Iholla 2023
Nyt muutaman jakson katsonut ja päällimmäiseksi nousee Elina G. Itse ahdistuisin noin iilimatomaisesta käytöksestä. Koko ajan kiinni Anskussa, koko ajan pitää Ellille vakuutella, hemmotella yms. Todella rasittava tyyppi toi ellu
Kommentit (129)
Pirita ja tuo valtava humble bragin määrä. Miksi ketään kiinnostaisi tämä sisältö? Apua miten tylsää katsottavaa. Prinsessa laittoi herneen patjakasansa alle ja nyt itkee sitä. Byhyy.
On ikävää jos elämä on ikävää.
Tuo Piritta valittaa ja huokailee KOKO ajan. Säälittää jo.
Toinen ääripää on tuo Ellu. Hirnuu ja hyppii. Mutta sitä on ilo katsoa, vaikka muuten en tyypistä tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Saran huulet 😅
Niinpä! Milloin tää järjetön "kauneus"ihanne loppuu? Luonnonkaunis ihana Sara on nyt ankkahuuli.
Oliko pillutohtorilla itkun paikka viime jaksossa, taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saran huulet 😅
Niinpä! Milloin tää järjetön "kauneus"ihanne loppuu? Luonnonkaunis ihana Sara on nyt ankkahuuli.
Ei ollut ikinä kaunis, sekaisin kuin tuuliviiri.
Vierailija kirjoitti:
Aika ällöttävä oli myös Elinan Anskusta käyttämä "pikku lespo" nimityskin, jota viljeli aiemmin.
Aika oudolta tuntuisi, jos puolisoni kutsuisi minua telkkarissa pikkuheteroksi :))
Voi ei mikä antikliimaksi tuo Tuuren valtava jättikokoinen OMAKOTITALO. Siis mun olkkari on suurempi, vaikka asun alle 80-neliöisessä kaupunkikolmiossa? Olipa ahtaan oloinen kämppä, ja persoonaton. Olin pettynyt. Toivottavasti Tuure itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei mikä antikliimaksi tuo Tuuren valtava jättikokoinen OMAKOTITALO. Siis mun olkkari on suurempi, vaikka asun alle 80-neliöisessä kaupunkikolmiossa? Olipa ahtaan oloinen kämppä, ja persoonaton. Olin pettynyt. Toivottavasti Tuure itse tykkää.
Oli kyllä todella ahtaan näköinen kämppä! En ymmärrä hehkutusta neliöistä. Kun laittaa lahteen tasoon, saa olla vähintään 100 m2 per kerros että vaikuttaa edes keskimääräistä tilavammalta.
Siis kuinka raskas korttitalo tämä Pirita oikein on? Järjetön tarve ottaa jatkuvasti kontolleen miehiä, hevosia, töitä, Porin kämppää yms..
Akka on aivan sekaisin ja kyvytön hoitamaan edes pientä asiaa ilman, että käy vuoristoradan molemmissa päissä ja lopulta päätyy itkemään ahdistustaan..
Mietin vaan kuinka helpottunut Nikke on, kun pääsi eroon tuosta hermoromahduksesta.
Sitten nämä 5v tasolla olevat koalapakottajat, niin ei hyvää päivää mitä lepakkopakotusta koko sarja on, että jopa miehenä oksettaa tuo touhu.
Vierailija kirjoitti:
Aika ällöttävä oli myös Elinan Anskusta käyttämä "pikku lespo" nimityskin, jota viljeli aiemmin.
Viljelee edelleen tuota ihastuttavaa lempinimeä some-kanavillaan.
Tuohan on väärä termikin, koska Anskuhan on seurustellut ja ollut naimisissakin miehen kanssa. Eli on bi-seksuaali, ei lesbo / pikkulespo.
Onko ikuisen parikymppisen bimbon tasolle jäänyt Sara Sieppi muuttunut yhtään järkevämmäksi? Pitäisihän sitä tietysti nykyajan ilmapiirissä ymmärtää, jos kolmekymppinen nainen identifioi itsensä parikymppiseksi bimboksi, mutta eihän se nyt kovin hyvää kuvaa ihmisestä anna. Se ei tosin nyt taida tarkoituskaan olla.
Hirveän hämmentävää että tämä Ranskan matkaopas Lassi on aivan saman näköinen kun Nikke. Eikö toi Pirre pääse koskaan yli entisestä liitostaan, jatkaa vaan huokailujaan.
Tolla Tuurella ei näytä olevan kavereita juurikaan. Hengaa aina yksin, Viivin tai vanhempiensa kanssa.
Valitus kirjoitti:
On ikävää jos elämä on ikävää.
Tuo Piritta valittaa ja huokailee KOKO ajan. Säälittää jo.Toinen ääripää on tuo Ellu. Hirnuu ja hyppii. Mutta sitä on ilo katsoa, vaikka muuten en tyypistä tykkää yhtään.
Onneksi käy " maadottumassa " metsäsää. Tuon ekan lapsena olisi ikävää lapsena seurata esim. julkisesti tehtyä raskaustestiä , joku raja .
Voisiko joku antaa pirrelle huulirasvaa, kiitos.
Sara sieppi luulee, että joulu on vuodenaika.
Näille kaikille tekisi hyvää mennä oikeisiin töihin ja oikean elämän kohtaaminen. Onko näistä kukaan tehnyt päivääkään oikeita töitä?
Saran huulet 😅