Ostaisinko SuperRemun vai Jonathanin corduran?
Mielipiteitä pyydän,en tiedä kumman ostaisin.Kumpikaan ei ole mitenkään erityisen kaunis,mutta pakko on olla corduraa eli muita vaihtoehtoja ei ole :/.Reimatec+ on ulkonäöllisesti ihan ok,mutta hinta on liian korkea käyttöikäänsä nähden (pojalla on mennyt jo yhdet toppahousut- ja haalari rikki,ei näytä lupaavalta ;).
Kommentit (4)
Laadullisesti muuten samaa tasoa, mutta Jonathaneissa on ollut joka kerta aivan luvattoman huonot jalkalenksut ja niiden napit. Viime vuonna kaikki kahdeksan nappia (kaksi haalaria) poksahti irti talven mittaan ja vihaan nappien ompelemista, joten en enää osta Jonathaneja.
Tänä vuonna on isommilla Ticketin haalarit, talvi on vasta alussa, mutta käteen se baggien kangas tuntuu ihan yhtä jämäkältä kuin cordura. Katsotaan olenko samaa mieltä maaliskuussa...
Mulla ois myynnissä koon 98 hyväkuntoinen, sininen Jonathanin Cordura-haalari... Oli tosi hyvä haalari ja tänä vuonna pojalla on samanlainen, mutta isompi.
-Fassiloora-:
Mulla ois myynnissä koon 98 hyväkuntoinen, sininen Jonathanin Cordura-haalari... Oli tosi hyvä haalari ja tänä vuonna pojalla on samanlainen, mutta isompi.
Olin ostamassa Jonathanin corduraa, joka on vähintään kohtuuhintainen muihin verrattuna. Sain tämän edellisen vuoden Superremun kuitenkin Jonathanin hinnalla. Laadultaan luulisin niiden olevan samanlaisia...?