Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pappaantuu silmissä

Vierailija
13.01.2023 |

Miehellä ikää vasta vähän yli 30 ja hiusraja pakenee, hiukset ohenee ja parrassakin näkyy harmaita karvoja. Ei näytä itse välittävän, mutta minua kyllä häiritsee. Kiva kun itse näyttää edelleen parikymppiseltä, ja vierellä kulkee mies, joka ulkonäön puolesta voisi olla isäni.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että muidenkin silmissä näytät edelleen parikymppiseltä?

Vierailija
2/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen verrannut tuoreita kuvia vanhempiin, ja ihan samalta näytän edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sinun pinnallisuus onneksi vähän vähentyy iän myötä. I hope.

Vierailija
4/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D sama kävi mielessä.

Vierailija
5/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muuten hyvä mies, mutta näyttää vanhalta? Kiva.

Mitäs jos itse vaikka saat kasvohalvauksen tai jotakin muuta tapahtuu? Kelpaako "pappa" silloin rinnalle, vai annatko hänen etsiä suoranaamaisen "mummon"?

Vierailija
6/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit haukkua pinnalliseksi, mutta kyllä ulkonäkö kaikille jotain merkkaa. Oltiin kuitenkin ennen näyttävä pari, ja nykyään taas ihan eri maata. Olen koittanut vihjata hiustensiirrosta ja parran värjäämisestä, mutta ei kuulemma halua lähteä tuollaiseen.

Vierailija
7/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, uskotaan. Kännykän kauneusasetukset tapissa ja kuva yläviistosta (ettei kaksoisleuka näy).

Vierailija
8/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuossa iässä (ja siitä eteenpäinkin) miehet helposti näyttää tosi vanhoilta naisiin verrattuna. Naiset usein värjää hiuksia, joten hiukset voi olla esim. kauniin ruskeat tms., eikä tietoakaan harmaista. Meikillä ja esim. kulmien ja ripsien värjäämisellä tms. saa myös naamaa fiksattua paljon skarpimmaksi.

Lisäksi sitten asiaan vaikuttaa myös lihominen. Monille miehille kertyy keskivartaloon ylimääräistä, vaikka muuten olisikin liikunnallinen. Silloin vaatteet istuu huonosti ja tulee setämäinen vaikutelma. Naisella taas pieni pyöreys saattaa jopa vain silottaa ryppyjä naamasta tai antaa nuoremman vaikutelman (hoikilla kasvot ns. luihistuvat, jolloin näyttää vanhemmalta).

Kaljuuntumiselle nyt ei voi mitään ja mun mielestä moni kalju on myös kuuma, että siitä en ottaisi paineita, vaikkei se nyt varsinaisesti nuorenna.

Vierailija
9/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele siten, että saat hopeapapan kikulia. Toisaalta ukko taitaa olla masentunut kanssasi, joten piristyisi jos eroaisitte.

Vierailija
10/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä hiukset ohentuneet ja hiusraja siirtynyt. Mahaa on kertynyt. Muutenkin alkaa olla kovin papparainen.

No itsellä on puolet hiuksista harmaita. Ilman lukulaseja en näe enää paljon mitään jne. Vaikka tunnen itseni välillä kolmikymppiseksi silti niin tiedän että ikää on 50v.

Ja minusta on kiva vanheta tuon papparaiseni kanssa. En ole ikinuori eikä ole hänkään. Vanhetaan yhdessä. Onneksi kumpikaan ei ole ulkonäkökeskeisiä.

Ap kuulostaa minusta oudolta. Ymmärrän jos valittaisi siitä että mies ei vaihda puhtaita vaatteita tai pese hiuksiaan mutta tuollainen valitus kuulostaa pikkumaiselta. Ehkä apn kannattaisi miettiä miten hyväksyy ikääntymisen yleensäkin. Ja pelkääkö ikääntymistä. Ja reagoi siksi noin kärkkäästi ikääntymisen merkkeihin.

Vierailija
11/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähempänä seitsemääkymmentä oleva mies.  Vanhenen siinä missä kaikki muutkin, mutta en ota siitä paineita.  Silkoposkiseksi en välttämättä halua, mutta myönnän, että nuorempien miesten kiinteämmät vartalot aiheuttavat minussa jonkinasteista kateutta.  Kropan ja sen ihon rupsahtaminen vanhentavat pahasti.

Vierailija
12/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ihmeteltiin nuorempana, miten kuljen niin vanhan miehen kanssa, kun itse näytin aika nuorelta.

Onneksi olen vanhentunut näyttämään varmaan yhtä vanhalta kuin mies ja edelleen rakastetaan tosiamme. Siis olemme samanikäisiä, vain viikon ikäero.

Vierailija
13/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luurangoksi laihtunut anorektikkokin näkee peilistä kauniin naisen.

Vierailija
14/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin mummoonnut muiden silmissä!

Vierailija
16/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhenee, itsestä sitä ei huomaa samalla tavalla kuin toisista.

Huvittaa "ikinuoret" naiset jotka omasta mielestään näyttävät aina samalta, kun eivät oikeasti näytä.

Luulin erään naisen olevan noin 45 ja olikin 29, itse puhuu kuinka on niin nuoren näköinen. Että se oma näkemys itsestä voi olla virheellinen.

Ja eikös parisuhteessa muut asiat mene ulkonäön edelle kuitenkin.

Vierailija
17/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehellä hiukset ohentuneet ja hiusraja siirtynyt. Mahaa on kertynyt. Muutenkin alkaa olla kovin papparainen.

No itsellä on puolet hiuksista harmaita. Ilman lukulaseja en näe enää paljon mitään jne. Vaikka tunnen itseni välillä kolmikymppiseksi silti niin tiedän että ikää on 50v.

Ja minusta on kiva vanheta tuon papparaiseni kanssa. En ole ikinuori eikä ole hänkään. Vanhetaan yhdessä. Onneksi kumpikaan ei ole ulkonäkökeskeisiä.

Ap kuulostaa minusta oudolta. Ymmärrän jos valittaisi siitä että mies ei vaihda puhtaita vaatteita tai pese hiuksiaan mutta tuollainen valitus kuulostaa pikkumaiselta. Ehkä apn kannattaisi miettiä miten hyväksyy ikääntymisen yleensäkin. Ja pelkääkö ikääntymistä. Ja reagoi siksi noin kärkkäästi ikääntymisen merkkeihin.

En ole ap, mutta on se nyt vähän eri asia ruveta setämäistymään/pappaantumaan 30-vuotiaana kuin 50-vuotiaana. Siinä on paljon kiinni tyylistä ja siitä, miten pitää kropastaan ja ihostaan huolta, eli kyllä nyt vähän voi mieheltä vaatia, jos alkaa setääntymään jo 30-vuotiaana.

Vierailija
18/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, mun miesystävä on pappa oikeastikin, mutta helkkarin kuuma. Varsinkin hymyillessään, jolloin se säilynyt poikamaisuus ja ilkikurisuus tulee esille.

Vierailija
19/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit haukkua pinnalliseksi, mutta kyllä ulkonäkö kaikille jotain merkkaa. Oltiin kuitenkin ennen näyttävä pari, ja nykyään taas ihan eri maata. Olen koittanut vihjata hiustensiirrosta ja parran värjäämisestä, mutta ei kuulemma halua lähteä tuollaiseen.

0/5

Vierailija
20/57 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5