteä tuollaiseen.
Jestas, miten kehtaat ehdotella tuollaista rakkaimmallesi? :o Tiedoksi vain että tuskin ketään kiinnostaa oletteko näyttävä pari, ihmisillä on heidän oma elämänsä ja omat kumppanikuviot. Ette taida olla kovin onnellinen pari kun noin luonnollinen ja pieni asia horjuttaa, ainakin miehellä on varmaan hankala olla kanssasi kun fakta on että kaikki vanhenee, ei nuorene. Eli tulevaisuutta teillä ei yhdessä ole.
Päästä mies etsimään syvempää rakkautta ja vaihda aina itse nuorempaan poikaan, seksin nälkäisille nuorille miehille kyllä vanhempikin nainen kelpaa. Ja sinähän varmaan menet leikkuriin kun alkaa ikä näkyä :)
Mummeli 30v ja komea Silver Fox 37v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että muidenkin silmissä näytät edelleen parikymppiseltä?
Olen verrannut tuoreita kuvia vanhempiin, ja ihan samalta näytän edelleen.
Ei kuvien perusteella vertausta, vaan näytätkö muidenkin silmissä parikymppiseltä.
Näytän. Päivittäin minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi.
Johtuisiko juttujen tasosta eikä ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Näkö huonontunut. Se on ihan normaalia kun ikää tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvien perusteella vertausta, vaan näytätkö muidenkin silmissä parikymppiseltä.
Näytän. Päivittäin minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi.
Johtuisiko juttujen tasosta eikä ulkonäöstä?
Ehkä kauempaa näytätkin nuoremmalta, mutta sitten lähietäisyydellä tulee kaikki vanhenemisen merkit esille, vaikka kuinka yrität niitä meikillä, peruukeilla, hiusten värjäämisellä ja erilaisilla vaatteilla peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehellä hiukset ohentuneet ja hiusraja siirtynyt. Mahaa on kertynyt. Muutenkin alkaa olla kovin papparainen.
No itsellä on puolet hiuksista harmaita. Ilman lukulaseja en näe enää paljon mitään jne. Vaikka tunnen itseni välillä kolmikymppiseksi silti niin tiedän että ikää on 50v.
Ja minusta on kiva vanheta tuon papparaiseni kanssa. En ole ikinuori eikä ole hänkään. Vanhetaan yhdessä. Onneksi kumpikaan ei ole ulkonäkökeskeisiä.
Ap kuulostaa minusta oudolta. Ymmärrän jos valittaisi siitä että mies ei vaihda puhtaita vaatteita tai pese hiuksiaan mutta tuollainen valitus kuulostaa pikkumaiselta. Ehkä apn kannattaisi miettiä miten hyväksyy ikääntymisen yleensäkin. Ja pelkääkö ikääntymistä. Ja reagoi siksi noin kärkkäästi ikääntymisen merkkeihin.
En ole ap, mutta on se nyt vähän eri asia ruveta setämäistymään/pappaantumaan 30-vuotiaana kuin 50-vuotiaana. Siinä on paljon kiinni tyylistä ja siitä, miten pitää kropastaan ja ihostaan huolta, eli kyllä nyt vähän voi mieheltä vaatia, jos alkaa setääntymään jo 30-vuotiaana.
Millä huolenpidolla estät hiustenlähdön ja parran harmaantumisen? Niistähän tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, uskotaan. Kännykän kauneusasetukset tapissa ja kuva yläviistosta (ettei kaksoisleuka näy).
No kolmekymppinen tai ap saattaa olla jopa alle koska naiset yleensä muutaman vuoden nuorempia, ei kyllä yleensä näytä kovin paljon vanhemmalta. Aika outoa, jos 30v harmaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehellä hiukset ohentuneet ja hiusraja siirtynyt. Mahaa on kertynyt. Muutenkin alkaa olla kovin papparainen.
No itsellä on puolet hiuksista harmaita. Ilman lukulaseja en näe enää paljon mitään jne. Vaikka tunnen itseni välillä kolmikymppiseksi silti niin tiedän että ikää on 50v.
Ja minusta on kiva vanheta tuon papparaiseni kanssa. En ole ikinuori eikä ole hänkään. Vanhetaan yhdessä. Onneksi kumpikaan ei ole ulkonäkökeskeisiä.
Ap kuulostaa minusta oudolta. Ymmärrän jos valittaisi siitä että mies ei vaihda puhtaita vaatteita tai pese hiuksiaan mutta tuollainen valitus kuulostaa pikkumaiselta. Ehkä apn kannattaisi miettiä miten hyväksyy ikääntymisen yleensäkin. Ja pelkääkö ikääntymistä. Ja reagoi siksi noin kärkkäästi ikääntymisen merkkeihin.
30 ja 50 onkin pikkuisen eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta on se nyt vähän eri asia ruveta setämäistymään/pappaantumaan 30-vuotiaana kuin 50-vuotiaana. Siinä on paljon kiinni tyylistä ja siitä, miten pitää kropastaan ja ihostaan huolta, eli kyllä nyt vähän voi mieheltä vaatia, jos alkaa setääntymään jo 30-vuotiaana.
Millä huolenpidolla estät hiustenlähdön ja parran harmaantumisen? Niistähän tässä on kyse.
No parran voi aivan hyvin ajaa pois, jos nuorelta haluaa näyttää. Tai pitää niin pientä sänkeä, ettei väri juuri erotu. Muutenkaan en ymmärrä, miksi joka ikisellä on pakko olla kauhea risuparta.
Kaljuus pitää ownata. Siis kaikki vaan rohkeasti pois ja itsetunto esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa filtterit pois käytöstä, joissakin kännyköissä ne ovat kameroiden asetuksissa automaattisesti 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, uskotaan. Kännykän kauneusasetukset tapissa ja kuva yläviistosta (ettei kaksoisleuka näy).
No kolmekymppinen tai ap saattaa olla jopa alle koska naiset yleensä muutaman vuoden nuorempia, ei kyllä yleensä näytä kovin paljon vanhemmalta. Aika outoa, jos 30v harmaantuu.
Ei kai se harmaantuminenkaan oma valinta ole? Onhan noita ihmisiä, jotka ovat täysin harmaita jo alle 30-vuotiaina.
Mies parka. Kiltiltäkin vaikuttaa.
Jos ehdottaisin omalleni jotain hiustensiirtoa ja laihdutusta, niin antaisi kyllä tulla takaisin tuutin täydeltä eikä alkaisi tuollaista kuuntelemaan.